معرفی محصولات در مراسم Ces 2022

مجموعه هدفون و اسپیکر JBL در مراسم CES 2022 معرفی شدند. JBL Pulse 5 و JBL Boombox 3 اتصال بلوتوث نسخه 5.3 را ارائه می دهند و قابلیت اتصال چندین اسپیکر از قبیل دو گوشی هوشمند یا تبلت را به طور همزمان دارا می باشند . JBL Pulse 5 جدید صدای فراگیر 360 درجه JBL را با نورپردازی LED فوق العاده جذاب، ترکیب می کند، در حالی که JBL Boombox 3 دارای طراحی تقریبا مشابه با نسل پیشین خود است و گفته می شود تا 24 ساعت زمان پخش را ارائه می دهد.

JBL همچنین خط تولید اسپیکر Partybox خود را با JBL Partybox Encore جدید گسترش داده است. گفته می شود که بلندگوی قابل حمل پارتی صدای خروجی 100 وات ارائه می دهد و دارای طراحی ضد پاشش با گواهینامه بین المللی IPX4 است. برند JBL همچنین با اولین هدست گیمینگ کاملا بی سیم این شرکت، JBL Quantum TWS، و دو هدست دور گوش JBL Quantum 810 و JBL Quantum 610، افزوده های جدیدی را به محدوده Quantum خود اعلام کرده است.

این هدست ها به اولین میکروفون USB JBL متصل می شوند. JBL Quantum Stream. ، هر سه هدفون Quantum از نرم افزار رایانه شخصی QuantumEngine JBL برای بهینه سازی رنگ های RGB و موارد دیگر استفاده می کنند. هدفون JBL Live Pro 2 In-Ear (TWS) یکی دیگر از محصولات صوتی جدید این برند است.

 

قیمت JBL Boombox 3 و JBL Pulse 5 و JBL Partybox Encore

JBL Pulse 5 با قیمت تقریبی 249 یورو  و JBL Boombox 3 با قیمت 549 یورو  قیمت گذاری شده است اضافه بر این JBL Partybox Encore با قیمت 349 یورو به فروش می رسد.

JBL Boombox 3 در رنگ های Black (مشکی) و Squad ( ارتشی) در دسترس خواهد بود. گزینه های رنگ دو اسپیکر دیگر هنوز توسط JBL فاش نشده است. اسپیکر قابل حمل JBL جدید و JBL PartyBox Encore برای خرید از طریق وب سایت رسمی شرکت، از تابستان 2022 در دسترس خواهند بود. و به محض موجود شدن در بازار جهانی و بازار ایران، توسط وبسایت تهران اسپیکر نیز عرضه خواهد شد.

 

قیمت JBL Quantum Stream و JBL Quantum TWS و JBL Quantum 810 و JBL Quantum 610 و JBL Live Pro 2

JBL Quantum Stream دارای قیمت تقریبی 99.99 یورو خواهد بود. JBL Quantum 610 و JBL Quantum TWS با قیمت  حدودی 149 یورو و هدست JBL Quantum 810 با برچسب قیمت 179 روانه بازار شده اند. هدفون JBL Live Pro 2 tws دارای قیمت تقریبی یورو قیمت دارد.

کالای جدید JBL  از سری JBL Quantum در رنگ های آبی، قرمز و سبز برای خرید در دسترس خواهد بود. JBL Live Pro 2 در رنگ های آبی، مشکی و سفید عرضه می شود.

طبق گفته JBL، دیوایس های جدید در خط کوانتوم از بهار 2022 به همراه JBL Live Pro 2 از طریق وب‌سایت رسمی و فروشندگان منتخب به فروش خواهند رسید.

جزئیات دقیق قیمت و موجود شدن محصولات جدید JBL در هند هنوز مشخص نشده است.

