هدفون های مخصوص بازی با موبایل | Mobile gaming headphones

به دلیل پیشرفتی که تلفن های همراه هوشمند داشته اند، بازی کردن با آن ها، رواج پیدا کرده است.هیجانی که بازی با هدفون گیمینگ  به شما می دهد، کاملا متفاوت خواهد بود. هر چقدر هم که سیستم صوتی موبایل شما خوب باشد، باز هم برای این که بتوانید لذت بیشتری را از بازی کسب کنید و تمامی صداها را دریافت کنید، یک هدفون گیمینگ نیاز است. به خصوص این که با وجود هدفون، صدای بازی اطرافیان تان را آزرده نخواهد کرد.

انواع هدفون گیمینگ برای موبایل (mobile gaming)

هدفون های مخصوص بازی با موبایل

هدفون های گیمینگ که برای موبایل می توانید استفاده کنید در دونوع سیمی و بدون سیم موجود می باشند. هدفون های کوانتوم 100، هدفون کوانتوم 200 و هدفون کوانتوم 400 از برند جی بی ال، هدفون هایی هستند که برای موبایل قابل استفاده اند. طول کابل این هدفون 1.2 متر می باشد. البته ممکن است وجود یک سیم در بین بازی برای شما خوشایند نباشد.

می توانید سیم را جمع کنید،روکش کابل از مقاومت بالایی بر خوردار است ؛ بنابراین نگرانی برای خرابی آن نداشته باشید.  اگر به دنبال یک هدفون بی سیم برای گیمینگ موبایل هستید،که بازی راحتی را داشته باشید و سیم در حین بازی برای شما مزاحمتی ایجاد نکند؛ جی بی ال برای شما، هدفون گیمینگ کوانتوم 600 و هدفون کوانتوم 800 را تولید کرده است.هدفون هایی که قطر درایور آن ها 50 میلی متر می باشد، می توانند بیس قوی و مناسبی را برای شما در هنگام بازی با موبایل فراهم کنند.

و این قابلیت را می توانید در تمامی هدفون های JBL از سری کوانتوم پیدا کنید. هدفون کوانتوم 100 که پایین ترین رده این هدفون می باشد، تا هدفون کوانتوم 800 که جزو حرفه این ترین هدفون JBL است؛ همگی از یک درایور 50 میلی متری ساخته شده اند. این قابلیت باعث می شود تا به خوبی در مرکز بازی قرار بگیرید، و تجربه بهتری از بازی با موبایل کسب کنید.صداهای محیطی و مخرب تمرکز شما را در هنگام بازی از بین خواهند برد.

هم چنین اگر سیستم صوتی موبایل شما ضعیف باشد، نویز های دیگر و نویزی که از موبایل به وجود خواهد آمد، کیفیت صدا را به شدت کاهش خواهد داد. بنابر این باید از هدفون هایی استفاده کنید که مجهز به فناوری لغو نویز باشد. لغو نویز به شما کمک می کند تا صدا را با کیفیت بالا دریافت کنید. تمامی هدفون های کوانتوم JBL مجهز به فناوری حذف نویز می باشند.

نکات مهم

اگر هدفونی که برای گیمینگ موبایل تهیه می کنید، دارای میکروفون باشد، می تواند برای برقرای تعاملات با هم گروهی ها، مورد استفاده قرار بگیرد. به خصوص برخی از میکروفون ها هم به طور جدا گانه قابلیت حذف نویز دارند و باعث می شود تا صدای شما به صورت واضح و رسا به گوش هم تیمی ها برسد. تمامی هدفون های JBL دارای میکروفون هستند. البته هدفون کوانتوم 100 میکروفون جداشدنی دارد.

برخی از هدفون های کوانتوم از نرم افزار JBL Quantum Engine پشتیبانی می کنند، برای این که بتوانید تنظیمات میکروفون را تغییر دهید، می توانید هدفون های کوانتوم 300، هدفون کوانتوم 400 و مدل های بالاتر را خریداری کنید.هم چنین وجود یک میکروفون در هدفون باعث می شود، که بتوانید با آن مکالمات تلفنی خود را هم پاسخ دهید. بدون این که به تلفن همراه دسترسی داشته باشید. هدفون های JBL سری Quantum هدفون های مخصوص گیمینگ هستند. اما برخی از آن ها مانند هدفون کوانتوم 100، هدفون کوانتوم 200 و هدفون کوانتوم 300 به دلیل وزن سبکی که دارند، برای کاربری روزانه مانند گوش دادن به موسیقی و تماشای فیلم مناسب خواهند بود.

هدفون کوانتوم 400 هم وزن نسبتا سبکی دارد و می توانید از آن هم برای موارد فوق استفاده کنید. برای آن دسته از گیمر هایی که در هرمکان بازی می کنند، این هدفون ها مناسب خواهد بود؛ چرا که به دلیل وزن سبک می توان آن ها را به راحتی حمل کرد. هدفون کوانتوم 600 و هدفون کوانتوم 800 جی بی ال وزن نسبتا سنگین تری را دارند. اما به دلیل قابلیت های ویژه های که این هدفون ها دارند، نمی شود از خرید آن صرف نظر کرد.

برخی از هدفون ها از بلوتوث نسخه 5.0 پشتیبانی می کنند. بنابر این می توانید از طریق بلوتوث هم به هدفون متصل شوید و از آن استفاده کنید. هدفون های کوانتوم 600 و هدفون کوانتوم 800 جزو آن دسته از هدفون هایی قرار می گیرند که به سرعت شارژ می شوند. لذا این هدفون مناسب گیمرهایی است، که استفاده ی زیادی از هدفون دارند. این دو هدفون در دو ساعت شارژ می توانند به اندازه ی 14 ساعت برای گیمر شارژ دهی داشته باشند.

به طور کلی تمامی هدفون گیمینگ جی بی ال سری کوانتوم، هدفون های مناسبی برای بازی با موبایل خواهند بود و لازم به ذکر است که تمامی آن ها هم با موبایل سازگاری دارند. با توجه به بودجه ای که برای هدفون گیمینگ در نظر گرفته اید و هم چنین نیاز هایی که از هدفون دارید، می توانید هدفون مورد نظر خود را خریداری کنید.