Monster S310 Bluetooth Speaker

معرفی اسپیکر Monster S310 Bluetooth Speaker

کمپانی آمریکایی Monster به عنوان یکی از معتبرترین کمپانی‌های تولید کننده انواع سیستم صوتی و لوازم جانبی دیجیتال در جهان شناخته می‌شود. کمپانی مشهور Monster در سال ۱۹۷۹ توسط نوئل لی (Noel lee) تأسیس شده‌ است. برند Monster به صورت تخصصی محصولات صوتی مختلف از جمله: هدفون، اسپیکر، محافظ های برقی، تلویزیون، لوازم جانبی برای اتومبیل ها و دستگاه‌های تلفن همراه و…. را با استفاده از تکنولوژی روز دنیا طراحی و تولید می‌کند. Monster با جلب رضایت مشتریان خود همواره به عنوان یکی از برندهای موفق و باکیفیت در میان سایر برندها شناخته می‌شود و تا کنون جایگاه بسیار خوبی در بازار حرفه‌ای کسب کرده است.

اسپیکر بی سیم مانستر Monster S310 Bluetooth Speaker یکی از جدیدترین و پرطرفدارترین محصولات کمپانی Monster است که به دلیل امکانات بسیار زیاد و طراحی کاملا حرفه‌ای و ماهرانه‌ای که دارد تا به امروز طرفداران زیادی داشته است. این محصول در کیفیت بسیار مطلوبی تولید شده‌است تا کاربران با استفاده از آن تجربه شنیدن صدایی فوق‌العاده را داشته باشند. این دستگاه یکی از برترین اسپیکرها در بازه قیمتی خود به حساب می‌آید که خرید آن به هر کسی پیشنهاد داده می‌شود.

 

Introducing Monster S310 4

 

طراحی

اسپیکر Monster S310 Bluetooth Speaker به عنوان یکی از بهترین محصولات کمپانی Monster است که با طراحی فوق‌العاده‌ متفاوتی که دارد، مورد پسند هر سلیقه‌ای می‌باشد. کمپانی آمریکایی Monster طراحی بسیار زیبا و جمع و جوری برای این اسپیکر در نظر گرفته است تا به راحتی قابل حمل ‌باشد و بتوانید از اسپیکر خود در هر جایی که بخواهید بدون هیچ گونه محدودیتی استفاده کنید. Monster S310 Bluetooth Speaker در کنار زیبایی و طراحی حرفه‌ای که دارد، از مقاومت بدنه بسیار خوبی نیز برخوردار است به طوری که حتی در برابر فشار‌های سنگین و ضربه‌های سخت نیز مقاومت و دوام خوبی از خود نشان می‌دهد که این ویژگی تاثیر زیادی در افزایش کیفیت این محصول داشته است.

کیفیت صدا

اسپیکر S310 Bluetooth Speaker به عنوان یکی از بهترین سیستم‌های صوتی به شمار می‌رود که از کیفیت صدای بی‌نظیری برخوردار است. کمپانی Monster با استفاده از قطعات مختلف پیشرفته در تولید این اسپیکر، شنیدن صدایی واضح و قدرتمند را به طبیعی‌ترین حالت ممکن برای شما فراهم می‌کند. هم‌چنین تولید و پخش صدایی گرم با بیس قدرتمند و تفکیک صدای فوق‌العاده قوی در تمامی فرکانس‌ها به صورت کاملا شفاف و باکیفیت از ویژگی‌های بارز اسپیکر Monster S310 Bluetooth Speaker می‌باشد.

کلیدهای کنترلی

در قسمت بالا بدنه این دستگاه کلید‌های کنترلی مختلف در نظر گرفته شده است که امکان دسترسی ساده به تنظیمات اسپیکر را برای شما فراهم می‌کنند و برای دسترسی به آن‌ها مشکلی نخواهید داشت. کلیدهای کنترلی موجود بر بدنه اسپیکر برای تنظیم میزان صدا، جابه‌جا کردن موسیقی بعدی و قبلی، خاموش و روشن کردن اسپیکر و متوقف و پخش کردن موسیقی قرار گرفته‌اند که هر کدام از کلیدها یک کار به خصوص را انجام می‌دهند تا به راحتی به تنطیمات اسپیکر خود دسترسی داشته باشید و آن را مطابق با نیاز خود تنظیم کنید.

 

Introducing Monster S310 6

 

مجهز به گواهینامه بین المللی IPX5

دارا بودن گواهینامه بین‌المللی استانداردIPX5 ،  این اسپیکر را به یک اسپیکر مقاوم در برابر آب تبدیل کرده است. در نتیجه شما می‌توانید در هر شرایط آب و هوایی و حتی در محیط هایی مانند کنار استخر، دریا و یا زیر باران بدون اینکه نگران خیس شدن و نفوذ آب به درون اسپیکر خود باشید با خیال راحت از این محصول استفاده کنید. مجهز بودن این اسپیکر به گواهینامه بین المللی IPX5 به شما این امکان را می‌دهد تا اسپیکر خود را در سفرها و گردش‌ها به همراه خود ببرید و بدون هیچ گونه نگرانی از آن استفاده کنید.

