معرفی اسپیکرهای قدرتمند LG XBOOM 5000W Hi-Fi Entertainment

اسپیکرهای LG XBOOM 5000W Hi-Fi Entertainment System with Karaoke Creator، با قدرت عظیم همانند 5000 وات صدا، نور مهمانی LED و Karaoke Creator طراحی شده است تا هیچ مهمانی ای وجود نداشته باشد که سیستم CK99 نتواند از عهده آن برآید. این سیستم صوتی کارآمد، از ووفر 15 اینچی قدرتمند خود صدایی قوی را بیرون می کشد تا بتوانید بیس را به خوبی دریافت کنید.اگر به دنبال اسپیکر قدرتمند برای مهمانی های خود هستید اسپیکر JBL PartyBox 110 می تواند گزینه ایده آلی باشد.

نگاه اجمالی

معرفی اسپیکرهای قدرتمند LG XBOOM 5000W Hi-Fi Entertainment

  • اسپیکر  با قدرت عظیم 5000 وات صدا
  • سیستم ووفر 15 اینچی قدرتمند برای بیسی قوی
  • شامل فیلترهای صوتی داخلی برای افزایش صدا
  •  ابعاد 9.4*16.5* 18.5 میلی متر و وزن 25 کیلوگرم
  •  مجهز به ساب ووفر داخلی و  میکروفون کارائوکه
  • نورپردازی مناسب مهمانی با  LED هماهنگ با ریتم آهنگ
  • ورودی های USB برای اتصال چند دستگاه به صورت همزمان
  • پخش موسیقی از دستگاه های Bluetooth به صورت بی سیم
  • دارای Karaoke Creator برای تغییر ویژگی فرکانس های صوتی
  • استفاده از ویژگی Crossfader برای ترکیب آهنگها در یک منبع صوتی
  • استفاده از جلوه های صوتی مانند Flanger ، Phaser ، Chorus و Delay برای میکس موسیقی

ویژگی های مناسب

می توانید همراه با هر آهنگ بخوانید. ویژگی کارائوکه، فرکانس های صوتی یک آهنگ را تغییر می دهد تا بتوانید به راحتی با هر آهنگ، موسیقی مورد علاقه خود را بخوانید. می توانید آهنگ را با صدای خود تغییر دهید. همچنین جلوه های نورپردازی مناسبی که در این سیستم ایجاد می شود، به خوبی با ضربان و سرعت موسیقی تغییر کرده و بدین ترتیب ریتم های آهنگ، با نورپردازی مناسب، قابل رویت است.

شما این امکان را دارید تا برای پخش همزمان با هر آهنگ عمل کنید. با استفاده از جلوه های صوتی مانند Flanger ، Phaser ، Chorus و Delay ، موسیقی را میکس کنید، در حالی که ضربات جدیدی ایجاد می کنید، از موسیقی خود لذت ببرید و دوستان خود را به روشی کاملاً جدید سرگرم کنید. ضمن آنکه ویژگی Crossfader به شما این امکان را می دهد تا با ترکیب آهنگ ها از یک منبع صوتی دیگر به صورت دی جی کنید.

می توانید با استفاده از سیستم قدرتمند  LG XBOOM 5000W Hi-Fi Entertainment اطراف خود را با صدایی بی نظیر و ظریف احاطه کنید. اگر عاشق موسیقی کلاسیک یا راک هستید، این امکان را دارید تا فیلم های مورد علاقه خود را با جزئیات واضح بشنوید یا با پادکست مورد علاقه خود گوش کنید.

ورودی ها

در اسپیکر ال جی LG XBOOM 5000W Hi-Fi Entertainment  ورودی های USB به شما این امکان را می دهد تا چندین دستگاه را به طور همزمان و به سهولت به یکدیگر متصل کنید. همچنین می توانید فایل ها را نیز میان درایو های یو اس بی منتقل نمایید.

بدین ترتیب این امکان را دارید تا چهار دستگاه را از طریق بلوتوث به سیستم اسپیکر خود متصل نموده و بدون آن که وقفه ای در میهمانی ایجاد شود، لیستی از پخش را از آهنگ های مورد علاقه خود ایجاد نمایید. بنابراین می توانید آهنگ های خود را انتخاب کرده و در جمع دوستان از آن لذت ببرید.

این دستگاه دارای دو بلندگوی 3 طرفه است که هر کدام دارای یک توییتر یک اینچی، دو ووفر 6 اینچی و ساب ووفر 15 اینچی می باشد که قدرت و عملکرد مناسب را دارد تا در مهمانی ها با هر اندازه ای لذت ببرید. این دستگاه دارای فناوری بلوتوث برای پخش بی سیم موسیقی، از تلفن یا تبلت است تا بتوانید بدون محدودیت، آن را در هر قسمت از خانه قرار دهید. همچنین LG XBOOM 5000W Hi-Fi Entertainment با دستگاه های سیمی از طریق جک 3.5 میلی متری و ورودی RCA  متصل می شود.

همگام سازی صدای LG

معرفی اسپیکرهای قدرتمند LG XBOOM 5000W Hi-Fi Entertainment

هنگامی که سیستم XBOOM 5000W Hi-Fi Entertainment را به عنوان یک اسپیکر خارجی متصل می کنید، این امکان را دارید تا به سادگی صدای تلویزیون خود را ارتقاء داده و با بهره مندی از ریموت تلویزیون خود، صدای آن را تنظیم و کنترل کنید.

ضمن آن که این سیستم می تواند با یک کابل نوری به راحتی به تلویزیون شما نصب شود. لازم به ذکر است که دستورالعمل های نصب، بسیار ساده بوده و تنظیمات به راحتی انجام می شود. می توانید به سادگی از جلوه های صوتی مانند Flanger ، Phaser ، Chorus و Delay برای میکس موسیقی استفاده کرده و به میهمانی خود شکوه و جلوه ای بی نظیر و ترکیبی فوق العاده از موسیقی های ناب را بدهید.