 

مشخصات و ویژگی های JBL Pulse 5، JBL Boombox 3، JBL Partybox Encore :

معرفی محصولات جدید 2022 برند JBl

 

اسپیکرهای پرتابل جدید JBL با طراحی و پیشرفت های جدید نسبت به نسل های قبلی خود عرضه می شوند. همانطور توضیح داده شد، JBL Pulse 5 دارای صدای بسیار زیبای 360 درجه با نورپردازی LED است. JBL Boombox 3 دارای طراحی سه طرفه اسپیکر آکوستیک است. هر دو اسپیکر دارای بلوتوث نسخه 5.3 برای اتصال هستند و اتصال بی سیم از اسپیکر به دو گوشی هوشمند یا تبلت را ارائه می دهند. آنها دارای استاندارد IP67 برای مقاومت کامل حتی در زیر آب  هستند.

کاربران می‌توانند رنگ‌ها و حالت های آن را از طریق برنامه JBL Portable که در Google Play و App Store اپل موجود است، انتخاب کنند. JBL Pulse 5 و JBL Boombox 3 را می توان با دو بلندگوی سازگار با JBL Party Boost برای صدای استریو یا چندین اسپیکر سازگار با JBL Party Boost را به هم متصل کرد.

گفته شده است که JBL Pulse 5 تا 12 ساعت زمان پخش را با یک بار شارژ ارائه می دهد. همچنین از شارژ USB Type-C پشتیبانی می کند که باعث راحتی و سرعت در شارژ کردن آن است.

JBL Boombox 3 دارای یک ساب ووفر، دو درایور میدرنج و دو توییتر است. گفته می شود که این اسپیکر قابل حمل بیس عمیق تر و بیشتری  نسبت به مدل های قبلی خود ارائه می دهد. همچنین صحبت از این شده است که JBL Boombox 3 تا 24 ساعت زمان پخش را ارائه می دهد. دارای پاوربانک داخلی است که به کاربران امکان می دهد دستگاه های خود را شارژ کنند.

اسپیکر JBL Partybox Encore  که دارای یک میکروفون بی سیم دیجیتال (با باتری AA) است همچنین با برنامه اختصاصی JBL Partybox، کاربران می توانندرقص نور و Lightshow را شخصی سازی کنند. توان خروجی اسپیکر 100 وات است و با JBL Partybox Lightshow تا 10 ساعت زمان پخش را ارائه می دهد. اسپیکر Partybox Encore دارای استاندارد IPX4 برای مقاومت در برابر آب است و دارای ورودی های USB و aux-in است.

اتصال بی سیم از طریق ورژن بلوتوث نسخه 5.1 ارائه می دهد. JBL Partybox Encore همچنین می تواند برای جفت کردن دو اسپیکر با هم برای صدای استریو استفاده شود.

 

مشخصات و ویژگی های JBL Quantum Stream و JBL Quantum TWS و  JBL Quantum 810 و  JBL Quantum 610 و  JBL Live Pro 2:

معرفی محصولات جدید 2022 برند JBl

 

میکروفون JBL Quantum Stream توسط شرکت JBL به عنوان اولین میکروفون USB خود معرفی شده است. میکروفون های خازنی دوگانه دارای پایه قابل برگشت هستند که حرکت 360 درجه را با گزینه های نصب اضافی ارائه می دهد که با طراحی فلزی همراه است و پایه آن از آلومینیوم ساخته شده است. همچنین شامل یک حلقه فلزی و یک توری آهنی می باشد.

میکروفون JBL Quantum Stream صدای شما را بسیار شفاف و با کیفیت منتقل میکند تا طرف مقابل شما صدای شما را بدون نویز دریافت کند. JBL یک دکمه بی صدا با چراغ نشانگر  RGB داده است و همچنین جدیدترین میکروفون USB JBL با نرم افزار رایانه شخصی JBL QuantumEngine نیز سازگار است.

JBL Quantum TWS یکی دیگر از محصولات اضافه شده جدید به سری کوانتومی این شرکت است. JBL در حال معرفی JBL Quantum TWS به عنوان اولین هدفون بازی کاملا بی سیم خود است. Quantum TWS برای گیمرهای موبایل و کنسول به طور یکسان ساخته شده است. با آداپتور USB Type-C، این هدست پخش با تاخیر بسیار کم را در رایانه‌های شخصی، مک، پلی‌استیشن، نینتندو سوییچ و گوشی‌های همراه سازگار را تضمین می‌کند.