جابه‌جایی

جابه‌جایی Monster S310 Bluetooth Speaker بسیار راحت و ساده است. این اسپیکر با طراحی و ویژگی‌های منحصر به فردی که دارد، به شما این اجازه را ‌می‌دهد که به راحتی در محیط داخل خانه و خارج از خانه اسپیکر خود را جابه‌جا کنید و در هر جایی که بخواهید از آن استفاده کنید. این دستگاه با وزن سبک و قابلیت اتصال بی‌سیمی که دارد برای استفاده در بیرون از منزل نیز طراحی شده است و برای افرادی مانند ورزشکاران، کوه‌نوردان، دوچرخه سواران و … بسیار مناسب می‌باشد.

در قسمت بالای این اسپیکر یک قلاب حلقه‌ای تعبیه شده است تا حمل این دسگاه را برای شما آسان‌تر کند و می‌توان از آن برای آویز کردن اسپیکر به کوله پشتی خود و یا نصب بر روی دوچرخه نیز استفاده کرد؛ که این ویژگی باعث محبوبیت بیش از حد Monster S310 شده است.

 

Introducing Monster S310 5

 

باتری

برای تامین انرژی این اسپیکر یک باتری لیتیوم یونی ۴۰۰۰ میلی آمپری قابل شارژ در نظر گرفته شده است که با استفاده از این قابلیت شما می‌توانید با هر بار شارژ کامل باتری تا ۲۰ ساعت به‌صورت مداوم از اسپیکر خود استفاده کنید و به موسیقی مورد علاقه خود را گوش دهید. بر روی بدنه‌ی اسپیکر یک درگاه شارژ USB قرار دارد که شما می‌توانید از طریق اتصال مستقیم کابل شارژر Micro-USB موجود در جعبه محصول به برق شهری و درگاه شارژ USB در نظر گرفته شده بر روی بدنه، اسپیکر خود را به راحتی شارژ کنید.

قابلیت اتصال به دستگاه‌های مختلف

یکی دیگر از علل محبوبیت بیش از حد Monster S310 قابلیت سازگاری سریع آن به دستگاه‌های صوتی مختلف است که شما می‌توانید به‌صورت اتصال بی‌‌سیم به دستگاه‌های صوتی مختلف از جمله تمامی تبلت‌ها، گوشی‌های هوشمند اندرویدی و گوشی‌های اپل متصل شوید و به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید. اتصال بی سیم از طریق بلوتوث با سرعت بالا انجام می‌شود.

درتولید این اسپیکر، از بلوتوث نسخه 5.0 استفاده کرده است که امکان اتصال اسپیکر را به صورت بی‌سیم به دستگاه های مختلف دارای بلوتوث را برای شما فراهم می‌کند تا از شنیدن صدایی باکیفیت لذت ببرید. محدوده‌ی عملکرد بی‌سیم این اسپیکر از طریق بلوتوث تا فاصله ۱۰ متر است که در نتیجه هیچ گونه محدودیتی و نگرانی بابت محل قراردادن دستگاه نخواهید داشت.

 

معرفی اسپیکر بی سیم مانستر Monster S310 Bluetooth Speaker

 

قابلیت پخش صدای استریو

قابلیت اتصال به 2 اسپیکر به صورت هم‌زمان از دیگر قابلیت‌های چشم‌گیر این اسپیکر است که علاوه بر کیفیت بالا، توانایی تولید صدای استریو را نیز دارد. برای استفاده از این ویژگی ۲ اسپیکر به صورت بی‌سیم و هم‌زمان به یکدیگر متصل می‌شوند تا با ایجاد کانال‌های چپ و راست و ترکیب آن‌ها، صدای خروجی را به صورت استریو و بسیار قدرتمند ارائه دهند.

از نظر فنی

این اسپیکر به به صورتی طراحی شده تا هیچ گونه محدودیتی در حمل و نقل آن نداشته باشید. در نتیجه این کمپانی مشهور آمریکایی این محصول را با وزن ۴۵۳ گرم و ابعاد ۷.۶۲ × ۷.۶۲ × ۱۶.۵۱ سانتی‌متر وارد بازار کرده است. همچنین توان خروجی 16 واتی این اسپیکر و امکانات بسیار زیاد آن، هر گونه عیب و نقصی را منتفی می‌کند. به صورت کلی، این اسپیکر به صورت بی سیم از طریق بلوتوث و روش دیگر؛ از طریق کارت حافظه (SD Card) قابلیت اتصال و پخش را با سرعت بسیار بالا و بدون هیچ نویز و وقفه‌ای برای شما میسر می‌کند.