معرفی اسپیکر جی بی ال JBL M2

اسپیکر جی بی ال JBL M2 یکی از محصولات بی نظیر JBL است که با توجه به نیاز روز افزون محدوده دینامیکی بالا و دقت مرجع در طیف وسیعی از استودیوها ایجاد شده است. این اسپیکر یک سیستم دو طرفه مستقل است که می تواند در هر محیطی قرار گیرد تا یک صدای استثنایی دقیق را ارائه دهد.

تجربه نظارت M2 با استفاده از نسل جدید مبدل های اعوجاج با خروجی بالا JBL، فرکانس داخل اتاق را 20 هرتز تا 40 کیلوهرتز و حداکثر SPL فوق العاده 123 دسی بل را برای برآوردن نیازهای تولید موسیقی، سینما و پخش ارائه می دهد که محدوده دینامیکی تاثیرگذار است. برای دریافت اطلاعاتی بیشتر در این خصوص با تهران اسپیکر همراه باشید.

 

طراحی کاربردی

JBL M2 یک سیستم مانیتور دو طرفه و درجه یک است که دارای مبدل های اعوجاج سفارشی با خروجی بالا در محدوده فرکانس 20 هرتز تا 40 کیلوهرتز و با حداکثر SPL 132 دسی بل بوده و قابلیت تنظیم اتاق هوشمند است. این سیستم صوتی بی نظیر جی بی ال، یک راه حل مناسب را برای نیازهای متخصصان این صنعت ارائه می دهد.

مهندسان JBL در پاسخ به درخواست برای دقت بیشتر و محدوده دینامیکی در فضاهای کاری کمتر، طراحی M2 را توسعه دادند. M2 شامل نوآوری های متعدد برای غلبه بر محدودیت های چنین فضاهایی است تا پاسخ مورد نیاز و انتظار شما از اتاق های کنترل هدفمند را ارائه دهد.

JBL برای دستیابی به عملکرد بی سابقه و تجربه گوش دادن قابل توجه، نسل جدیدی از مبدل های اعوجاج با خروجی بالا را معرفی کرده است. همچنین این سیستم صوتی، پاسخ فرکانس خنثی را در سطح عمودی و افقی فعال می کند.

محفظه JBL M2 از MDF سخت درجه یک ساخته شده است و به طور گسترده ای برای ثبات در قدرت کامل سیستم آماده شده است. این سیستم صوتی از طراحی مناسبی برخوردار است تا بازده فرکانس پایین را به شما بدهد. طراحی زیبا M2 در کنار استحکام بالای آن، این سیستم را به یکی از موفق ترین محصولات جی بی ال تبدیل کرده است.

 

معرفی اسپیکر جی بی ال JBL M2

 

ساختاری حرفه ای

می توان گفت که با JBL M2، پیشرفته ترین اسپیکر JBL طراحی و ساخته شده است. دو دیافراگم، درایو فشرده سازی با دو سیم پیچ دوگانه برای نظارت مرجع با باز تولید پاسخ فرکانسی تا 40 کیلوهرتز، قادر است تا پاسخ صاف، مدیریت قدرت بالا، نوسان کمتر، کاهش فشرده سازی قدرت و افزایش فضای دینامیکی را ایجاد کند.

گفته می شود JBL نه تنها بلندگوهایی با فناوری اختصاصی طراحی و تولید می کند، بلکه به تمام جزئیات طراحی سیستم توجه دقیقی می کند. مانیتور مرجع M2 محصول چنین نوآوری است. این محصول شامل سه فناوری کلیدی JBL برای دستیابی به صدای خیره کننده و عملکرد بی سابقه است که می توان به درایورهای فرکانس بالا و پایین JBL اشاره کرد.

JBL M2 بلندگوی اصلی خط تولید حرفه ای JBL است. این یک سیستم فعال دو طرفه است که از درایور فشرده سازی D2 JBL و ووفر 381 میلی متری با نقطه تلاقی صوتی 800 هرتز بین این دو تشکیل شده است. این یک بلندگوی بزرگ و سنگین وزن است. توییتر و ووفر به طور مستقل تغذیه می شوند، با این حال، توییتر دارای یک شبکه منفعل است تا هر دو سطح را پایین بیاورد تا با ووفر مطابقت داشته باشد.

