Lenovo 700 Ultraportable Bluetooth Speaker

معرفی اسپیکر Lenovo 700 Ultraportable Bluetooth Speaker

کمپانی Lenovo یک برند رایانه‌ای چینی و چند ملیتی است که از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولید و توزیع‌ کننده لپ ‌تاپ، رایانه شخصی، تجهیزات جانبی و دیجیتالی در دنیا است. کمپانی Lenovo در زمینه تولید کامپیوترهای شخصی، تبلت، اسپیکر، گوشی هوشمند، سرور و تلویزیون‌های هوشمند فعالیت می‌کند. این برند در بیش از 60 کشور جهان شعبه دارد و تولیدات خود را به بیش از 160 کشور ارسال می‌کند. دفاتر مرکزی این شرکت در شهرهای پکن و کارولینای شمالی قرار دارد. Lenovo 700 Ultraportable Bluetooth Speaker یکی از محصولات پرفروش و حرفه‌ای این کمپانی است که به دلیل عملکرد بالا و ساخت ماهرانه خود از فروش فوق‌العاده بالایی برخوردار است.

 

معرفی اسپیکر بی سیم لنوو Lenovo 700 Ultraportable Bluetooth Speaker

 

طراحی حرفه‌ای و زیبا

اسپیکر بی سیم لنوو Lenovo 700 Ultraportable Bluetooth Speaker از طراحی عالی و خوش ساختی برخوردار است. کمپانی Lenovo یک برای این اسپیکر بلوتوثی طراحی بی‌نظیری در نظر گرفته است که در کنار زیبایی چشمگیری که به آن بخشیده است، تمام تلاش خود را کرده تا این محصول با کیفیت عالی و بدون هیچ گونه نقصی وارد بازار شود. Lenovo 700 Ultraportable Bluetooth Speaker از مقاومت بدنه بسیار بالایی برخوردار است. به طوری که به شما این اطمینان را می‌دهد که حتی در برابر ضربه‌‌های سخت و فشار‌های سنگین نیز مقاومت و دوام خوبی از خود نشان ‌دهد که این ویژگی تاثیر زیادی در افزایش کیفیت و محبوبیت این محصول داشته است.

کیفیت صدا بسیار قوی و واضح

در طراحی Lenovo 700 Ultraportable Bluetooth Speaker از پیشرفته‌ترین و به روزترین تکنولوژی‌های موجود در بازار استفاده شده است تا صدای حرفه‌ای و اورجینال را پخش کند. مهندسین Lenovo در طراحی این اسپیکر بی‌سیم تلاش فراوانی کرده‌اند تا تفکیک صدا و پخش دقیق هر نت به صورت واضح و شفاف باشد تا صدایی طبیعی به گوش شما برسد. این اسپیکر قدرتمند و باکیفیت با پشتیبانی صدا در تمامی فرکانس‌های صدا در بازه گسترده بین 220 هرتز تا 20 هزار هرتز توانایی پخش صدایی واضح و باکیفیت دارد.

درایورهای قوی و باکیفیت

کمپانی Lenovo برای Lenovo 700 Ultraportable Bluetooth Speaker درایورهای 11 میلی متری در نظر گرفته است که این درایور‌های با تولید بیس بسیار عمیق و یکنواخت و شفافیت صدا در فرکانس‌های بالا، نوسان صدا را تا جای ممکن کاهش می‌دهند تا صدایی باکیفیت عالی به گوش شما برسد.

قابلیت پخش صدا 360 درجه

این اسپیکر اولترا پرتابل محبوب، دارای پخش صدای 360 درجه است که دامنه پخش صدا بسیار گسترده و عالی می‌باشد و با کمک این قابلیت در مکان‌های شلوغ و پر سر و صدا نیز صدا به خوبی پخش می‌شود.

 

معرفی اسپیکر بی سیم لنوو Lenovo 700 Ultraportable Bluetooth Speaker

 

مجهز به گواهینامه‌ بین المللی IPX2

Lenovo 700 Ultraportable Bluetooth Speaker مجهز به گواهینامه‌ بین المللی IPX2 است که با وجود این گواهینامه ضد آب بودن دستگاه الکترونیکی تضمین می‌شود. گواهینامه بین المللی IPX2 به معنی مقاومت اسپیکر در برابر سقوط قطرات آب بر روی اسپیکر درحالی که روشن است، می‌باشد.

