هدست گیمینگ jbl quantum 300

هدفون مدل کوانتوم 300 از جمله هدفون های گیمینگ می باشد که توسط کمپانی جی بی ال عرضه شده است. جی بی ال نیز با ارائه این هدفون سیمی، خرید هدفون حرفه ای گیمینگ را برای گیمرها سخت کرده است. اما وجود یکسری قابلیت های مثبت در این هدفون وجود دارد، که باعث برتری نسبت به هدفون های سری قبل کوانتوم شده است.

بررسی هدست حرفه ایی jbl quantum 300

نگاه اجمالی 

  • درایور های 50 میلی متری و قدزت صدای بی نظیر
  • میکروفون Flip-Up
  • پشتیبانی و اتصال به تمام دستگاه ها

طراحی و سبکی

هدست کوانتوم300 هدفون دیگری است که برای گیمنیگ ساخته شده است. این هدفون به صورت حرفه ای برای گیمر ها طراحی شده و هنگام طراحی آن به میزان سبکی و هم چنین جنس پد ها توجه شده که برای گیمر هیچ گونه مزاحمت و سنگینی نداشته باشد.وزنی که جی بی ال برای این هدفون گیمینگ در نظر گرفته 245 گرم است. با توجه وزنی که دارد، متوجه خواهید شد که هدفون کاملا مناسبی برای بازی طولانی مدت خواهد بود. هم چنین پدهای این هدفون از چرم PU  می باشد که با برقراری هوا بین گوش شما و پد هدفون مانع از تعریق خواهد شد. یکی دیگر از ویژگی های ثبت این هدفون، جدا شدن پد ها می باشد. می توانید این پد ها را جدا کرده و تمیز کنید. در این صورت بهداشت هدفون نیز رعایت می شود.این هدفون ابعاد نسبتا بزرگتری در مقایسه با هدفون های کوانتوم سری قبل، ابعاد بزرگتری دارد. جنس هدفون کوانتوم 300 از پلاستیک با دوام بوده و برای هد بند آن از پلیمر استفاده کرده اند که کاملا سبک می باشد. رنگی که جی بی ال برای این نمونه از هدفون در نظر گرفته، مشکی می باشد.

میکروفون Flip-Up

بررسی هدست حرفه ایی jbl quantum 300

وجود یک میکروفون در هدفون گیمینگ باعث می شود تا علاوه بر بازی بتوانید به صورت گروهی با هم تیمی های خود بحث و گفت و گو داشته باشید. این میکروفون قابل تنظیم می باشد و می توانید آن را با فاصله دهان خود تنظیم کنید تا در جای مناسبی از دهان قرار بگیرد. هم چنین با استفاده از این قابلیت دیگر لازم نیست با صدای بلند صحبت کنید. با تنظیم فاصله و تن صدای مناسب، هم تیمی های شما صدایی رسا، واضح و دقیق دریافت خواهند کرد.از ویژگی های فوق العاده ای که میکروفو ن این هدفون دارد، ویژگی حذف نویز و حذف اکو می باشد. بدین صورت صداهای مزاحم و مخرب که مانع از تمرکز شما می شود، حذف شده و صداهای مهم به گوش شما خواهد رسید. این دو ویژگی مهم در زمانی که مشغول بازی آنلاین هستید، فوق العاده کارآمد خواهد بود.استفاده از میکروفون فوق العاده راحت می باشد. برای قطع کردن آن می توانید با یک حرکت به سمت بالا، آن را غیر فعال کنید.JBL Quantum 300 با میکروفون Flip-Up ای که  دارد، شما را غرق در بازی خواهد کرد. این هدفون با بکارگیری الگوریتم های پیشرفته و نرم افزار مخصوصی که دارد، به شما این امکان را می دهد تا صدا را قوی تر از قبل دریافت کنید.  به کمک نرم افزار JBL Quantum ENGINE PC می توانید عملکرد های هدفون را افزایش دهید و تجربه متفاوت تری از آن کسب کنید.هم چنین به کمک این نرم افزار می توانید ، تنظیمات هدفون  کوانتوم 300 را شخصی سازی کنید.JBL Quantum Engine به شما این امکان را می دهد تا، صدا و نمایه ها را شخصی سازی کنید. تنظیم اکولایزر بر روی 6 ایستگاه نیز از قابلیت های این نرم افزار است.

 

قدرت و کیفیت صدا

جی بی ال در ارائه این هدفون نیز فوق العا ده حرفه ای عمل کرده و هدفونی بی نظیر برای یک بازی جذاب و هیجانی تولید کرده است. مناسب ترین درایوری که برای هدفون ها در نظر می گیرند، تا صدایی بالا با باس قوی تحویل دهد، رنج 20 میلی متر تا 50 میلی متر است، که جی بی ال از درایورهای 50 میلی متری برای ساخت این هدفون استفاده کرده است. پس با این هدفون صدا را با باس قوی دریافت خواهید کرد.هم چنین محدوده فرکانسی این هدفون در محدوده مناسب 20 تا 20000 هرتز قرار دارد.که برای انسان قابل شنیدن است. پس تمامی صداهای موجود در بازی تحت کنترل شما خواهد بود.صداهایی از برداشتن گام تا صدای انفجار در میدان جنگ را خواهید شنید و بر حریف خود پیروز خواهید شد.این هدفون صدای Surround را تولید می کند و با کمک آن می توانید تمامی صداهایی که در بازی پخش می شود، را به صورت شفاف بشنوید متمرکز شدن در بازی، لذت بازی را برای شما دو چندان خواهد کرد.

اتصالات و سازگاری

این هدفون سیمی است و یک کابل به آن متصل می باشد. فرقی نمی کند دستگاهی که برای بازی انتخاب کرده اید، چه نوعی باشد و یا از چه سیستم عاملی پشتیبانی کند. جی بی ال این هدفون را به گونه ای طراحی کرده که با تمامی دستگاه ها سازگاری داشته باشد.اگر بخواهید این هدفون را به PC و یا کنسول های باز نصب کنید؛ لازم است تا از طریق سیم اتصال و ورو دی 3.5 میلی متری، استفاده کنید. این هدفون فاقد بلوتوث می باشد.یکی از قابلیت های ویژه ای که جی بی ال برای این نوع از هدفون گیمینگ در نظر گرفته وجود یک پورت USB است. که با استفاده از یک جک 3.5میلی متری  می توانید به دستگاه ها متصل شوید.؛ اما ممکن کیفیت صدای ضعیف تری را دریافت کنید.

متعلقات

بررسی هدست حرفه ایی jbl quantum 300

درون جعبه هدفون کابل های مخصوصی وجود دارد که برای اتصال به ددستگاه های مختلف است. طول کابلی که به طور دائم به هدفون متصل است 1.2 متر می باشد. هم چنین این هدفون دارای یک کارت صدا USB  به همراه یک کابل 1.5 متری است.این هدفون مخصوص گیمینگ است اما با استفاده از ان می توانید ارتباط فرکانسی داشته باشید و هم چنین با آن تماس های خود را پاسخ دهید.