مروری بر سه تا از بهترین هدفون های audio-technica در سال 2021

این برند همه کاره، هدفون های متنوعی را با کاربرد های متفاوت، آن هم در محدوده قیمت های بسیار مناسب و قابل پرداخت، ارائه می دهد. با این که این برند هدفون های استودیویی فوق العاده ای تولید می کند، اما مدل های ساده تر و قابل قبولی نیز ارائه می دهد که برای استفاده های معمولی و روزمره مناسب هستند.

 

بهترین هدفون های آدیوتکنیکال

بهترین هدفون آدیوتکنیکال از نظر کیفیت پخش صدا
Audio-Technica ATH-M50x

مروری بر سه تا از بهترین هدفون های audio-technica در سال 2021

 

مدل: رو گوشی
نوع پوشش: پشت بسته
بی سیم: نیست
قابلیت نویزگیری: ندارد
میکروفون: ندارد
مبدل: حرکتی، پویا

 

هدفون آدیوتکنیکال مدل  ATH-M50x، از جهت کیفیت پخش صدا، یکی از بهترین هدفون های برند آدیوتکنیکال می باشد. این هدفون رو گوشی، می تواند هر صدایی را بسیار واضح و بدون هیچ مشکلی تولید نماید و همین امر آن ها را برای ژانر های بسیار متنوعی از آهنگ ها مناسب ساخته است. این هدفون ها از بیس گسترده ای نیز برخوردارند که به تولید صدا کمک می کند و میزان مناسبی از حالت کوبیدن در صدا تولید می کند.

 

همچنین مید این هدفون ها، (بلوتوث)، بسیار متعادل هستند و در تامین صدای واضح و مناسب نقش دارند. به علاوه این هدفون ها بسیار بر روی سر راحت هستند و همین ویژگی باعث می شود شما بتوانید از طولانی مدت گوش کردن به موسیقی لذت ببرید، بدون این که دچار حس خستگی گردید.

 

حال می خواهیم به بیان نقاط ضعف این هدفون ها بپردازیم. متاسفانه این هدفون ها گزینه های مناسبی برای محیط هایی غیر از محیط های خلوت و ساکت نیستند، چرا که قادر نیستند به طور کامل مانع شنیده شدن صدا های بک گراند شوند.  همچنین صدا هایی که از آن ها پخش می شود نیز از بیرون شنیده خواهند شد. اگر شما دنبال هدفونی همه کاره درست شبیه به این هدفون، اما بی سیم آن هستید، می توانید از مدل Audio-Technica ATH-M50xBT، که ورژن بلوتوثی آن است بهره ببرید.

 

البته، لازم به ذکر است که این مدل مثل مدل قبلی، کیفیت قابل توجهی در پخش صدا را ندارد. بنابراین، می توان گفت این هدفون ها جزو بهترین و مناسب ترین هدفون ها برای شما هستند اگر اولویت اول شما، کیفیت صدایی آن ها می باشد. در ضمن خوب است بدانید که این هدفون ها با توجه به قیمت شان بهترین کیفیت را ارائه می دهند.

 

بهترین هدفون برای کاربرد های ترکیبی
Audio-Technica ATH-ANC9

مروری بر سه تا از بهترین هدفون های audio-technica در سال 2021

 

مدل: رو گوشی
نوع پوشش: پشت بسته
بی سیم: نیست
قابلیت نویزگیری: دارد
میکروفون: دارد
مبدل: حرکتی، پویا

 

بهترین مدل هدفون آدیوتکنیکا که ما برای انواع استفاده ها و کاربرد ها مورد بررسی قرار داده ایم، مدل Audio-Technica ATH-ANC9، می باشد. این هدفون های رو گوشی بسیار راحت، که با دقت فراوان طراحی و ساخته شده اند، صدای بسیار با کیفیتی تولید می کنند و از همین جهت نیز برای ژانر های مختلف موسیقی مناسب هستند.

