معرفی هدست حرفه ایی گیمینگ

معرفی هدست حرفه ایی و مخصوص بازی Legion H300 stereo مخصوص گیمرهایی است که صدای استریو و راحتی را ترجیح می دهند. اگر به دنبال هدفون گیمینگ با کیفیت و بی نقص هستید و می خواهید به نسبت هزینه ایی که میکنید بهترین کیفیت رو دریافت کنید هدفون گیمینگ Asus TUF Gaming H7 Wireless میتواند گزینه بی نظیری باشد این هدفونها تجربه صدای بی نقص همراه با یک تناسب راحت را فراهم می کند. در صورتی که تصمیم دارید هدفونی مناسب برای زمان های بازی خود تهیه کنید و جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص این محصول، می توانید با تهران اسپیکر همراه باشید.

نگاه اجمالی

هدفون گیمینگ لنوو | Legion H300 Stereo Gaming Headset

  • صدای استریو قدرتمند Immersion و درایور های صوتی 50 میلی متر برای کیفیت صدای برتر
  • میکروفون حذف کننده سر و صدا از نوع plug-and-play جهت ایجاد وضوح لازم
  • راحتی و قابلیت استفاده به لطف بالشتک های گوش چرمی نرم و قابل چرخش Pu
  • طراحی شیک، با دوام، راحت به همراه هدبند بی نظیر همراه با قاب کاملاً فلزی محکم و شیک
  • سیستم عامل پشتیبانی شده ویندوز10,مک,PlayStation4,NintendoSwitch,Xbox one
  • میکروفون جمع کننده نویز غیرفعال برای امکان گفتگوی صوتی واضح
  • کنترل های درون خط دارای ویژگی های افزایش و کاهش صدا و همچنین دکمه قطع صدای میکروفون

اتصالات مناسب

Legion H300 stereo از طریق یک رابط صوتی 3.5 میلی متری به دستگاه سازگار متصل می شود و در صورت نیاز به اتصال 3.5 میلی متری، کابل Y نیز در آن گنجانده شده است. ضمن آنکه کنترل های صوتی درون خطی به شما امکان می دهد میزان صدا را تنظیم کرده و همچنین روشی سریع برای بی صدا کردن میکروفون خود ایجاد کنید.

کابل 6.07 اینچی دارای یک اتصال صوتی 3.5 میلیمتری است که با کابل Y موجود می تواند به اتصالات 3.5 میلی متری دوتایی تبدیل شود و همانند هدفون گیمینگ JBL Quantum 600 به دستگاه های سازگار مانند PC ، تلفن همراه ، Xbox ، PS4 ، Nintendo Switch و موارد دیگر متصل گردد.همچنین کابل Lenovo Legion H300 stereo تنها یک جک 3.5 میلی متری دارد و شما می توانید همراه با کنترل های داخلی میزان صدا را تنظیم کنید.

هدفون گیمینگ لنوو | Legion H300 Stereo Gaming Headset

کابل های این هدفون نرم  و بافته شده هستند. ضمن آنکه دارای کارت صدا USB می باشد.کارت صدای Legion H300 stereo دارای 3 تنظیمات EQ برای بازی، موسیقی و فیلم است. یک دکمه 7.1 دیده می شود که باعث خاموش شدن صدای فراگیر 7.1 می شود. همچنین می توانید در کارت صدای USB دکمه های تنظیم میزان صدا و کلید بی صدا بودن میکروفون را پیدا کنید.

طراحی هدست

Legion H300 stereo به دلیل داشتن هدبند قابل تنظیم و بادوام و کاپ های نرم چرمی PU ، برای جلسات طولانی بازی و تجربه شنیدن راحت طراحی شده اند که مورد تایید بسیاری از گیمرها نیز می باشد.

هدست استریو گیمینگ Legion H300 stereo برای جلب رضایت بازیکنان حرفه ای و با کیفیت بالا طراحی شده است. در یک طراحی ساده اما شیک برای جلسات بازی یا یک تجربه بی نقص گوش دادن همراه است که ساخت ارگونومیک و طراحی کاپ گوشی و ویژگی های متقابل استفاده از آن، باعث شده است تا این هدست را به یک محصول محبوب در میان گیمرها تبدیل نماید.

