بررسی اسپیکر بلوتوثی 249-MONSTER BTW

monster btw-249 یک جفت اسپیکر بلوتوثی است که می‌‌ توان از آن در داخل و خارج از خانه استفاده کرد. این اسپیکر با 40 وات قدرت، صدایی واضح و شفاف، میدهای دوست داشتنی و بیس عمیقی مانند اسپیکر JBL Charge 4 و اسپیکر Bose SoundLink Revolve Plus 2  تولید می‌‌ کند.

دو اسپیکر را می‌‌ توان پشت به پشت قرار داد تا صدای 360 درجه ای را  در محیط ایجاد کرده، یا صدا را به صورت استریو تحویل دهد. قسمت بیرونی مقاوم در برابر آب امکان استفاده بدون دردسر در کنار دریاچه، ساحل یا استخر را امکان پذیر می‌‌ کند، بنابراین می‌‌ توانید در هر کجا که بخواهید از صدای عالی Monster بهره مند شوید.

با استفاده از فناوری EZ-Play ، می‌‌ توانید تا 8 عدد اسپیکر ( چهار جفت ) را همزمان به یکدیگر متصل کرده و تجربه صدای فراگیر در سرتاسر حیاط یا مهمانی را به صورت یکسان و همزمان داشته باشید. همچنین، با کیفیت عالی و ساختار زیبا و دارای طرح الماس، این اسپیکرهای بلوتوثی Monster در هر محیطی عالی به نظر می‌‌ رسند. این اسپیکر با ظاهر جدیدی که دارد، جلوه ای تازه به محیط می‌‌ بخشد.

monster btw-249 اسپیکری است که به راحتی قابل نصب بوده و می‌‌ توان از آن در محیط داخلی فضای باز استفاده کرد. همانطور که گفته شد این اسپیکرها اکنون مانند دیگر محصولات این شرکت به فناوری EZ-Play مجهز شده و در برابر رطوبت و پاشش آب مقاوم هستند و در هر محیطی تجربه صوتی عالی ای را ارائه می‌‌ دهند. این اسپیکر نه تنها از نظر تئوری دارای قدرت 40 واتی است، بلکه در عمل نیز شما را راضی نگه خواهد داشت.

نگاه اجمالی به کالا

اسپیکر بلوتوثی مانستر | monster btw-249

  • 2 درایور 3 اینچی(76 میلی متری)
  • قدرت صوتی: 40 وات
  • بلوتوث: بله
  • NFC: بله
  • محدوده اتصال صوتی(از طریق بلوتوث): 30 اینچ(9.1 متر)
  • اتصال به اسپیکرهای جفت شده(از طریق فرکانس 5.8 گیگاهرتز) 100 اینچ(30.5 متر)
  • ورودی aux: 3.5 میلی متر
  • مقاوم در برابر آب: بله
  • عمر باتری: تا 5 ساعت
  • همگام سازی بلوتوث
  • EZ-Play

 

قدرت اسپیکر

اسپیکر monster btw-249 در مجموع 40 وات قدرت انفجاری را با بهترین عملکرد ممکن به شما هدیه می‌‌ دهد. این اسپیکر شامل دو درایور 3 اینچی فول-رنج در قسمت جلو می‌‌ باشد.

صدای 360 درجه

اسپیکر خود را روشن کرده و از هر زاویه ای از موسیقی مورد علاقه خود لذت ببرید. طراحی منحصر به فرد و شگفت انگیز این اسپیکر به شما این امکان را می‌‌ دهد تا محیط صوتی عالی ای را ایجاد کنید و هر فضای بسته یا محیط بازی را با صدای یکنواخت و واضح پوشش دهید.

فن آوری

در این اسپیکر اتصال بی سیم از طریق فناوری های EZ-Play ، بلوتوث و NFC در دسترس است.  اتصال به اسپیکر از طریق بلوتوث از حداکثر فاصله 10 متری امکان پذیر می‌‌ باشد. فناوری EZ-Play  به شما این امکان را می‌‌ دهد که محتوای صوتی دلخواه خود را به چندین اسپیکر منتقل کرده و همزمان به پخش موسیقی از چندین اسپیکر بپردازید.

EZ-Play

EZ-Play  به شما این امکان را می‌‌ دهد تا به راحتی 8 اسپیکر را به صورت بی سیم به اسپیکر اصلی متصل کنید و موسیقی مورد علاقه خود را به طور همزمان در همه اسپیکرها پخش کنید تا بتوانید یک تجربه صوتی فراگیر را در داخل یا خارج از خانه ایجاد کنید.

دامنه اتصال 30 متری

امکان اتصال دو جفت اسپیکر از حداکثر فاصله 30 متری از یکدیگر به منظور پوشش بیشتر محیط، وجود دارد. با استفاده از این ویژگی می‌‌ توانید محیط تحت پوشش صوتی را افزایش دهید.

