معرفی Lenovo 100 Stereo USB Headset

lenovo 100 stereo usb headset یک هدفون روی گوشی می‌ باشد که دارای میکروفون درون خطی است و به شما این امکان را می‌ دهد که بین موسیقی و تماس ها به طور یکپارچه جابجا شوید. این هدفون مجهز به ویژگی های برتری مانند جداسازی نویز میکروفون و هدفون می‌ باشد. درایورهای 9 میلی متری به کار رفته در این هدفون، کیفیت صدای عالی ای را ارائه می‌ دهند.

با وجود سه اندازه کاپ گوشی، کاربران می‌ توانند از راحتی طولانی مدت در تمام روز مطمئن باشند. هنگامی که به موسیقی مورد علاقه تان گوش دادید و دیگر قصد استفاده از هدفون را نداشتید، می‌ توانید هدفون را در کیف ارائه شده در جعبه محصول، قرار دهید.اگر به دنبال هدستی با کیفیت صدای فوق العاده هستید هدفون گیمینگ JBL Quantum 100 می تواند گزینه ایده الی باشد.

هدست USB استریو 100 لنوو ترکیبی عالی از یک هدست USB استریو تجاری با میکروفون بوم قابل چرخش و دارای سیستم حذف نویز غیرفعال برای انتقال صدای واضح در تماس های VoIP است. این دستگاه با همه سیستم عامل های کامپیوترهای شخصی و تلفن های همراه سازگار است. این هدفون دارای گواهی Google’s Chromebook نیز می‌ باشد.

هدفون استریو و یو اس بی لنوو | lenovo 100 stereo usb headset

وزن سبک lenovo 100 stereo usb headset همراه با چرم با کیفیت و کاپ هایی حرفه ایی با مموری فوم برای استفاده در تمام طول روز مناسب می‌ باشد. این هدفون با وجود درایورهای 30 میلی متری مجهز به آهنرباهای نئودیمیوم، صدای بسیار خوبی را برای برقراری تماس های VoIP و همچنین پخش موسیقی ارائه می‌ دهد. وجود میکروفون و بوم قابل تنظیم، امکان استفاده از آن در سمت چپ یا راست را فراهم می‌ کند.

امکان اتصال آسان هدست به دستگاه های پخش به وسیله  USB-A plug-and-play و کابل 1.8 متری تقویت شده، وجود دارد. این محصول با دستگاه هایی که آخرین نسخه سیستم عامل کروم  را بر روی خود دارند، سازگار است و همچنین دارای استانداردهای سازگاری گوگل می‌ باشد. گوگل  هیچ وظیفه ایی در قبال عملکرد این محصول یا مطابقت آن با الزامات ایمنی ندارد.

ویژگی ها و مزایا

  • Plug and Play  از طریق  USB-A
  • میکروفون بوم قابل چرخش به منظور استفاده در سمت راست یا چپ صورت
  • کاپ های چرم و پوشیده شده با مموری فوم به منظور ایجاد راحتی در طی روز

 

بررسی کامل هدست USB استریو لنوو 100

lenovo 100 stereo usb headset راه حل مناسبی برای افرادی است که به دنبال برقراری تماس های واضح، صدای قدرتمند، حذف نویز مجزا و سیستم اتصال و اجرای بدون دردسر هستند. میکروفون چرخشی هوشمند آن برای استفاده در سمت چپ و راست ایده آل است و چرم با کیفیت و کاپ گوشی پوشیده شده با مموری فوم، امکان استفاده راحت از این هدفون را در تمام طول روز فراهم می‌ کند.

کیفیت صدای این هدفون بسیار عالی است و از طریق پورت USB متصل می‌ شود. این هدفون یکی از لوازم های جانبی مناسب برای Lenovo Thinkpad است. توجه داشته باشید که بر روی این هدفون دکمه کنترل صدا و بی صدا وجود ندارد و شاید این تنها کمبود این هدفون، در برابر رقبا باشد. این محصول هدستی درجه یک همراه با میکروفون با کیفیت برای شرکت در جلسات اداری می‌ باشد.

همانطور که گفته شد کاپ های نرم روی گوش خیلی سبک هستند. صدای انتقال داده شده به وسیله میکروفن به طرز شگفت انگیزی ایده آل است. به ضمن اینکه از عملکرد این هدفون در استفاده روزانه برای برقراری تماس های اسکایپ و سایر تماس های VC بسیار راضی خواهید بود. استفاده طولانی مدت از این هدفون در طول جلسات تماس تصویری، بسیار لذت بخش است.

هدفون استریو و یو اس بی لنوو | lenovo 100 stereo usb headset

کنترل صدا به صورت جداگانه بر روی بدنه هدفون تعبیه نشده است، اما می‌ توانید برای کنترل صدا از دکمه حجم لپ تاپ یا دکمه موجود در نوار وظیفه استفاده کنید. سادگی طراحی و استفاده طولانی مدت از این هدست دوست داشتنی است. هدست از طریق یک پلاگین USB-A متصل می‌ شود. حجم صدای این هدفون از بسیاری از هدست های هم رده به میزان قابل توجهی بلندتر است.

هدبند این هدفون از جنس استیل ضد زنگ است و روی آن با سیلیکون لاستیک نسبتاً ضخیم و مشکی پوشیده شده است. کاپ ها راحت هستند، اما کاملا روی گوش قرار نمی‌ گیرند تا پایداری ای مانند هدفون های روی گوشی دیگر ایجاد کنند.

بعضی از کاربران از جنس میکروفون بوم ناراضی هستند. این ماده از پلاستیکی ساخته شده است که بسیار سفت به نظر می‌ رسد و در صورت وارد آمدن فشار و تنش، به جای خم شدن احتمال شکستن آن وجود دارد. همچنین، فقط می‌ توان آن را به بالا و پایین چرخاند. به طور کلی این هدفون دارای یک طراحی ساده است که به خوبی کار می‌ کند و از جهات مختلف بسیار بادوام است و خرید آن توصیه می‌ شود.

چرا باید هدست استریو لنوو 100 را خریداری کنید؟

طراحی مینیمالیستی

 با وجود وزن پایین، lenovo 100 stereo usb headsetهیچ نقصی در زمینه طراحی و دوام ندارد. وجود چرم پروتئینی، کاپ گوش مجهز به مموری فوم و میکروفون با قابلیت چرخش، تجربه ای راحت را ارائه می‌ دهد.

هدفون استریو و یو اس بی لنوو | lenovo 100 stereo usb headset

آماده برای کار

 کابل USB-A  1.8 متری شامل طول مناسب برای محیط های اداری است و به محض اتصال، به خوبی کار می‌ کند. پشتیبانی از پلتفرم های ارتباطی یکپارچه، هدست USB استریو لنوو 100 را به همراهی ایده آل برای کاربران در محیط های اداری تبدیل می‌ کند.

کیفیت حرفه ای

درایورهای صوتی 30 میلی متری Lenovo 100 Stereo USB Headset با دارا بودن آهنرباهای نئودیمیوم هنگام پخش، صدای خوبی را ارائه می‌ دهد و حذف نویز مجزا در هر محیطی، شما را در دنیای صدای لذت بخشی می سازد. به لطف میکروفون بوم حرفه ای تماس ها به صورت واضح و شفاف و به راحتی قابل شنیدن هستند.