هدست بازی توگوشی دارای شش میکروفون تشکیل دهنده پرتو (سه عدد در هر هدفون) است. آنها از صدای فراگیر مجازی، حذف نویز تطبیقی و عبور از محیط پشتیبانی می کنند. هدفون های بازی IPX5 در برابر آب مقاوم هستند. JBL Quantum TWS از دو اتصال همزمان از طریق دانگل USB Type-C یا ورژن بلوتوث نسخه 5.2 پشتیبانی می کند. کاربران همچنین از طریق JBL Quantum TWS هنگامی که به دستگاه تلفن همراه متصل می شوند، از چند AI پشتیبانی می کنند.

علاوه بر نرم افزار رایانه شخصی JBL QuantumEngine، آنها با اپلیکیشن هدفون JBL سازگار هستند. JBL می گوید که آنها می توانند تا هشت ساعت با یک بار شارژ و تا 24 ساعت با کیس روشن دوام بیاورند.

JBL Quantum 610 و JBL Quantum 810 از JBL Quantum Surround و DTS Headphone:X 2.0 پشتیبانی می کنند. مانند بقیه مدل‌های جدید سری Quantum، JBL Quantum 610 و JBL Quantum 810 نیز با اپلیکیشن رایانه شخصی JBL QuantumEngine سازگار هستند و به کاربران اجازه می‌دهند جلوه‌های صوتی و نور RGB را شخصی‌سازی کنند.

JBL Quantum 810 که دارای درایور 50 میلی متری و میکروفون پرتو Focus صدا با قابلیت حذف نویز فعال (ANC) است. هدست بازی JBL Quantum 810 از اتصال بی سیم 2.4 گیگاهرتز استفاده می کند و امکان متصل شدن از طریق بلوتوث نسخه 5.2 را فراهم می کند. JBL ادعا کرده است که آنها تا 30 ساعت عمر باتری را ارائه می دهند.

JBL Quantum 610، مثل مدل JBL Quantum 810، دارای درایورهای 50 میلی متری تایید شده با وضوح خیلی بالا است که توسط JBL Quantum Sound Signature طراحی شده است. اینها شامل یک میکروفون جهت دار متمرکز بر صدا با ویژگی خاموش و روشن خودکار است. آنها از اتصال بی سیم 2.4 گیگاهرتز استفاده می کنند و گفته می شود که تا 40 ساعت عمر باتری را ارائه می دهند که می توان از آنها برای شارژ حتی در موقع بازی استفاده کرد.

هدفون JBL Live Pro 2 TWS دارای ویژگی نویزکنسلینگ (ANC) واقعی است. این ایرفون بی سیم دارای درایور 11 میلی متری و شش میکروفون به همراه فناوری عایق صدا و باد است. JBL Live Pro 2 از اتصال دوگانه پشتیبانی می کند و با Google Fast Pair همگام می شود. آنها همچنین از Amazon Alexa و Google Assistant پشتیبانی می کنند و گزینه های کنترل صدای هدفون را برای کاربران ارائه می دهند. کاربران می توانند از طریق کنترلرهای لمسی یا برنامه اختصاصی هدفون JBL به ایرفون دسترسی داشته باشند.

JBL Live Pro 2 TWS همچنین دارای استاندارد IPX5 برای آب هستند. گفته می شود JBL Live Pro 2 با یک بار شارژ تا 40 ساعت زمان پخش مداوم را با 10 ساعت روی هدفون و 30 ساعت با کیس شارژ ارائه می دهد. گفته می شود که هدفون ها تا چهار ساعت زمان پخش را با 15 دقیقه شارژ انجام می دهند. به علاوه گفته می شود که آنها از شارژ سازگار Qi نیز پشتیبانی می کنند.