معرفی هدفون با کیفیت OnePlus Buds Z White

هدفون های سبک و راحت OnePlus Buds Z White دارای طراحی ساقه هایی شبیه ایرپاد مانند هدفون بی سیم Aukey EP-M1 TWS هستند و در داخل، از درایورهای 10 میلی متری هوشمند استفاده می کنند. این هدفون های سبک و راحت را می توانید بدون احساس خستگی همانند JBL Live Free NC+ TWS استفاده کرده و از صدایی با کیفیت ممتاز ، بهره مند شد. برای دریافت اطلاعاتی کامل تر می توانید با تهران اسپیکر همراه باشید.

نگاه اجمالی

معرفی هدفون OnePlus Buds Z White

  • اتصال بلوتوث 5.0 تا برد 10 متر بدون تاخیر
  • 10 دقیقه شارژ سریع برای 3 ساعت گوش دادن
  • شارژ کامل برای پشتیبانی از 20 ساعت عمر باتری
  • کیس شارژ مجهز به LED برای نشان دادن وضعیت باتری
  •  پورت USB-C برای کابل شارژ تعبیه شده در پنل پشتی
  •  دارای کنترل های لمسی ساده، برای ایجاد تنظیمات لازم
  • راحت ، سبک و ایمن با طراحی جدید و ارگونومیک داخل گوش
  • دارای رتبه بندی IP55 مقاومت در برابر آب، تعرق و گرد و غبار
  • اتصال یکپارچه و سفارشی سازی با برنامه کاربردی HeyMelody
  • سه جفت ایرتیپ سیلیکونی در اندازه های مختلف برای استفاده ایی بهتر
  • لذت در موسیقی، ویدئو و بازی های خود با صدای واضح و بیس عمیق
  • دارای درایورهای هوشمند 10 میلی متری برای صداهای شفاف و تقویت شده

طراحی مناسب

هدفون OnePlus Buds Z White دارای سه جفت ایرتیپ گوش شفاف در اندازه های کوچک، متوسط ​​و بزرگ است که می تواند تناسب لازم را برای کاربر فراهم کند. این هدفون ها دارای تناسب راحتی هستند و OnePlus این هدفون های بی سیم را با طراحی ارگونومیک برای حداکثر راحتی ایجاد کرده است. همچنین، دارای استاندارد IP55 هستند، به این معنی که گوشی ها در برابر نفوذ گرد و غبار محافظت می شوند و در برابر پاشش آب از هر جهت مقاوم هستند.

کیس شارژ و باتری

شکل کیس شارژ همانند قرص دارای انحناهای مناسب است. این کیس، دارای نمای بیرونی براق و درپوش تاشو است. قسمت جلویی مجهز به LED است که وضعیت باتری را نشان داده و در پنل پشتی، پورت USB-C برای کابل شارژ تعبیه شده است. OnePlus عمر باتری را در هر بار شارژ تقریباً پنج ساعت تخمین می زند و حدود 15 ساعت شارژ نیز در جعبه ذخیره می شود. برای استفاده از شارژ سریع نیز می توانید تنها با 10 دقیقه شارژ، حداکثر 3 ساعت پخش کنید.

اتصال مناسب

Buds Z با بلوتوث 5.0 سازگار است و تا برد 10 متر بدون تاخیر چندانی عمل کرده و از کدک های بلوتوث AAC و SBC پشتیبانی می کند. هنگام متصل کردن OnePlus Buds Z White با تلفن هوشمند خود، می توانید از فناوری بلوتوث 5.0 ، دو میکروفون یکپارچه و فناوری کاهش نویز برای برقراری تماس های تلفنی واضح استفاده کنید.

ضمن آن که این هدفون ها از قابلیت اتصال سریع برخوردار هستند. اگر معمولاً از هدفون خود با یک دستگاه استفاده می کنید، قابلیت Quick Pair می تواند با اتصال مجدد خودکار به دستگاه پس از باز شدن کیس شارژ، در زمان شما صرفه جویی کند.

برنامه های کاربردی

شما می توانید از برنامه HeyMelody برای پخش صدا برای قرار دادن هدفون OnePlus Buds Z White در صورت عدم استفاده، بهره ببرید. اگر هدفون خارج از محدوده است، می توانید به جای آن مکان آنها را مشاهده کنید. ضمن آن که این امکان را دارید تا از میکروفون های تعبیه شده برای تعامل با دستیار گوگل استفاده کنید. برای دریافت پاسخ سوالات، برقراری تماس و عملکردهای گام به گام در این هدفون، دستورات صوتی بدهید.

