معرفی اسپیکر قدرتمند JBL PRX ONE

اسپیکر قدرتمند JBL PRX ONE، یک اسپیکر بهینه شده است که دارای میکسر دیجیتال 7 کاناله، قابلیت اتصال صوتی برتر ، عملکرد بلوتوث و کنترل برنامه JBL Pro Connect است که میتواند برای علاقه مندان به موسیقی دارای جذابیت باشد. شما می توانید به سادگی اطلاعات کامل تر را در تهران اسپیکر داشته باشید.

 

در یک نگاه

معرفی اسپیکر قدرتمند JBL PRX ONE

  • شارژ دستگاه با 2 پورت USB 2.0
  • ووفر 304 اینچی برای افزایش باس
  • 2000 وات تقویت کننده کلاس D
  • حداکثر حساسیت، SPL 130 دسی بل
  • چهار پیش تقویت کننده میکروفون با کارایی بالا
  • میکسر دیجیتال 7 کاناله یکپارچه با حالت دوگانه
  • شامل 12 درایور 63.5 میلی‌متری برای پاسخ مداوم
  • کنترل سطح سه گانه DSP برای تجربه‌های چند سطحی
  • اتصال بلوتوث 5.0 برای امکان کنترل از راه دور سیستم
  • کنترل کامل اسپیکر با استفاده از JBL Pro Connect
  • 8 ایستگاه از پیش تنظیم شده برای بهینه شدن صدای سیستم
  • صفحه نمایش LCD رنگی ساده و دسترسی آسان به تمام عملکردها
  • وزن 25.7 کیلوگرم همراه با نوآوری های آکوستیک برای عملکرد چشمگیر
  • درایورهای فرکانس بالا طراحی شده سفارشی، برای پاسخ صاف و طبیعی

عملکردی عالی

با استفاده از مجموعه کامل PRX ONE از جلوه های حرفه ای استفاده کنید. میکروفون ها، دستگاه‌های تلفن همراه و بی سیم را با استفاده از ورودی و خروجی این اسپیکر جی بی ال که دارای قدرت فانتوم اختصاصی و ورودی های Hi-Z و ویژگی های بلوتوث 5.0 است، متصل کنید.

این اسپیکر، با یک میکسر دیجیتال دو حالته طراحی شده است که می تواند روی عملکردهای ترکیبی یا کنترل آن تنظیم شود تا سریعتر و آسانتر کار کنید. ضمن آنکه تماما از طریق برنامه یا LCD رنگی داخلی قابل کنترل هستند. می توان گفت که این اسپیکر PRX ONE برای دی جی ها ، نوازندگان و مکانهای سرگرمی بسیار ایده آل است. این راه حل مناسب برای هر کسی است که از بهترین قدرت در کلاس خود و برترین عملکرد صوتی را همراه با کنترل خلاقانه انتظار دارد.

معرفی اسپیکر قدرتمند JBL PRX ONE

نوآوری های آکوستیک

این اسپیکر با این نوآوری می تواند عملکرد صوتی بی نظیری را ارائه دهد. در PRX ONE دوازده توییتر مهندسی سفارشی به صورت هندسی بهینه سازی شده است تا صوتی کنترل شده را ارائه دهد. ضمن آنکه مبدل های با فرکانس بالا که به صورت سفارشی طراحی شده اند، دارای قطعات قطبی با روکش مسی هستند تا بتوانند صوتی صاف و دقیق با فرکانس بالا را ارائه کنند.

مبدل های Hi Fi فشرده سازی شده، قدرت کمتری را نشان می دهند و عملکرد طبیعی بیشتری را ارائه می کنند. عملکرد فرکانس بالا تا 500 هرتز بهینه شده است و به ووفر اجازه می دهد تا صدای باس طبیعی تر و دقیق تری را ارائه دهد. ووفر PRX ONE عملکرد صوتی فوق العاده ای را ارائه می دهد.

قدرت فوق العاده در هر حجم

به لطف تقویت کننده بسیار کارآمد JBL PRX ONE، می توانید اطمینان حاصل کنید که این سیستم در هر سطح صوتی، با صدای بلند و واضح شنیده می شود. تقویت کننده Class-D ، 2000 واتی PRX ONE با اصلاح ضریب توان، صوتی قدرتمند، تمیز و پایدار را از طریق ولتاژهای مختلف ارائه می دهد و طول عمر قطعات و عملکرد را در هر نقطه تضمین می کند.

PRX ONE از تقویت کننده Class-D 2000 واتی برای تغذیه ساب ووفر 304 میلی متری و 12 درایور فرکانس بالا 63.5 میلی متری استفاده می کند که برای پاسخ دهی فرکانسی کامل از 20 کیلوهرتز تا 35 هرتز و خروجی 130 دسی بل مورد استفاده قرار می گیرد.

معرفی اسپیکر قدرتمند JBL PRX ONE

برنامه کاربردی

شما می توانید با برنامه JBL Pro Connect ، که می تواند بر همه ویژگی های PRX ONE از ترکیب تا DSP تا عملکردهای بلوتوث کنترل داشته باشد، در هر مکانی متصل شوید. بدین ترتیب می توانید تنظیم سطوح از هر نقطه در اتاق و پخش موسیقی روی چندین بلندگو را داشته باشید. از آنجا که برنامه و میکسر همیشه در حال همگام سازی هستند ، هرگز مجبور نخواهید شد سطح خود را تغییر دهید. به علاوه، به ویژگی های برنامه مانند گروه بندی بلندگوها دسترسی پیدا می کنید.

طراحی حرفه ای

PRX ONE نیازهای طیف گسترده ای از برنامه های نصب شده را برآورده می کند و قدرت بی نظیر و عملکرد صوتی را در یک محفظه شیک و جمع و جور ارائه می دهد. ابعاد JBL PRX ONE بشرح عرض 482 میلی متر در عمق 647 میلی متر و ارتفاع 850 میلی متر است که با وزن خالص 25.7 کیلوگرم طراحی و عرضه شده است.

صفحه LCD تمام رنگی PRX ONE دسترسی کامل به همه عملکردها را فراهم می کند و یک تنظیم کننده راحت برای استفاده است. اندازه گیری LED به کاربران راهی سریع و آسان برای تأیید سطوح و عملکردهای کانال مانند حالت بی صدا را می دهد.