هدفون گیمینگ JBL Quantum 100

هدفون گیمینگ JBL Quantum 100، یک هدفون با کیفیت از این برند محبوب امریکایی میباشد. این هدفون گیمینگ با توجه به کیفیت صدای فراگیر و قیمت مناسبی که دارد، از بهترین هدفون هایی است که برای گیمر ها طراحی شده است. محصول ارائه شده توسط JBL ترکیبی از تجربه و فناوری جدید مجازی می باشد که با داشتن آن بازی متفاوتی را تجربه خواهید کرد. با این مقاله از تهران اسپیکر برای بررسی این هدفون گیمینگ جذاب همراه باشید.

بررسی هدفون جی بی ال کوانتوم 100

کیفیت و قدرت صدا

QuantumSOUND در هدفون جی بی ال مدل کوانتوم 100 این امکان را به شما می دهد تا صداهای دقیقی را دریافت کنید. محدوده ی فرکانسی این هدفون بین 20 تا 20 کیلوهرتز می باشد. درست معادل با بازه ی شنوایی انسان. البته این محدوده شنوایی برای تمامی افراد یکسان نیست. و هم چنین این بازه شنوایی با بالا رفتن سن کاهش پیدا می کند، به همین دلیل بدون هدفون ممکن است بسیاری از صداها را در طول بازی از دست بدهید و در بازی شکست بخورید؛ اما هدفون کوانتوم 100 ریز ترین صداها مانند گام برداشتن تا انفجار های بلند را در اختیار شما قرار می دهد.

هم چنین با این هدفون می توانید صدای نیروهای خود و حریفان تان را با وضوح بالا بشنوید. کیفیت صدا در این هدفون باعث می شود تا، بازی لذت بخشی را تجربه کنید.

از آنجایی که کیفیت دیافراگم بر کیفیت صدا تاثیر می گذارد؛ در این هدفون دیافراگم 40 میلی متری قرار داده شده تا صدای طبیعی فراگیر به گوش شما برسد. تمامی صداهایی که دریافت می کنید داخل هدفون پخش می شود و به محیط بیرون، هیچ صدایی نمی رسد. پس با خیال راحت و تمرکز بالا غرق در بازی شوید.  معمولا درایور هایی که در هدفون ها استفاده می شود، بین 20 تا 50 میلی متر است. درایور های این هدفون گیمینگ 50 میلی متر دینامیکی است. که باعث می شود گیمر صدا و باس قوی را دریافت کند.

بررسی تخصصی هدفون گیمینگ JBL Quantum 100

میکروفون جداشدنی

JBL Quantum 100 هدفونی سیمی و دور گوشی است و در مقایسه با محصولات مشابه از کیفیت بالایی برخوردار است. از ویژگی های خوبی که برای این هدفون می توان نام برد، داشتن یک میکروفون است. به کمک این میکروفون جداشونده میتوانید با هم تیمی های خود تعاملات داشته باشید. به کمک این میکروفون ارتباطی با کیفیت بالا خواهید داشت؛ چرا که دارای فوکوس صوتی است.

این قابلیت به شما کمک می کند تا صدای محیط را به خوبی بشنوید و صداهای مزاحم اطراف، مانع تمرکز شما نشود. از آنجایی که صداهای مزاحم و هر گونه نویز مانع از رسیدن صدای اصلی به گوش و هم چنین باعث کاهش کیفیت صدا می شود؛ JBL برای ساخت هدفون ها علی الخصوص هدفون گیمینگ کوانتوم 100 از قابلیت لغو پژواک یا همان حذف نویز استفاده کرده است. تا با حذف صداهای اطراف، صدای بازی و صدای هم تیمی ها راه با کیفیت و وضوح بالا دریافت کنید.

بررسی تخصصی هدفون گیمینگ JBL Quantum 100

طراحی زیبا، سبک و راحت

جی بی ال کوانتوم 100 کاملا از پلاستیک ساخته شده است.در این هدفون هیچ گونه قطعه فلزی وجود ندارد؛ و این باعث شده تا  محصولی سبک و قابل حمل باشد. جدا کردن میکروفون از هدفون نیز یکی از قابلیت های خوبی است که جی بی ال برای این هدفون در نظر گرفته تا بتوانید آن را به آسانی حمل کنید. قرار گیری یک جسم بر روی سر برای مدت ها آزار دهنده خواهد بود. و ممکن است در طولانی مدت برای گیمر خسته کننده باشد. اما وزن این هدفون در مجموعه 220 گرم است. که فوق العاده سبک بوده و با قرارگیری بر روی سر، احساس خستگی و مزاحمت نخواهید داشت.

مورد دیگری از هدفون ها که موجب آزار و اذیت گیمر می شود، پدهای گوشی می باشد؛ برخی از هدفون ها دارای طراحی خیلی ضعیفی می باشند. اما جی بی ال بالشتک های گوشی ها را نرم قرار داده، تا گوش گیمر اذیت نشود. پس با این هدفون می توانید مدت ها بدون این که اذیت شوید و احساس سنگینی کنید، بازی هیجان انگیزی را تجربه کنید. هدفون کوانتوم 100 سیمی بوده و این سیم از روکش کولار ساخته شده تا مقاومت آن افزایش پیدا کند. وجود یک سیم هنگام بازی شاید چندان برای گیمر خوشایند نباشد، اما طول این کابل طبق استانداردها به اندازه 1.2 در نظر گرفته شده تا کاربری راحت و مناسبی برای گیمر داشته باشد.

بررسی تخصصی هدفون گیمینگ JBL Quantum 100

اتصال و سازگاری

هدفون گیمینگ JBL Quantum 100 یک هدفون سیمی است. برای اتصال هدفون گیمینگ با سیم جی بی ال به سایر دستگاه های صوتی می توانید از کابل و جک 3.5 میلی متری آن استفاده کنید. لازم به ذکر است که این هدفون از بلوتوث پشتیبانی نمی کند. پس از طریق بلوتوث نمی توانید به موبایل متصل شوید و حتما باید از کابل موجود استفاده نمایید.

این هدفون با صدای فضایی Windows Sonic و ایکس باکس وان سازگاری دارد. هم چنین با سیستم عامل هایی چون Mac ، PlayStation، Nintendo Switch و سیستم عامل تلفن همراه هم سازگار می باشد. قابلیت هایی که هدفون گیمینگ جی بی ال مدل کوانتوم 100 دارد، با توجه به قیمت مناسب، آن را به یک هدفون مناسب برای گیمینگ تبدیل کرده است. البته می توانید از این هدفون برای تماشای فیلم و گوش دادن به موسیقی هم استفاده کنید.

بررسی تخصصی هدفون گیمینگ JBL Quantum 100

دکمه ها

هدفون سیمی گیمینگ طراحی فوق العاده ساده و مینیمالی دارد. جی بی ال برای ساخت این هدفون دکمه های کمی را تعبیه کرده است.که این مورد در ظاهر هدفون تاثیر بسزایی خواهد داشت. اما به هر حال لازم است تا میزان صدای ورودی را کنترل کنید، به همین دلیل جی بی ال به طور حرفه ای، قابلیتی را برای تنظیم صدا در نظر گرفته است.دکمه چرخشی گوشی سمت راست به شما این امکان را می دهد تا بتواتید صدا را مطابق با خواسته تان تنظیم کنید. این هدفون تنها دارای دکمه پاور می باشد، که با استفاده از آن می توانید هدفون را خاموش و روشن کنید.