همچنین به لطف کاپ های گوش چرمی نرم و کاملا قابل چرخش PU می توانید ساعت ها بدون فشار با Legion H300 stereo بازی کنید. میزان صدا را به صورت درون خطی کنترل کنید و پس از اتمام کار میکروفون حذف کننده نویز را کاملاً جمع نمایید. این یک هدست مخصوص بازی راحت، سبک و با دوام است که همراه با یک هدبند بی نظیر، قاب محکم و شیک تمام فلزی و زیبایی خاص خانواده بازی های Legion ارائه شده است. همچنین از دیگر ویژگی های آن می توان به کنترل میزان صدا در خط و دکمه قطع صدای میکروفون اشاره کرد. بعلاوه، میکروفون کاملاً جمع شونده بوده و قابلیت حذف سر و صدا را به خوبی دارد.

بهترین عملکرد صوتی

Legion H300 stereo با لذت بخش کردن صدا ، درایورهای صوتی 50 میلی متری با آهن ربای نئودیمیم و حذف نویز پلاگین و پخش ، کیفیت صدای یک هدست برتر را ارائه می دهد. دامنه فرکانس این هدست میان 20 هرتز الی 20 کیلوهرتز می باشد که دارای امپدانس 32 اهم است.همچنین از میکروفون خازنی از نوع مبدل با قابلیت حذف صدا برخوردار می باشد که می توان به سادگی برای بی صدا کردن آن از کنترل هدست استفاده نمود.

هدفون گیمینگ لنوو | Legion H300 Stereo Gaming Headset

ضمن آن که با دستگاه هایی همچون ویندوز 10، مکXbox One  ، PlayStation 4 ،  Nintendo Switchنیز سازگار است.می توان گفت که هدست بازی استریو Legion H300 stereo عملکرد عالی صوتی را ارائه می دهد تا حتی یک صدا را از دست ندهید. این هدفون که برای گیمرهای حرفه ای طراحی شده است، به گونه ای است که کیفیت صوتی مورد نظر را به شما ارائه می دهد.

کیفیت ساخت

این هدست در رنگ سیاه طراحی شده و دارای وزن 3.6 اینچ می باشد که ابعاد آن نیز 8.3*7.2*4.1 اینچ است و همراه با کابل آبی رنگی عرضه شده است. هدست Legion H300 stereo از چرم مصنوعی در گوشی و هدبند بهره مند است و قاب از فولاد ساخته شده است. این یک هدفون راحت و انعطاف پذیر است که  خصوصیات تنظیم آن به خوبی منظور شده است.ضمن آنکه زیبایی هدفون عالی است. توجه زیادی جلب نمی کند اما بسیار بزرگ است، اما هیچ راهی برای جمع کردن آن برای استفاده قابل حمل وجود ندارد. هیچ دکمه یا ولومی برای بلندی صدا در گوشی نیست. می توانید میکروفون جمع شونده را در گوشی سمت چپ بیابید.

کیفیت صدا

صدای Legion H300 stereo روی صدای بیس تمرکز دارد تا بازی پاپ به نظر برسد و باعث جذابیت بیشتر آن شود. همچنین  Pre-EQ به شما امکان می دهد صدای خود را با یک EQ متفاوت تغییر دهید. اولین تنظیمات EQ برای بازی ها ، افزایش باس است. دومین تنظیمات EQ برای موسیقی است و آن را متعادل تر می کند.سومین تنظیم EQ برای فیلم ها با اولویت قرار دادن صداهای صوتی است. تنظیم 7.1 در کارت صدا این هدفون به شما امکان می دهد در بازی ای که انجام می دهید، کاملا غرق شوید. البته باید گفت که میکروفون دارای عملکرد خوبی است و برای برقراری ارتباط با هم تیمی های شما و همچنین پخش جریانی مناسب است.

درایورهای عالی در هدست

درایورهای 50 میلی متری هدست Legion H300 stereo صدای استریو را ارائه می دهند، در حالی که میکروفون یک طرفه امکان گپ صوتی واضح را فراهم می کند. بنابراین می تواند محصولی عالی برای گیمرهایی باشد که به دنبال ابزاری حرفه ای در بازی هستند. نوع طراحی این هدفون Legion H300 stereo باعث می شود تا این هدفون ها بتوانند مجهز به لغو نویز فعال شده و تمرکز مناسبی را برای گیمرها هنگام بازی فراهم نماید.