معرفی اسپیکر LG CJ88 XBOOM

اسپیکر قدرتمند و زیبای LG CJ88 XBOOM Audio

نگاهی اجمالی

  • قابلیت اتصال سه دستگاه اسپیکر ال جی از طریق بلوتوث
  • ساب ووفر 10 اینچی X-Shiny  برای انعکاس نورهای اطراف باشد.
  • برخورداری از سیستم Karaoke Creator برای ایجاد آوازخوانی مناسب
  • ورودی های چندگانه شامل RCA ، 1/8 اینچ و دو پورت USB جهت پشتیبانی از درایوهای خارجی
  • X-Flash  برای نورپردازی در چند رنگ
  • دارای فیلترهای صوتی برای تقویت خوانندگان کارائوکه
  • اتصال بلوتوث برای تجربه گوش دادن به صورت یکپارچه
  • دارای یک توییتر 1 اینچ، یک ووفر 8 اینچ و درایور 10 اینچی

شما می توانید به سادگی یک سیستم استریوی خانگی تهیه کنید که مهمانی را برای شما برگزار کند. با صدای قدرتمند و تمام ویژگی های مورد نظر شما، مانند کنترل بلوتوث، چراغ های مهمانی، سازنده کارائوکه، فیلترهای صوتی، جلوه ها و اشتراک گذاری DJ تا بتوانید از پخشی قدرتمند و سرگرم کننده لذت ببرید. اسپیکرهای LG به شما این قدرت را می دهند تا یک سیستم صوتی طراحی شده برای شیوه زندگی خود ایجاد کنید.

معرفی اسپیکر LG CJ88 XBOOM

 

ویژگی های مناسب اسپیکر

این امکان برای شما فراهم است تا در اسپیکر LG CJ88 XBOOM و با کنترلر Party Thruster انرژی تولید کنید. فقط کافی است دریچه را به جلو بکشانید و صدایی پخش می شود تا زمانی که حداکثر صدا را بشنوید، در آن زمان سیستم رونق گرفته و چراغ ها روشن می شوند.

می توانید با ضربات موسیقی، رقص نور ها و نورپردازی را مشاهده کنید. این سیستم صوتی ال جی با چندین ویژگی داخلی تعبیه شده است که موسیقی شما را تحت تأثیر قرار می دهد. اکنون می توانید فضای مهمانی دلخواه خود را ایجاد کنید. همچنین، اسپیکرهایی برای انعکاس نورهای اطراف ساخته شده اند. هنگامی که روشنایی سیستم فعال است و رنگ ها تغییر می کند، از بلندگوهای X-Shiny متعجب خواهید شد.

اتصال اسپیکرهای ال جی

شما می توانید با اتصال دو اسپیکر LG CJ88 XBOOM به یکدیگر توان خروجی، روشنایی و موسیقی خود را دو برابر کنید. می توانید با استفاده از ریمیکس، مثل DJ های حرفه ای هر صدایی را به مدت زمان دلخواه در یک حلقه تکرار کنید.

این امکان برای شما فراهم است تا جلوه های صوتی را بر روی موبایل خود ضبط کرده و از طریق بلوتوث به اسپیکر LG  خود منتقل کنید تا نهایت استفاده را داشته باشید. همچنین با استفاده از قابلیت اشتراک گذاری DJ می توانید به راحتی صوت پردازش شده را از طریق بلوتوث ضبط یا به موبایل ارسال کنید تا بارها و بارها گوش دهید.

همچنین  با فشار دادن یک دکمه در اسپیکر  LG CJ88 XBOOM  ، صدای آواز را می توان در هر آهنگ با تنظیم درجه نوآورانه صدا، کنترل کرد تا اطمینان حاصل شود که همیشه دارای صدایی هماهنگ هستید. بنابراین خود را برای ستاره شدن آماده کنید و با موسیقی مورد علاقه خود آواز بخوانید.

این سیستم اسپیکر به یک ورودی کمکی استریو آنالوگ استاندارد مجهز بوده که آماده پذیرش یک درایو خارجی برای پخش راحت موسیقی دیجیتال است. همچینن  CJ88 دو پورت USB دارد که از پخش صوتی درایوهای USB سازگار، پشتیبانی می کند. ورودی RCA به شما امکان می دهد یک منبع صوتی سنتی را متصل کنید و تنظیم کننده یکپارچه AM / FM باعث می شود از برنامه رادیویی رایگان استفاده ببرید.

کنترل بلوتوث

با این اسپیکر بلوتوثی برای تجربه گوش دادن بی وقفه، موسیقی را به طور مستقیم از طریق موبایل یا دستگاه سازگار دیگر پخش کنید. در اسپیکر قدرتمند LG CJ88 XBOOM به سادگی نرم افزار LG Remote Bluetooth Remote را برای موبایل خود بارگیری کنید تا دستگاه LG خود را کنترل نمایید و ویژگی های مورد نظر خود را در آن فعال نمایید. همچنین برای ایجاد، مدیریت و افزودن به لیست پخش، می توان تا 3 دستگاه موبایل را از طریق بلوتوث متصل کرد تا به سادگی بتوانید دوستانتان را به این سرگرمی دعوت کنید.

معرفی اسپیکر LG CJ88 XBOOM

 

شما در این اسپیکر ال جی دارای یک سیستم هوشمند هستید که می تواند دستگاه همراه شما را حس کند. بنابراین می توانید با سهولت صدا را مستقیماً به سیستم خود ارسال کنید. ضمن آنکه می توانید با کنترلر Party Accelerator LG CL88 همه چیز را افزایش دهید. فقط آنرا روشن و راه اندازی کنید و از صدای پررونق و تنظیمات نور دیوانه وار لذت ببرید.

ضمن آنکه بلوتوث آماده به کار LG CJ88 XBOOM، می تواند در زمان تنظیم شده، فعال شود. حتی وقتی موسیقی از طریق اتصال بلوتوث به سیستم خواب رفته است، می تواند برای شروع مهمانی عملکرد خود را شروع کند که این می تواند گزینه ای مناسب برای تنظیم زمان شروع مهمانی باشد.

صدای عالی با صدای بیس قدرتمند

این اسپیکر قدرتمند علاوه بر 2900 وات توان، از ساب ووفر قدرتمند خود، برای بیس قوی که شما می توانید آن را احساس کنید، استفاده می کند. ویژگی Karaoke Creator LG XBOOM CJ88 فرکانس های صوتی یک آهنگ را سرکوب می کند و هر آهنگ را برای پخش در پشت خواننده اصلی جدید آماده می کند.

حتی می تواند کلید آهنگ را متناسب با صدای خواننده تغییر دهد. ویژگی کارائوکه LG CJ88 XBOOM شامل فیلترهای صوتی داخلی تقویت کننده صدا است تا صدای هر خواننده را بیشتر جلوه دهد. آنها حتی می توانند برای سرگرمی بیشتر صداها را کاملاً تغییر دهند.

مشخصات فنی دستگاه

با سیستم موسیقی بی سیم بلوتوث LG CJ88 XBOOM از صدای قدرتمند و هوشمد لذت ببرید. این از دو اسپیکر دو طرفه خود به علاوه 550 وات ساب ووفر ، قادر است تا 2350 وات کل انرژی را تأمین کند. هر سیستم صوتی دارای یک توییتر 1 اینچ و یک ووفر 8 اینچ و ساب ووفر دارای یک درایور 10 اینچی برای بازتولید باس پیشرفته است.

CJ88 علاوه بر خروجی کل اسپیکر اصلی با 2350 وات، باس قدرتمندی را از ساب ووفر 550 وات خود خارج می کند.