JBL SUB 550P

ساب ووفر توانمند JBL Sub 550P محصول کمپانی JBL باقدرت و توانمندی خود شمارا متعجب خواهد کرد.متریال نوآورانه و فناوری پیشرفته ، همواره محصولات JBL را در مقابل محصولات دیگر در جایگاه برتری قرار داده است. بنابراین انتظار خروجی فوق العاده ای از این محصول جی بی ال داشته و آماده عملکردی بالا در آن باشید که می تواند شما را شگفت زده کند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این خصوص، می توانید با  این مقاله از تهران اسپیکر همراه باشید.

نگاه اجمالی به JBL SUB 550P

  • پاسخ فرکانسی بین 27 تا 150 هرتز
  • استفاده از قطعات ممتاز و پیشرفته برای ایجاد صدای نویز کمتر
  • بهینه کردن عملکرد ساب ووفر با فرکانس های قابل تنظیم
  • ابعاد محصول 52.4*59.6*59.6 سانتی متر و وزن 23.5 کیلوگرم
  • تقویت کننده 300 وات با قدرت بالا برای حجم بیشتر با صدای نویز کمتر
  • طراحی ظاهری مهندسی شده، منحصر به فرد و چشمگیر در رنگ مشکی
  • روشن و خاموش شدن خودکار برای استفاده راحت تر و صرفه جویی در مصرف انرژی

ساب ووفر پرقدرت جی بی ال | JBL Sub 550P

 

ظاهر زیبا

این محصول، دارای ظاهری جذاب و منحصر به فرد است که می تواند طراحی چشمگیری را در هر اتاقی ایجاد کند. JBL Sub 550P دارای کابینتی با اندازه متوسط است که به راحتی در اکثر اتاقهای نشیمن جا می گیرد. با استفاده از این ساب ووفر قوی از JBL باس قوی و دقیق را به سیستم صوتی خانه خود اضافه کنید.

مشخصات فنی

اسپیکرJBL Sub 550P با تقویت کننده داخلی 300 وات، می تواند برای کسانی مناسب باشد که به دنبال یک بیس بسیار دقیق و عمیق هستند. ساب ووفر JBL Sub 550P به اندازه ای تصفیه شده است که می تواند قطعات موسیقی را با ظرافت واقعی ارائه دهد و قابلیت اتصال باهرنوع سیستم صوتی را دارد.

 

مبدل با فرکانس پایین

مبدل 250 میلی متری با فرکانس پایین در JBL Sub 550P بیس عمیقی را ایجاد می کند تا شما را با موسیقی متعادل و دلخواه مواجه کند.

 

طراحی مناسب

خط اسپیکرهای JBL که بهترین ها را در طراحی مدرن و فناوری روز ترکیب می کند، در حال تبدیل شدن به یکی از شناخته شده ترین و تحسین برانگیزترین سیستم های صوتی در این صنعت است.جنس مواد محفظه این ساب ووفر از میرایی و استحکام بالایی برخوردار است که برای بیس طولانی تر و بدون اعوجاج طراحی شده است. ساختار آلومینیومی چارچوب آن نیز، دارای هماهنگی دقیقی برای عملکرد یکنواخت در همه شرایط و در سطوح حجم است تا بتواند به خوبی صدا را برای افزایش قدرت پخش کند.

 

دارای تقویت کننده با توان 300 وات

تقویت 300 وات با قدرت زیاد، جهت حجم بیشتر و میزان نویز کمتر در JBL Sub 550P، منجر به بیس واقعی تری می شود. در حالی که هنگام کار در خروجی های بالاتر، گرمای کمتری نسبت به تقویت کننده های کم مصرف تولید می کند.

 

کیفیت صدای بالا

در حالت کلی می توان گفت که بیس، پایه و اساس یک صدای عالی است. در این شرایط، شما فقط آن را در گوش خود نمی شنوید، بلکه آن را از تمامی جهات خود، احساس می کنید. ساب ووفرهای JBL برای به حداکثر رساندن چنین احساسی و افزایش تجربه شما، طراحی و ساخته شده اند. همان مهندسین صدا JBL که سیستم های پخش را برای بسیاری از کنسرت های جهان طراحی کرده اند، استودیوهای ضبط مجهز به فناوری های روز و مواد برجسته خود را در ساب ووفر JBL Sub 550P بهینه کرده اند تا تقریباً با هر سیستم خانگی به خوبی عمل کند.

این ساب ووفر ، برای شما یک تجربه فوق العاده را به ارمغان میاورد. JBL Sub 550P با استفاده از مبدل حرفه ای و پیشرفته ، صدایی شگفت انگیز و فراگیر را با فرکانس پایین صدا ارائه می کند. این نوع بیس، قدرتمند و با میزان نویز کم است که می توانید آن را با تمام وجود خود احساس کنید و با غوطه وری بالایی، غرق در صدایی شگفت انگیز از این ساب ووفر ال جی شوید.

عملکرد قدرتمند

به لطف فناوری های به کار رفته در این اسپیکر که توسط بخش حرفه ای JBL توسعه یافته است، صدای قوی و طبیعی را می شنوید که هیجان را در موسیقی شما ایجاد می کند. بنابراین می توانید لذت گوش دادن به موسیقی و تماشای فیلم های خود را به اوج خود برسانید.