معرفی ساندبار  VIZIO 32 ″ 4.1 SB3241n-H6

اسپیکر ساندبار vizio 32-4-1 یک سیستم صوتی در سطح ورودی عالی است. این دستگاه می تواند تجربه صوتی صدای فراگیر 4.1 کانال را همراه با پشتیبانی از HDMI ARC و همچنین DTS TrueVolume و DTS Virtual: X ارائه دهد که در مقایسه با بیشتر ساندبارهای داخلی تلویزیون، یک تجربه صوتی بهبود یافته دارد.

البته باید اشاره کنیم که این ساندبار زیبا، هیچ بلندگوی مرکزی مانند سیستم صدای فراگیر 5.1 ارائه نمی دهد اگر ساندبار با قدرت فراگیری 5.1 مد نظر دارید حتما به ساندبار JBL Bar 5.1 Surround سر بزنید . اما کیفیت ساخت و صدایی که ارائه می دهد، در مقایسه با محدوده قیمتی که منظور شده است، مطابقت داشته و بسیار مناسب است. می توان گفت که این یک سیستم صوتی فراگیر با سطح ورودی مناسب برای افرادی است که به دنبال محصولی مناسب و با کیفیت اما مقرون به صرفه هستند.

نگاهی اجمالی

ساندبار  vizio 32-4-1 SB3241n-H6

  • ساختار کامل ساندبار، ساب ووفر و بلندگوها از پلاستیک بادوام و با رنگ مشکی مات
  • استفاده از کابل و اتصال HDMI موجود برای دریافت بالاترین کیفیت صدا
  • پشتیبانی از صدای فراگیر 4.1 کانال
  • اتصال آسان HDMI ARC با تلویزیون های پشتیبانی شده
  • دارای محفظه هایی با مقاومت بالا و طراحی های جذاب
  • دارای ورودی دستیار صوتی و کنترل دستگاه های الکسا، سیری و…
  • دارای یک ساب ووفر بی سیم و دو بلندگوی عقب کانال های چپ و راست
  • برخورداری از نوار LCD و انواع دکمه های کنترل در بخش بالای ساندبار
  • دارای جک مینی استریو 3.5 میلی متری، جک نوری، USB ، RCA

طراحی و ساخت کیفیت

با گذشت سال ها ، VIZIO در بازار الکترونیک مصرفی دارای اعتبار شده و تأثیر بسزایی داشته است. خطوط تولید آنها دارای مشخصات چشمگیر، همراه با طراحی زیبا و قیمت مناسب است. این ساندبار vizio 32-4-1 با ساب ووفر بی سیم SB3241n-H6 ارائه شده است تا بتواند صدایی فراگیر را ارائه نماید. تمامی محفظه های ساندبار از پلاستیک بادوام و با رنگ مشکی مات ساخته شده اند که بسیار عالی به نظر می رسند. یکی دیگر از مزایای این طرح رنگی این است که عملکرد خوبی را در مخفی کردن گرد و غبار یا اثر انگشت در مقایسه با رنگ براق انجام می دهد.

در جلوی بلندگو و بلندگوهای عقب، پارچه هایی را مشاهده می کنید که درایورهای بلندگوهای داخلی را پوشش می دهد. برخلاف برخی از سیستم های گران قیمت، پوشش ها از یک شبکه پارچه ای ساخته شده اند. می توان گفت این دستگاه از نظر وزن، اندازه و همچنین جنس ساخته شده، کاملا مناسب بوده و می تواند دوام پایداری را داشته باشد.

سیستم ساب ووفر بی سیم

یک ساب ووفر بی سیم و دو بلندگوی عقب کانال های چپ و راست، همراه با ساندبار وجود دارند که از طریق کابل های موجود به ساب ووفر متصل می شوند. لازم به ذکر است که ساندبار و بلندگوها به صورت دیواری قابل نصب هستند. اما ساب ووفر در vizio 32-4-1 به گونه ای طراحی شده است که در یک سطح صاف مانند کف یا پایه تلویزیون نگهداری شود.

کنترل و اتصالات دستگاه

ضمن آنکه vizio 32-4-1 SB3241n-H6 دارای کنترل از راه دور مناسب و بی نقصی است. این ساندبار VIZIO  ظاهری مشابه با اندازه کمی بزرگتر دارد و در بخش بالایی آن، صفحه LCD و انواع دکمه های کنترل کار شده است که می تواند برای تنظیم و کنترل میزان صدا کاربرد مناسبی داشته باشد.

ساندبار  vizio 32-4-1 SB3241n-H6

این ساندبار دارای دو بلندگوی داخلی است. همچنین دکمه های فیزیکی کنترل نیز در بخش بالایی قرار داشته و اتصال بلوتوث داخلی، جک مینی استریو 3.5 میلی متری، جک نوری، USB ، RCA و یک درگاه HDMI Arc وجود دارد. می توانید آن را به دستگاه تلویزیون خود متصل کرده و صدایی با کیفیت را دریافت کنید.

تجربه صدایی فراگیر

این ساندبار از DTS TrueVolume و DTS Virtual: X پشتیبانی می کند که تجربه گوش دادن به صدای فراگیر بهتری را برای محتوای پشتیبانی شده فراهم می کند. این ساندبار با استفاده ازDTS Virtual  ، فناوری صدای X sound ، صدای فراگیر 3D مجازی از کف تا سقف را اضافه می کند و شما را در فضای مناسبی قرار می دهد. همچنین شما می توانید با پخش جریانی بلوتوث، موسیقی را به صورت بی سیم از تلفن یا هر دستگاه سازگار با بلوتوث  پخش کنید.

ضمن آن که با برخورداری از ورودی دستیار صوتی، این امکان فراهم است تا با صدای خود برای کنترل دستگاه های الکسا ، سیری یا دستیار Google استفاده کرده و در این ساندبار vizio 32-4-1 SB3241n-H6 با یک اتصال بلوتوث 3.5 Aux یا مداوم استفاده کنید.