بررسی اسپیکر بلوتوثی ضد آب Monster Drift

Monster Drift یک اسپیکر بی سیم بلوتوثی فوق العاده با کیفیت و قابل حمل است که دارای صدایی پرقدرت و بلند مانند اسپیکر JBL Xtreme 3 و گواهینامه بین النللی ضد آب IPX7 است. ویژگی های جانبی کاربردی مانند اسپیکر مکالمه برای برقراری تماس و دیگر ویژگی های جذاب این اسپیکر آن را به محصولی دوست داشتنی تبدیل می کند. این اسپیکر بلوتوثی به دلیل داشتن دو درایور بیس Deep Excursion ، بیس پرقدرت تری را تحویل می دهد.

نگاه اجمالی به Monster Drift

  • ضد آب با گواهینامه بین المللی IPX7
  • دارای میکروفون داخلی برای برقراری تماس
  • دارای ورودی Aux
  • دارای چراغ های LED RGB
  • باتری قوی با پخش مداوم تا 20 ساعت
  • طراحی جذاب و زیبا

با داشتن 20 وات قدرت و 12 ساعت زمان پخش مداوم می توانید دریفت را بدون نگرانی در مورد تمام شدن شارژ باتری هرجایی با خود حمل کنید و برای ساعت ها از گوش دادن به موسیقی مورد علاقه خود لذت ببرید. ضد گرد و غبار و ضد آب بوده و قابلیت شناوری در آب را دارد. همانطور که گفته شد با ویژگی اسپیکر داخلی مخصوص تماس نیز، دیگر هیچ تماسی را از دست نخواهید داد. به طور کلی دریفت اسپیکر خوبی است.

می توانید آن را  بر روی پایه قرار داده و یا از مکانی آویزان کنید. صدای این اسپیکر نیز کاملا مناسب است. این اسپیکر همراه با یک سیم aux ، یک سیم شارژ و بدون پایه عرضه می شود. با شروع پخش موسیقی، نمایشگر LED به طور خودکار روشن می شود و شما می توانید نور اسپیکر را متناسب با نیاز خود تنظیم کنید.

این اسپیکر دارای دو درایور مجزا است.به وسیله دکمه های تعبیه شده در قسمت بالایی، می توانید نوردهی را تغییر دهید. روشنایی اسپیکر با تغییر حجم صدا تغییر می کند. فقط با یک کلیک تمام کارها را پیش ببرید. با کلیک بر روی دکمه بعلاوه میزان صدا را افزایش دهید. و به وسیله دکمه مخصوص، همگام سازی بلوتوث را به راحتی انجام داده و یا دو اسپیکر را با یکدیگر جفت کنید.

قسمت پشت دستگاه حاوی اطلاعاتی است که توسط سازنده ارائه شده است و در این قسمت می توانید گواهی مقاومت در برابر آب اسپیکر را مشاهده کنید. قسمت پشتی دستگاه پلمپ است. در این قسمت دستگاه درگاه شارژ به چشم می خورد. همچنین ورودی کابل aux نیز به صورت کاملا متناسب، جایگذاری شده است. یک درگاه شارژ micro USB نیز در کنار ورودی aux به چشم می خورد. یک منطقه پلاستیکی با یک سوراخ در آن بر روی دستگاه وجود دارد که می توانید هر نوع بندی را که می خواهید در آنجا آویزان کنید. همانطور که گفته شد، یک دسته همه کاره نیز برای پیچ کردن و یا آویز قطعات بر روی آن قرار گرفته شده است.

اگر اسپیکر را از طریق بلوتوث به دستگاهی متصل کنید، چراغی در بالای اسپیکر روشن می شود و در حالت های مختلف به رنگ های قرمز، آبی، سبز و یا ترکیبی از آن ها درمی آید. با هر موسیقی ای که پخش می کنید، چراغ موجود در بالای اسپیکر، تغییر رنگ می دهد. می توانید صدا را تا آخرین حد بلند کنید. اما در حجم صدای بالا، در زمینه بیس نویز صدای محیط کمی به چشم می خورد. برای واضح تر شدن صدا شاید لازم باشد که حجم صدا را تا دو درجه پایین بیاورید. اما باز هم در حداکثر میزان صدا نیز تریبل بسیار شفاف می باشد.

