Logitech G Pro X

معرفی هدفون لاجیتک Logitech G Pro X

هدفون لاجیتک Logitech G Pro X با در نظر گرفتن نیازهای صنعت گیمینگ و با مشورت از گیمرهای رده بالای eSport بهینه شده اند. پیشرفته ترین فناوری ها و بهینه ترین طراحی ها، در خدمت پیروزی شما هستند. این هدفون باکیفیت به شما اجازه میدهد که بازی هایی را که دوست دارید و با صدایی با کیفیت همراه کنید. با تهران اسپیکر همراه باشید تا بیشتر با این هدفون گیمینگ باکیفیت آشنا شوید.

 

تکنولوژی BLUE VO!CE

Logitech G Pro X از میکروفونی مجهز به تکنولوژی BLUE VO!CE استفاده می کند. این تکنولوژی به کاربر اجازه می دهد صدا را در لحظه از فیلترهای مختلفی مانند کاهش نویز، فشرده سازی و de-essing (حذف هوای اضافه در هنگام ادای حروف «س»، «ش»، «د»، «ز») عبور دهد تا به بالاترین درجهٔ وضوح دست یابد.

با امکانات شخصی سازی نرم افزار G HUB Gaming Software و عملکرد عالی تکنولوژی BLUE VO!CE قادر خواهید بود با کیفیتی استودیویی مکالمه کنید و تیم خودتان را در بازی ها هدایت بکنید تا از سخت ترین مراحل گذر کنید.

 

معرفی هدفون لاجیتک Logitech G Pro X

 

مموری فوم

پوشش مموری فومِ ایرکاپ ها، نهایت راحتی را در استفادهٔ طولانی فراهم می کنند و باعث این میشود که گوش های شما اذیت نشوند، همین راحتی باعث این میشود که شما همیشه در بازی‌ها پیروز باشید.

 

آلومینیوم و فولاد

فریم فلزی این هدست از جنس آلومینیوم و فولاد تقویت شده است تا علاوه بر زیبایی و راحتی، دوام آن را افزایش دهد.

 

معرفی هدفون لاجیتک Logitech G Pro X

 

نسل بعدی صدای فراگیر

DTS Headphone:X 2.0 آخرین نسخهٔ صدای آبجکت محور DTS است. نسخهٔ ۲.۰ با تقویت باس و افزایش وضوح صدا، صدای ۷.۱ کاناله را به سطح جدیدی رسانده است. مهم ترین تغییر در نسخهٔ ۲ این تکنولوژی، ایجاد تمایز بین صداهای نزدیک و دور است. اکنون دشمنان بیش از هر زمان دیگری در تیررس شما هستند.

 

درایورهای ۵۰ میلی متری PRO-G

PRO-G از ساختاری توری هیبریدی برای تولید صدای واضح و دقیق استفاده می کند. گام های آرام و تحرکات کوچک را با وضوح بالایی بشنوید و با برتری بر رقبای خود پیروز شوید. با درایورهای ۵۰ میلی متری (نسل بعدی PRO-G)، به دقتی فراتر، باسی وفادارتر و رنجِ فرکانسی وسیع تر دست خواهید یافت.

 

معرفی هدفون لاجیتک Logitech G Pro X

 

اکولایزر حرفه ای

نرم افزار G HUB Gaming Software اکنون به کمک قهرمانان بازی های eSport حاوی پروفایل های از پیش تنظیم شده است که بهترین تجربهٔ صدا را در بازی ها به وجود می آورد. این پروفایل ها را می توانید بدون تغییر یا با تغییراتی متناسب با سلیقهٔ شنیداری خود استفاده کنید. تنظیمات را می توانید در کارت صدای اکسترنال USB ذخیره کنید و در سایر سیستم ها نیز استفاده کنید و از صدای شخصی سازی شده توسط خودتون لذت ببرید.

 

کارت صدای پیشرفته

کارت صدای اکسترنال (DAC)، از یک DSP‌ اختصاصی برای ارائه صدایی واضح در بازی ها و مکالمات تیمی استفاده می کند. تنظیمات این کارت صدا را می توانید با نرم افزار Logitech G HUB Gaming تغییر دهید.

 

معرفی هدفون لاجیتک Logitech G Pro X

 

لوازم جانبی برای انعطاف بیشتر

دو عدد کابل برای ارتباط با کامپیوتر و موبایل در نظر گرفته شده است. کابل PC در مسیر اتصال به کامپیوتر، دکمه هایی برای تغییر حجم و میوت کردن صدا در نظر گرفته است و کابل موبایل از یک میکروفون درون خطی استفاده می کند. همچنین یک کیف برای محافظت از هدست و حمل لوازم جانبی در نظر گرفته شده است.

در جعبهٔ محصول:

  • هدفون PRO X gaming
  • ایرپدهای مموری فوم و چرم مصنوعی
  • ایرپدهای مموری فوم و پارچه ای
  • کارت صدای USB
  • میکروفون جداشونده
  • کابل ۲ متری با کنترلر حجم صدا و میوت
  • کابل موبایل با دکمه های کنترلی
  • Y Splitter برای تفکیک پورت میکروفون و هدفون
  • کیف حمل
  • دفترچهٔ راهنما