 

این هدفون ها قابلیت حذف نویز و صدای اضافه را دارند و به لطف این ویژگی به راحتی می توانند مانع شنیده شدن صدا های بیرون مثل صدای موتور ماشین ها و یا اتوبوس ها شوند، به همین علت نیز می توان از آن ها در اداره ها و حین جلسات و مواقع مختلف استفاده نمود. میکروفون این هدفون ها از نظر کیفیت ضبط صدا، کیفیت قابل توجهی دارد و به همین دلیل نیز برای برقرار کردن تماس های طولانی مدت (اگر اطرافتان ساکت باشد)، مناسب هستند.

برای بیان نقاط ضعفش، می توانیم به این امر اشاره کنیم که این هدفون ها سیمی هستند، و برای عملکرد نیازی به باتری ندارند، مگر آن که شما تصمیم داشته باشید از آن ها به شکل بی سیم استفاده کنید که در آن صورت به باتری های AAA احتیاج خواهند داشت و بسیاری از افراد این امر را نامناسب و دردسرساز می دانند. به علاوه، می توانیم به این نکته اشاره کنیم که این هدفون ها روی سر محکم نمی ایستند.

 

به همین علت، برای استفاده حین ورزش مناسب نیستند. با وجود تمامی این مسائل، اگر شما دنبال یک هدفون کاربردی با کیفیت پخش صدای عالی هستید، این هدفون ها گزینه های مناسبی برای شما به شمار می آیند.

 

بهترین هدفون آدیوتکنیکا برای گیمینگ
Audio-Technica ATH-M50xBT

مروری بر سه تا از بهترین هدفون های audio-technica در سال 2021

 

مدل: رو گوشی
نوع پوشش: پشت بسته
بی سیم: هست
قابلیت نویزگیری: ندارد
میکروفون: دارد
مبدل: حرکتی، پویا

 

بهترین هدفون آدیوتکنیکا برای گیمینگ که ما مورد بررسی قرار دادیم، Audio-Technica ATH-M50xBT می باشد. این هدفون ها، طراحی بسیار خوبی دارند و به خوبی بر روی سر جای می گیرند و به همین علت برای جلسات گیمینگ بسیار مناسب هستند. شما می توانید آن ها را به دسته های ایکس باکس و یا پی اس تان وصل کنید تا بتوانید به طور کامل از پخش صدا و میکروفون آن ها بهره ببرید.

 

به علاوه آن ها برای انتقال دادن صدا، مدت زمان خیلی کمی را مصرف می کنند و به همین علت برای گیمینگ بسیار مناسب هستند. با آن که نمی توان گفت آن ها مثل هدفون هایی که قبل تر ذکر کردیم از بهترین کیفیت پخش صدا برخوردار هستند، اما با این حال آن ها همچنان برای پخش کردن بسیاری از انواع صدا ها مناسب هستند. به علاوه این هدفون ها از بیس خوبی نیز برخوردار هستند که صدا را برای شما بهتر و واقعی تر می گرداند. به علاوه باتری آن ها قادر است تا 37 ساعت شارژ نگه دارد و به همین علت نیازی نیست شما نگران شارژ کردن روزانه آن ها باشید.

متاسفانه، این هدفون ها صدای یکسانی طی زمان تولید نمی کنند و کیفیت صدای آن ها می تواند طی زمان تغییر کنید و مرتبا بهتر و بدتر شود. متاسفانه آن ها کمی نویز دارند و هم چنین صدا از آن ها بیرون می رود، به همین علت این هدفون ها بهترین گزینه های برای گیمینگ اطراف سایر افراد و یا در محیط های شلوغ نیستند.

 

به علاوه این هدفون ها خیلی تجهیزات مناسب برای گیمینگ را ندارند و با استفاده از بلوتوث سرعت انتقال صدای آن ها کاهش می یابد. البته، سرعت انتقال صدا نیز تا حدی بستگی به اپلیکیشنی که مشغول استفاده از آن هستید دارد، بنابراین تجربه های شما می تواند متفاوت باشد.