این اسپیکر برای استفاده در دفترکار، خانه، زیر دوش و یا هنگام انجام بازی ویدئویی و یا پخش موسیقی، بی نظیر است. دریفت برای استفاده در محیط باز چندان مناسب نیست، زیرا حجم صدا برای استفاده در فضاهای غیرمسقف چندان کافی نیست. برای استفاده از اسپیکر در محیط های باز باید دیگر مدل های ساخت این شرکت را انتخاب کنید.

به منظور مشخص کردن شارژ باتری یک چراغ بر روی بدنه جایگزاری شده است. این چراغ در حالت عادی و هنگامی که محصول را به شارژر متصل می کنید، به صورت یک چراغ قرمز ثابت روشن می شود. در دیگر دستگاه ها چراغ قرمز معمولا به معنی اتمام شارژ دستگاه، و چراغ سبز یا آبی و یا خاموش شدن چراغ قرمز به معنی شارژ کامل می باشد. اما در این دستگاه چراغ قرمز ثابت به معنی شارژ کامل دستگاه می باشد که شاید در ابتدا کمی متفاوت و گیج کننده باشد.

چراغی برای مشخص کردن میزان شارژ باتری در دستگاه تعبیه نشده است. هنگامی که دستگاه را به برق متصل می کنید، چراغ قرمز به صورت ثابت روشن می ماند. و هنگامی که دستگاه کاملا شارژ می شود، این چراغ هر دو ثانیه چشمک می زند و در مواقعی که چراغ در حالت عادی و قطع ارتباط با شارژر با سرعت چشمک می زند، نشان دهنده نیاز دستگاه به شارژ و رو به اتمام بودن باتری است. و این بدان معنی است که باید دستگاه را به شارژر متصل کنید. پس قطعا در ابتدا با کارکرد این چراغ آشنا نخواهید بود، اما به مرور به آن عادت می کنید.

معرفی اسپیکر بلوتوثی ضد آب Monster Drift

 

در این دستگاه یک باتری با دوام و با طول عمر بالا قرار گرفته است، که بسیار استثنایی هست. هنگامی که برای دفعات اول از این اسپیکر استفاده می کنید، حتما از شارژدهی بالای آن شگفت زده خواهید شد. صدای خروجی آن نیز قابل قبول بوده و نسبت به رقبا از کیفیت بالایی برخوردار است. صدای این اسپیکر بسیار واضح و رسا بوده و برای گوش دادن به پادکست ها و رادیوهای ماهواره ای از طریق اتصال تلفن همراه به دستگاه، بسیار مناسب می باشد.

مکالمه از طریق این اسپیکر با کیفیت بالایی انجام می شود، اما در پخش ویدئوهای یوتیوب یا محتواهای تصویری دیگر تاخیر کمی مشاهده می شود، که طبیعی بوده و قابل قبول می باشد. در پخش صدای بازی های ویدئویی نیز عملکرد این اسپیکر بلوتوثی مناسب ارزیابی می شود.

ارزش خرید این محصول با توجه به موارد ذکر شده و امکانات موجود در این دستگاه، بالاست. اما در این دامنه قیمتی محصولات دیگری نیز به چشم می خورند که می توانید پس از مقایسه و با توجه به نیازهای خود، اسپیکر مورد علاقه خود را خریداری کنید. به طور کلی این اسپیکر از کیفیت صدای مناسبی برخوردار می باشد. در زمینه طراحی بی نظیر را در اوج خلاقیت به نمایش می گذارد و هم برای استفاده در داخل خانه و هم دفتر کار مناسب است.