 

درایور دیافراگم دوگانه

به منظور دستیابی به هدف طراحی خود برای ارائه پاسخ برتر با فرکانس بالا ، JBL مجبور شد بر فرکانس های بالا ، اعوجاج بسیار کم و خروجی بسیار بالا غلبه کند. درایور دوگانه ثبت شده، این مساله را با دو نوآوری حل می کند که شامل دیافراگم حلقوی است که تحت حالت های تجزیه دیافراگم های گنبد معمولی قرار نمی گیرد و با ادغام دو درایور در یک مبدل جمع و جور با یک خروجی صوتی واحد این کار را کامل می کند.

به منظور ارائه پاسخ استثنایی با فرکانس پایین برای مطابقت با عملکرد فرکانس بالای M2، درایور از حداقل پنج فناوری ثبت شده استفاده می کند. این مدل طراحی دو درایور را با دو آهنربای نئودیمیوم و دو سیم پیچ صدا منعکس می کند. این طراحی سیم پیچ صدا به ووفر اجازه می دهد تا در سطوح خروجی بالا پایدار تر بماند، در حالی که فشرده سازی قدرت را کاهش می دهد.

 

معرفی اسپیکر جی بی ال JBL M2

 

تنظیم و ادغام اتاق

آکوستیک اتاق نقش مهمی را در تنظیم وضعیت ترکیبی موسیقی ایفا می کند، به ویژه در باندهای فرکانس پایین، جایی که حالت های اتاق می تواند تصور متفاوتی از بیس را در ترکیب ایجاد کند. در حالی که دقت فوق العاده ای را ارائه می دهد، قابلیت تنظیم و ادغام هوشمند M2 در اتاق ، عملکرد مطلوب را در محیط گوش دادن شما تضمین می کند.

نرم افزار Harman System Architect شامل کنترل خارجی EQ سیستم و قابلیت تنظیم است. استفاده از سخت افزار و نرم افزار اندازه گیری خارجی، سیستم تنظیم و ادغام اتاق M2 آن را مورد بررسی قرار میدهد. این در حالی است که ممکن است اسپیکر در دیوار نصب شده یا در مجاورت دیوار قرار گرفته اند.

بنابراین قدرت M2 با تنظیمات هوشمند اتاق و قابلیت های یکپارچه سازی آن کاملا تضمین می شود و عملکرد مطلوب را در محیط گوش دادن شما فراهم می کند.

 

استودیوهای پروژه حرفه ای

سیستم JBL M2 با فاکتور فرم جمع و جور ، گزینه های انعطاف پذیر ، قابلیت تنظیم و رویکرد سیستم یکپارچه را داشته و دیگر موانعی را که استودیوهای شخصی را از محدوده دینامیکی و دقت یک سیستم مانیتور با فرمت بزرگ باز می دارد، حذف می کند. سیستم M2 صاحبان استودیوها را قادر می سازد از مانیتورهای کوچک به یک تجربه نظارت در سطح جهانی برسند.

برای استودیوهای تولید صدا که در فضاهای موجود و کمتر از حد مطلوب ساخته شده اند، JBL M2 کار میکس و آکوستیک را آسان می کند. JBL M2 دارای یک شکل جدید منحصر به فرد است که به همراه یک درایور نوع متوسط فشرده سازی و توییتر همراه است.

 

معرفی اسپیکر جی بی ال JBL M2

 

در یک نگاه

  • قدرت تقویت کننده توصیه شده 1200 وات تا 8 اهم
  • ساختار محفظه MDF 25 میلی متر به رنگ مشکی
  • جلو پنجره ABS قابل جدا شدن با پارچه مشکی
  • درایور فشرده سازی دو دیافراگم و دو سیم پیچ
  • کابینت زیبا و با اندازه ای بزرگ و سنگین با وزن 58.5 کیلوگرم
  • مدل فرکانس پایین ووفر 381 میلی متر با فرکانس متقاطع 800 هرتز
  • محدوده فرکانس 20 هرتز تا 40 کیلو هرتز با حساسیت 92 دسی بل
  • افزونه فرکانس پایین استثنایی با خروجی بالا و عملکرد باس گسترده