مقاوم در برابر آب و رطوبت

این اسپیکر دربرابر آب و رطوبت مقاوم بوده و به شما امکان گوش دادن به موسیقی در هر محیطی را می‌‌ دهد. در اتاق نشیمن و یا تمامی فضاهای روباز و در هر آب و هوایی از موسیقی مورد علاقه خود لذت ببرید.(امکان شناورسازی اسپیکر در داخل آب وجود ندارد.

ورودی AUX

ورودی AUX اسپیکر monster btw-249 به شما این امکان را می‌‌ دهد تا دستگاه هایی از قبیل تلفن همراه، تبلت و پخش کننده MP3 را از طریق کابل استریو موجود در جعبه محصول به اسپیکر متصل کنید و موسیقی مورد علاقه خود را به صورت مستقیم و با بالاترین کیفیت گوش دهید. سوراخ های تعبیه شده در پشت دو پایه اسپیکر امکان نصب آسان بر روی دیوار یا مکان های دیگر را فراهم می‌‌ کند که بی نظیر هست.

با اسپیکر monster btw-249 ساخت شرکت Monster صدای قدرتمند 360 درجه ای را تجربه خواهید کرد. این اسپیکر قابل حمل بی نظیر از طرحی 2 در 1 بهره می‌‌ برد. این طراحی شگفت انگیز به شما این امکان را می‌‌ دهد که از آن به عنوان یک دستگاه واحد استفاده کرده یا آن را به دو اسپیکر مجزا تبدیل کرده و از طریق هرکدام، محتوای صوتی جداگانه ای را گوش کنید.

هر واحد این اسپیکر شامل یک درایور 3 اینچی(76 میلی متر) تمام برد در داخل خود می‌‌ باشد که هر کدام وات 20 قدرت صدای مجزا دارند. فناوری بلوتوث و NFC به منظور پخش صوتی بی سیم داخلی تعبیه شده است و ورودی 3.5 میلی متری برای پخش موسیقی از دستگاه های سازگار با این ورودی صوتی بر روی بدنه اسپیکر وجود دارد. همچنین همانطور که گفته شد monster btw-249 از فناوری EZ-Play استفاده می‌‌ کند که این سیستم به شما این امکان را می‌‌ دهد تا محتوای صوتی را تا فاصله 30 متری به دستگاه های سازگار متصل کنید.

هر اسپیکر با شارژ کامل تا 5 ساعت پخش مداوم را ارائه می‌‌ دهد و با دو آداپتور موجود در بسته بندی می‌‌ توان آن ها را مجددا شارژ کرد. سخت افزار مناسب برای نصب اسپیکر monster btw-249 بر روی دیوار، در داخل بسته بندی همراه محصول موجود است.با گوش دادن به صدای خروجی این اسپیکرها به زودی عاشق آن ها خواهید شد. و مطمئنا به فکر یک یا دو جفت دیگر از آن خواهید افتاد تا تمام آن ها را به یکدیگر متصل کرده و کل خانه را پوشش دهید.

می‌‌ توانید monster btw-249 را به راحتی با تلفن همراه خود، آمازون اکو و دیگر دستگاه های پخش موسیقی جفت کنید. طبق ادعای شرکت همانطور که گفته شد می‌‌ توانید انتظار 4 تا 5 ساعت پخش مداوم موسیقی را از این اسپیکر داشته باشید. این اسپیکر استریوی افسانه ای صدای شگفت انگیزی را به شما هدیه می‌‌ دهد. اتصال اسپیکرها به یکدیگر بسیار آسان است و با یک مرتبه اتصال، در دفعات بعدی، به محض روشن شدن اسپیکرها اتصال آن ها به یکدیگر به صورت خودکار انجام خواهد شد.

عملکرد این اسپیکرها در فضای باز بی نظیر است. در اصل این اسپیکرها با فناوری بلوتوث کار می‌‌ کنند.  اگر ساعات زیادی را صرف یافتن اسپیکر قابل حملی برای استفاده در فضای باز کرده‌‌ اید، دیگر کافیست. اسپیکرهای سیمی در فضای باز بسیار مشکل ساز هستند و همیشه با اتصالات سیمی آن ها مشکل خواهید داشت. اسپیکرهای سیمی همیشه به یک پایه فرستنده ثابت نیاز دارند. و اسپیکرهای بلوتوثی نیز اکثرا بسیار کوچک و “قابل حمل” هستند.

پس در نهایت به این نتیجه می‌‌ رسیم که این اسپیکرها بسیار عالی هستند. این اسپیکر بلوتوثی، کاملا ضد آب می‌‌ باشد و به راحتی به 8 اسپیکر دیگر متصل می‌‌ شود. این همان چیزیست که بسیاری از افراد نیازمند آن هستند.