معرفی هدفون سیمی Lenovo 100 In-Ear Headphone

کمپانی Lenovo یک برند رایانه‌ای چینی و چند ملیتی است که از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولید و توزیع‌ کننده لپ ‌تاپ، رایانه شخصی، تجهیزات جانبی و دیجیتالی در دنیا است.

کمپانی Lenovo در زمینه تولید کامپیوترهای شخصی، تبلت، گوشی هوشمند، سرور و تلویزیون‌های هوشمند فعالیت می‌کند. این برند در بیش از ۶۰ کشور جهان شعبه دارد و تولیدات خود را به بیش از ۱۶۰ کشور ارسال می‌کند. دفاتر مرکزی این شرکت در شهرهای پکن و کارولینای شمالی قرار دارد.

هدفون سیمی Lenovo 100 In-Ear Headphone یکی از پرفروش‌ترین محصولات کمپانی Lenovo است که به‌ عنوان یک هدفون حرفه‌ای و سیمی وارد بازار شده ‌است.

Lenovo در طراحی این هدفون تمام تلاش خود را کرده است تا بدون هیچ عیب و نقصی تولید شود و برای افراد مختلف کارایی داشته باشد. در واقع هدفون Lenovo 100 In-Ear یک محصول همه ‌کاره است که می‌توانید در هر جایی که بخواهید بدون هیچ گونه محدودیتی از آن استفاده کنید.

این هدفون یکی از مقرون به صرفه‌ترین محصولات از نظر قیمت و محبوب‌ترین از نظر کیفیت است که خرید آن به هر کسی پیشنهاد داده می‌شود.

 

معرفی هدفون سیمی Lenovo 100 In-Ear Headphone

 

طراحی

هدفون Lenovo 100 In-Ear با طراحی حرفه‌ای و کیفیت ساخت بی‌نظیری که دارد توجه هر کسی را به خود جلب می‌کند. این هدفون محصولی سبک، مقاوم و مجهز است که با رعایت تمامی استانداردهای ارگونومیک تولید شده ‌است.

کمپانی Lenovo گوشی‌های این هدفون را به صورتی طراحی کرده ‌است تا به خوبی درون گوش قرار بگیرند تا کاربر هیچ ‌گونه فشاری در گوش‌های خود احساس نکند و به گوش آسیبی نرساند.

در نتیجه این محصول راحتی بسیار زیادی دارد و در بلند مدت گوش شما را خسته نمی‌کند. هم‌چنین گوشی‌های این هدفون دارای یک پوشش فلزی هستند که مقاومت بدنه را تضمین می‌کند. در قسمت سرگوشی‌های هدفون Lenovo 100 In-Ear از سیلیکون بسیار نرم استفاده شده‌ است تا در هر شرایطی حتی با تکان دادن سر در هنگام ورزش نیز از جای خود خارج نشوند و کاملا کیپ درون گوش باقی بمانند.

کمپانی Lenovoسرگوشی‌های این هدفون را در سه سایز مختلف ارائه کرده ‌است تا شما بتوانید متناسب با سایز مناسب گوش خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید و به ‌راحتی از هدفون خود استفاده کنید.

 

کیفیت صدا

مهندسین Lenovo در طراحی این هدفون تلاش فراوانی کرده‌اند تا صدای حرفه‌ای و اورجینال را به گوش شما برسانند. این هدفون حرفه‌ای با استفاده از تکنولوژی های قدرتمند و تفکیک صدای قوی، تمام تلاش خود را می‌کند تا صدایی طبیعی به گوش شما برسد. این هدست با پشتیبانی از تمامی فرکانس‌های صدا در بازه گسترده بین ۲۰ هرتز تا ۲۰ هزار هرتز توانایی پخش صدایی واضح و باکیفیت دارد.

 

درایورها

هدفون Lenovo 100 In-Ear دارای ۲ درایور ۹ میلی متری با روکش تیتانیوم است که این درایور‌های با تولید بیس بسیار عمیق و یکنواخت و شفافیت صدا در فرکانس‌های بالا ، انحنای صدا را تا جای ممکن کاهش می‌دهند تا صدایی باکیفیت و واضح به گوش شما برسد.

 

معرفی هدفون سیمی Lenovo 100 In-Ear Headphone

 

میکروفون

هدفون Lenovo 100 In-Ear دارای یک میکروفون قدرتمند داخلی بر روی بدنه خود است که این میکروفون صدا را با ‌کیفیت بسیار عالی انتقال می‌دهد و می‌ توانید از آن قابلیت مکالمه آن به خوبی استفاده کنید.

یکی از ویژگی‌هایی عالی که این میکروفون‌ دارند، حساسیت و فرکانس پاسخگویی منحصر به فرد آن‌ است. این میکروفون‌ قدرتمند دارای حساسیت -۴۰ دسی بل و فرکانس پاسخگویی ۱۰۰ هرتز تا ۱ کیلو هرتز است تا صدا را با سرعت و کیفیت بالا انتقال دهد.

 

دکمه کنترل

این هدفون حرفه‌ای دارای یک عدد دکمه کنترل بر روی بدنه خود است. این دکمه برای تنظیم صدا و پاسخ و قطع کردن مکالمه در نظر گرفته شده ‌است.

 

امکان اتصال به دستگاه‌های مختلف

اتصال هدفون Lenovo 100 In-Ear به دستگاه‌های مختلف از طریق سیم امکان پذیر است. کمپانی Lenovo برای هدفون 100 In-Ear یک عدد کابل بلند و با کیفیت به طول ۱.۵۲ متر در نظر گرفته است. این کابل‌ از طریق یک سرجک ۳.۵ میلی‌ متری به دستگاه‌هایی که بر روی بدنه خود سر جک ۳.۵ میلی متری دارند متصل می‌شود.

 

رنگ بندی

هدفون Lenovo 100 In-Ear در یک رنگ پرطرفدار و زیبا سفید وارد بازار شده‌ است.

 

از نظر فنی

این هدفون به گونه‌ای طراحی شده است که دارای وزن کمی باشد تا برای استفاده طولانی مدت مناسب باشد در نتیجه این محصول با وزن ۱۱ گرم و کیفیت بالا تولید شده است. هم‌چنین هدفون Lenovo 100 In-Ear با امپدانس ۱۶ اهم و حساسیت ۹۰ دسی بل با کیفیت بسیار خوبی وارد بازار شده است.

 

کاربرد

از هدفون Lenovo 100 In-Ear می‌توانید برای مکالمه، گیمینگ، ورزش و کاربری عمومی به ‌راحتی استفاده کنید.

 

محتویات محصول

هنگام خرید این هدفون یک جعبه با کیفیت و زیبا را خواهید دید که در آن هدفون Lenovo 100 In-Ear، ایرتیوپ های تو گوشی با سایز های مختلف ، دفترچه راهنمای مخصوص هدفون و گارانتی محصول قرار دارد.