 

در مقایسه با سایر برند ها:

 

نقاط قوت:

تجهیزات متنوع هدفون ها:

ساخت این هدفون به شکلی است که برای انواع مختلفی از شنونده ها مناسب هستند. این برند مدل های مختلف، از مدل های حرفه ای مناسب دی جی ها گرفته تا مدل های معمولی برای استفاده های روزمره، تولید می کند و به همین علت برای انواع مختلفی از مصرف کنندگان مناسب هستند.

تولید صدای متعادل:

آدیوتکنیکا، هدفون های خود را به نحوی طراحی می کند که برای تولید صدای دقیق و واضح مناسب باشند. موسیقی دانان و کسانی که در استودیو ها مشغول به کار هستند، می توانند از مدل های متنوع این هدفون ها استفاده کنند که از کیفیت تولید صدای خارق العاده ای بهره مند هستند. مثل مدل ATH-M50x که پیش تر به معرفی آن پرداختیم.

قیمت مناسب:

آدیوتکنیکا هدفون هایی طراحی می کند که نسبت به قیمتشان از عملکرد و کیفیت بالایی برخوردار هستند. این هدفون ها قیمت های منسابی دارند و برای عموم بسیار مناسب هستند.

 

نقاط ضعف:

نویزگیری ضعیف:

با آن که در اکثر هدفون های آدیوتکنیکایی که ما آن ها را بررسی کردیم ویژگی نویزگیری نیز موجود بود، اما می توان گفت این ویژگی در آن ها آن قدر هم قوی نیست و می توان در نمونه های دیگر سایر برند ها، هدفون هایی در همین محدوده های قیمت پیدا کرد که این عمل را خیلی بهتر انجام می دهند.

طراحی های بدنه ضعیف:

با آن که آدیوتکنیکا سعی کرده این مشکل در نمونه های جدیدتر بر طرف سازد، اما هم چنان بدنه های این هدفون ها حس پلاستیکی بودن و ناراحتی به آدم می دهد، البته این حس قابل تحمل است و می شود آن را نادیده گرفت.

مدل های بسیار زیاد:

آدیوتکنیا، پس از هر بار اضافه کردن ویژگی جدید و کوچکی به یک هدفون قدیمی، اسم آن را تعویض می کند و آن را به عنوان یک مدل جدید روانه بازار می کند. این امر باعث می شود مدل های بسیار زیادی وجود داشته باشند و در نهایت این نام ها و مدل ها بسیار گیج کننده گردند.

آدیوتکنیکا، هدفون های بسیار متنوعی که از نوع حرفه ای و چه از نوع معمولی برای استفاده های روزمره ارائه می دهد و این هدفون ها از قیمت مناسبی نیز برخوردار هستند. این برند تمرکز خود را بر تولید صدا گذاشته است، به خصوص بسیار سعی کرده در هدفون های مدل ATH-M، کیفیت صدا را بسیار بالا ببرد. همین امر باعث شده کیفیت تولید صدا در این هدفون ها بسیار باشد، با این که این هدفون ها از قیمت های بسیار مناسبی بهره مند هستند.

 

با آن که هدفون های این برند در برخی زمینه ها، برای مثال، از بین بردن نویز ها و یا طراحی و ساخت بدنه ها دچار ضعف هستند، اما در بسیار از مدل ها و زمینه ها نیز ویژگی هایی تعبیه شده است که این برند را به یک برند مناسب و پیشنهادی تبدیل کرده است.

 

نتیجه گیری:

آدیوتکنیکا، برندی است که هدفون های مناسبی در محدوده قیمت های پایین و مناسب ارائه می دهد. با آن که کیفیت پخش صدا از این هدفون ها بی نظیر است، اما آن ها در طراحی و ساخت بدنه ها ضعف دارند. به علاوه، نویزگیری این هدفون ها در مقایسه با هدفون های سایر برند ها ضعیف تر است. با این حال، این هدفون ها بسیار مناسب و متعادل هستند و نسب به قیمت شان کیفیت و عملکرد بسیار خوبی ارائه می دهند.