شما می توانید از برنامه HeyMelody برای مشاهده عمر باتری، به روزرسانی سیستم عامل ، سفارشی سازی کنترل ها و موارد دیگر استفاده کنید. هنگامی که یک هدفون را از گوش خود بر می دارید، پخش رسانه به طور خودکار متوقف می شود و هنگامی که دوباره وارد می شود، به صورت اتوماتیک، موسیقی را از سر می گیرد. ضمن آن که دارندگان تلفن های هوشمند OnePlus  می توانند از مزایای کامل OnePlus Buds Z White، یعنی پشتیبانی Dolby Atmos، استفاده کنند.

کنترل های هدفون

کنترل های این هدفون، لمسی بوده و استفاده از آن ها بسیار آسان است. شما می توانید پخش را از طریق پنل لمسی کنترل کنید. تنظیمات پیش فرض محدود است. دوبار ضربه زدن روی هر دو هدفون به آهنگ بعدی منتقل می شود. فقط می توانید هدفون ها را با برداشتن آنها متوقف کنید.

در نظر داشته باشید که برنامه تلفن همراه HeyMelody تنها راهی است که دارندگان تلفن های هوشمند غیر وان پلاس می توانند آپدیت های سیستم عامل دسترسی داشته باشند یا کنترل های داخلی OnePlus Buds Z White را تغییر دهند.

عملکرد صدا

OnePlus Buds Z White در آهنگ هایی که دارای محتوای زیر بیس هستند، فرکانس پایین قدرتمندی را ارائه می دهد و در سطح بالا ، سطوح گوش دادن را تحریف نمی کند. به نظر می رسد پردازش سیگنال دیجیتالی، در حجم های بالاتر به طرز قابل توجهی وارد می شود و پایین ترین سطح را کاهش می دهد، اما هنوز ضربات بیس زیادی در اینجا وجود دارد. در سطوح متوسط تر ، پایین ترین صداها، هنوز کامل و بی نقص به نظر می رسد.

معرفی هدفون OnePlus Buds Z White

هدفون های بی سیم OnePlus Buds Z True Wireless In Ear با ارائه صدای سنگین در بسته بندی سبک وزن ارائه شده و به گونه ای طراحی شده اند که از درایورهای هوشمند  10 میلی متری، صداهای شفاف و تقویت شده با بیس مناسب را تولید می کنند.  اگر صاحب یک تلفن هوشمند OnePlus هستید، می توانید از Dolby Atmos برای ایجاد ویژگی های صوتی بیشتر استفاده کنید.

جداسازی صدا

عملکرد OnePlus Buds Z White در جداسازی صدا خوب است و صداهای فرکانس بالا را به خوبی مسدود می کند. وقتی ایرتیپ گوش سیلیکونی به درستی جا می گیرد و به مجرای گوش شما می چسبد، صدای زیادی از پس زمینه مسدود می شود. مطمئناً انزوای غیرفعال نمی تواند با مجموعه ای از هدفون های حذف کننده نویز مقایسه شود، اما موثرتر از اکثر هدفون های هم رده خود است.

کیفیت تماس

کیفیت تماس با میکروفون خوب است و OnePlus Buds Z White از سیستم میکروفون تعبیه شده استفاده می کند که محدودیت های خود را دارد. برای تماس های کنفرانسی می توانید از این هدفون استفاده کنید و بدون مشکل تماس های معمولی بگیرید.

کیفیت ساخت

OnePlus Buds Z White به جای استفاده از مواد فانتزی یا ویژگی های غیر ضروری از قابلیت های مناسب و کیفیت با دوام بالا تهیه شده است. آنها کاملاً جمع و جور هستند و با یک بار شارژ، مدت زمان مناسبی را برای پخش به شما خواهند داد. وان پلاس OnePlus Buds Z دارای نازل هایی با ایرتیپ های سیلیکونی است که به گوش می چسبد و پایداری و تناسب خوبی را فراهم می کند. آنها نه تنها راحت تر هستند، بلکه هنگام حرکت در جای خود باقی می مانند.