معرفی هدفون گیمینگ Turtle Beach Recon 50P

با هدست گیمینگ Turtle Beach Recon 50P، به سوی پیروزی قدم بردارید و نسبت به رقبای خود، برتری کسب کنید.

این هدفون که به شکل اختصاصی برای کنسول های نسل بعد ساخته شده بدنه‌ ای بسیار سبک با پوششی نرم دارد که ساعت‌ها به راحتی می‌ توانید از آن استفاده کنید.

Turtle Beach Recon 50P یک هدفون مناسب برای بازی است. این هدفون صدای نسبتاً متعادل و دلنشین دارد که کمی بهم ریخته است اما بیس خوبی را ارائه می دهد.

این هدست دارای درایور های مغناطیسی 40  میلی‌ متری و گوشی‌ های بزرگ ساخته شده، از چرم مصنوعی است که گوش شما را کاملا پوشش می‌ دهند تا صدای اطراف مزاحم شما نباشد و صدای درون بازی را با وضوح و با تمام جزئیات بشنوید.

همچنین دقت بالایی که در طراحی این هدفون به کار گرفته شده به شما این امکان را می دهد که هر صدایی را واضح و بلند بشنوید، به علاوه کنترل های درون خطی مناسب که به شما امکان می دهد سریع و به راحتی Master Volume و Mic Mute را تنظیم کنید.

همچنین میکروفون این هدفون با حساسیت بالایی که دارد  صدای شما را به وضوح ودقت دریافت می‌کند همچنین دارای قابلیت تنظیم است که هنگام تماشای فیلم و گوش دادن به موسیقی قابل جدا شدن است.

این هدفون با یک جک 3.5 میلی‌ متری به دوال شاک (dual shock)، دوال سنس (dual sence)، نینتندو سوییچ و انواع کنترلر های ایکس باکس متصل می‌شود.

نگاهی اجمالیمعرفی هدفون گیمینگ Turtle Beach Recon 50P

  • هدفون دور گوشی (Over-Ear)
  • دارای آکوستیک پشت بسته (Closed-Back)
  • اتصال باسیم
  • قطر درایور 40 میلی‌متر
  • بازه پاسخ فرکانسی 20-20000 هرتز
  • دارای میکروفون
  • میکروفون جداشونده
  • میکروفون با برداشت صوت چند سویه یا Omni-directional
  • انعطاف پذیر
  • دارای کابل 1.2 متری
  • دارای جک 3.5 میلی متری
  • دارای کنترل کننده ی صدا و مکالمه
  • تنظیم حجم صدا، قطع و وصل میکروفون روی کابل از طریق دکمه های فیزیکی
  • وزن 180 گرم و بسیار سبک
  • سازگار با گوشی هوشمند، ویندوز، مک کنسول های بازی PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series X و نینتندو سوئیچ
  • صدای سه بعدی (فقط در PlayStation 5)
  • طراحی کامپکت و امکان تا کردن گوشی هدفون

راحتی و نحوه ی قرار گرفتن روی گوش

Turtle Beach Recon 50P از لحاظ فرم جای گیری روی سر، نحوه قرار گرفتن و پوششی که به دور گوش ایجاد می کند نسبت به سایر هدست های گیمینگ و محصولات مشابه کمی ضعیف عمل کرده و از دقت پایینی برخوردار است.

طراحی قسمتی که روی گوش قرار می گیرد ممکن است تا حدودی برای برخی کاربران بزرگ و عجیب به نظر بیاید و برای مدت طولانی خسته کننده باشد اما این شرکت این نقص موجود در طراحی را با وزن سبکی که برای هدفون در نظر گرفته به خوبی کاور کرده و شما ممکن است حتی اصلا متوجه آن نشوید.

اما با این حال برای استفاده افراطی و طولانی مدت به شما پیشنهاد نمی شود.

طراحی و ساختار بی نظیر هدفون

Turtle Beach Recon 50P ممکن است کمی ارزان به نظر برسد.

میکروفون آن قابل جدا شدن است و به شما بیشتر یک طراحی ساده و کاربردی دورگوش را می دهد که می توانید از آن در فضای بازو بیرون از منزل هم استفاده کنید.

با این وجود ، رنگ آمیزی آن تا حدودی پر زرق و برق بوده و به دلیل عدم وجود روکش های مناسب  کیفیت ساخت پلاستیکی چندان خوب به نظر نمی رسد.

کابل استریو صوتی قابل جدا شدن نیست و به هر کاپ گوش متصل است که ممکن است کمی آزار دهنده باشد.

درمقابل ، این هدفون ها در قسمت روی گوش حالت بیضی شکل مناسبی دارند و یک بند نازک و ظریف دارند که بار کل هدفون و سنگینی آن را  روی سر شما پخش می کند و به بهترین شکل ممکن آن را روی سر نگه می دارد.

کنترل از طریق دکمه های فیزیکی

Turtle Beach Recon 50X / 50P دارای یک طرح کنترل بازی کاملاً ساده مشابه هدفون مخصوص بازی Logitech G Pro است.

آنها همچنین دارای یک صفحه تنظیم صدا هستند که پاسخگویی و استفاده از هدفون را بسیار ساده کرده است ولی جای خیلی مشخص و قابل دسترسی برای آن وجود ندارد.

در نقطه ی مقابل ، سیستم شماره گیری دارای نقاط مشخص شده است ، بنابراین شما به خوبی می دانید چه زمانی با لمس این قسمت به آخرین حد و نقطه کامل صدا رسیده اید.

این مدل هدفون ها همچنین دارای یک سوئیچ خاموش و روشن بسیار ابتدایی و ساده برای میکروفون هستند.

متأسفانه ، کابل آنها قابل جابجایی نیست ، بنابراین آنها یک طرح کنترل جایگزین ندارند که در تلفن همراه بهتر کار کند که کمی ناامید کننده است زیرا شما می توانید میکروفن آنها را بردارید و مانند هدفون های  معمولی از آنها در فضای باز استفاده کنید.

ابعاد مناسب

معرفی هدفون گیمینگ Turtle Beach Recon 50P

این هدفون امکان جمع شدن به اندازه کوچکتر را ندارد و قسمت کاپ شکل روی گوش اگرچه صاف و کاربردی طراحی شده است اما در اشغال کردن فضای کمتر چندان موفق نبوده و مانند اکثر هدفون های گیمینگ و محصولات مشابه برای حمل و نقل به نقاط مختلف و جابجایی مناسب نیست .

همچنین به دلیل اینکه کیفیت ساخت آن آنچنان قوی و محکم نیست و کیف مخصوص هم ندارد جابجا کردن آن ها و استفاده در سفر ها چندان گزینه ی مناسبی نیست.

اما اگر این مورد برای شما در اولویت بوده و امکان حمل هدفون برای شما از اهمیت ویژه ای برخوردار است .

اگر چیزی با قابلیت حمل بسیار بهتر می خواهید ، Turtle Beach Battle Buds ، یک گزینه بی نظیربرای شما است پس حتما نام آن را در قسمت جستجو سرچ کرده و آن را بررسی کنید.

امکان جریان داشتن هوا در زمان استفاده

در طراحی Turtle Beach Recon 50X / 50P اهمیت ویژه ای برای عبور جریان هوا و تنفس گوش در نظر گرفته شده است.

به این ترتیب که هدفون به گونه ای روی گوش قرار می گیرد که کاملا راه عبور هوا برای گوش بسته نشده و احساس ناخوشایندی ایجاد نکند.

همچنین قسمت ابری به کار رفته در آن نیز امکان جریان هوا را به مراتب راحتتر می کند.