باتری پرقدرت و شارژدهی سریع

برای تامین انرژی اسپیکر Lenovo 700 Ultraportable Bluetooth از یک باتری لیتیوم‌یونی قابل شارژ با ظرفیت 2430 میلی‌آمپر بر ساعت استفاده شده است. این باتری به صورت اختصاصی برای این دستگاه توسط کمپانی طراحی و تولید شده است. با هربار شارژ کامل این دستگاه می‌توانید تا 12 ساعت به صورت مداوم و بدون وقفه از سیستم صوتی خود استفاده کنید و به پخش موسیقی بپردازید. مدت زمان مورد نیاز برای به حداکثر رسید شارژ این دستگاه طبق گفته کمپانی 2 ساعت می‌باشد که این عمل با استفاده از یک کابل و یک درگاه USB طراحی شده بر روی بدنه‌ی اسپیکر امکان‌پذیر است.

میکروفون باکیفیت HD

این اسپیکر دارای یک میکروفون داخلی باکیفیت HD است که به شما این امکان را می‌دهد که باکیفیت عالی مکالمه کنید یا دستورات صوتی را به دستیار هوشمند موبایل خود منتقل کنید.

کلیدهای کنترلی

در قسمت بدنه Lenovo 700 Ultraportable Bluetooth کلید‌های کنترلی مختلف به صورت افقی در یک نوار مستطیلی قرار گرفته‌اند که امکان دسترسی ساده به تنظیمات اسپیکر را برای شما فراهم می‌کنند و برای دسترسی به آن‌ها مشکلی نخواهید داشت. کلیدهای کنترلی موجود بر بدنه اسپیکر تنظیم میزان صدا، جابه‌جا کردن موسیقی بعدی و قبلی، خاموش و روشن کردن اسپیکر و متوقف و پخش کردن موسیقی را انجام می‌دهند تا به راحتی به تنطیمات اسپیکر خود دسترسی داشته و آن را مطابق با نیاز خود تنظیم کنید.

 

معرفی اسپیکر بی سیم لنوو Lenovo 700 Ultraportable Bluetooth Speaker

 

قابلیت اتصال آسان به دستگاه‌های مختلف

یکی از قابلیت‌های ویژه Lenovo 700 Ultraportable Bluetooth Speaker سازگاری سریع آن به صورت اتصال بی‌سیم با گوشی‌های مختلف از جمله تمامی گوشی‌های هوشمند اندرویدی و گوشی‌های اپل است. در تولید این محصول از بهترین ورژن بلوتوث یعنی نسخه (Bluetooth 5.0) استفاده شده است که امکان اتصال به اسپیکر را به صورت بی‌سیم برای شما فراهم می‌کند.

شما می‌توانید از طریق بلوتوث به صورت بی‌سیم و به راحتی به تمامی دستگاه‌های دارای بلوتوث مانند گوشی موبایل، تبلت، لپ تاپ و … به این اسپیکر متصل شوید و به موسیقی مورد علاقه خود از طریق این اسپیکر گوش دهید. محدوده‌ی عملکرد بی‌سیم این محصول از طریق بلوتوث تا فاصله 10 متر است که در نتیجه هیچ گونه محدودیتی بابت محل قرارگیری منبع نخواهید داشت. هم‌چنین کمپانی Lenovo برای این اسپیکر فناوری NFC قرار داده است تا ارتباط بی‌سیم و انتقال اطلاعات باسرعت زیادی انجام شود و قدرت اسپیکر را افزایش دهد.

جابه‌جایی راحت و آسان

جابه‌جایی این محصول بسیار راحت و ساده است. Lenovo 700 Ultraportable Bluetooth Speaker با طراحی بی‌سیم، وزن فوق‌العاده سبک و حجم فیزیکی کم به شما این اجازه را ‌می‌دهد که به راحتی این اسپیکر را جابه‌جا کنید و در هر جایی که می‌خواهید از آن استفاده کنید.

از نظر فنی

طراحی اسپیکر بلوتوثی Lenovo 700 Ultraportable به‌گونه‌ای است که دارای وزن کمی باشد تا به راحتی قابل حمل باشد و برای استفاده در هر مکانی مناسب باشد. در نتیجه این دستگاه با وزن 145 گرم و ابعاد 200x107x45 میلی متر تولید شده است. هم‌چنین Lenovo با در نظر گرفتن امپدانس 4 اهم، سطح نویز 80 دسی بل و توان 5 وات کیفیت این محصول را چند برابر کرده است.