معرفی هدفون Plantronics BackBeat FIT 300

هدست بلوتوثی Plantronics BackBeat FIT 300 یکی از محصولات بی نظیر این برند است که توانسته است پایداری و دوام بالایی را به خود اختصاص داده و در عین حال، کیفیت صوتی مناسبی را به نمایش بگذارد.

البته وقتی صحبت از هدست های بلوتوث متناسب با تناسب کامل می شود، همیشه باید کیفیت را مد نظر داشت. بسیاری از هدفون ها در این سطح، دچار چنین مساله ای هستند و هنگامی که در حال دویدن یا تمرینات ورزشی هستید، چندان پایداری مناسبی ندارند و باعث حواس پرتی می شوند از هدفون های ورزشی با پبداری بسیار بالا به هدفون JBL Under Armour Flash X میتوان اشاره کرد. برای دریافت اطلاعاتی جامع در این خصوص، می توانید با تهران اسپیکر همراه باشید.

باید اشاره کنیم که Plantronics هرگز از صدای خوب شانه خالی نکرده و BackBeat FIT 300 با در نظر گرفتن بهترین قطعات در هر هدفون بی سیم که تاکنون ارائه شده است، حاوی بهترین صدا است. باس، میانه ها و فرکانس های بالاتر عملکرد عالی دارند، در حالی که فشار دادن صدا باعث تغییر شکل معمول نمی شود و شما تجربه صوتی کامل را خواهید داشت.

نگاهی اجمالی

  • هدفون های ورزشی بی سیم
  • نوک لبه های منحصر به فرد
  • گیره کابل 2 در 1 برای پایداری بیشتر
  • حفاظت از عرق و رطوبت دارای امتیاز IPX5
  • تکنولوژی نویز کنسلینگ با درایورهای 6 میلی متری
  • دارای طراحی بسیار سبک وزن و لبه های منحصر به فرد
  • ابعاد محصول 3.1*18.6*10.2 اینچ و وزن 2.46 اونس
  • باتری طولانی مدت با حداکثر شش ساعت شارژ و شارژ سریع 15 دقیقه ای

طراحی مناسب

Plantronics BackBeat FIT 300 دارای قابلیت ضد تعریق است و ظاهر اسپرت آن را به عنوان یک هدفون ورزشی جدید معرفی می کند. اینها واقعاً ثبات لازم را داشته و حاوی برآمدگی هستند که آن را در گوش قفل کرده و از افتادن آن جلوگیری می کند. فشار دادن لبه های گوشی با کمی چرخش به نظر می رسد آنها را بهتر در جای خود قفل می کند و سه اندازه ایرتیوپ، برای کمک به تناسب وجود دارد.

هدفون Plantronics BackBeat FIT 300

شما می توانید در طول تمرین با BackBeat Fit 300 به موسیقی خود گوش دهید. این گوشی ها بسیار سبک هستند و کابل دور گردن شما قرار می گیرد و به شما آزادی حرکت می دهد. این هدفون ها به ایرتیوپ های Secure Fit مجهز هستند که در حین استفاده فعال، به طور ایمن در گوش می مانند. هدفون در چهار گزینه رنگی موجود است که  سیاه، آبی، خاکستری و سبز می باشد.

درایورهای 6 میلی متری و طراحی هدفون، مانع از ایجاد صدا می شوند و صدایی عمیق و بی نقص را ارائه می دهند. چه در سالن ورزشی باشید و چه مشغول به کارهای خود هستید، این هدفون های نویز کنسلینگ متناسب با زندگی شما در سفر هستند.

این هدفون ها دارای طراحی بسیار سبک وزن و لبه های منحصر به فرد است که نقاط فشار را به حداقل می رساند و راحتی روز را فراهم می کند. همچنین پوشش ضد عرق و مقاومت در برابر آب دارای گواهی IPX5 از گوشی در برابر عرق، باران و نشت محافظت می کند. می توانید آن ها را به راحتی در طولانی مدت و در فضای باز استفاده کنید.

اتصال و دوام باتری

FIT 300 از طریق بلوتوث 4.1 متصل می شود و این کار را خیلی سریع انجام می دهد. هنگام راه اندازی به شما می گوید که چقدر شارژ خواهید داشت. Plantronics زمان گوش دادن را به حدود شش ساعت کاهش می دهد و به نظر می رسد درست باشد و کمی کمتر از دو ساعت طول می کشد تا شارژ کامل از طریق پورت میکرو USB معمولی انجام شود. همچنین یک کلیپس روی کابل وجود دارد که به تناسب کمک می کند.

لازم به ذکر است که اینها هدفون های نویز کنسلینگ هستند که برای بسته شدن مجرای گوش شما طراحی شده اند. ریموت درون خطی، لوازم الکترونیکی و باتری هدفون را در خود جای داده است که دارای عملکردی مناسب بوده و بسیار سبک است. این ریموت حاوی باتری است و پورت microUSB  که برای شارژ متصل می شوید.

کیفیت ساخت

Plantronics BackBeat FIT 300 یک هدست ورزشی است که همراه با ایرتیوپ های سیلیکونی ساخته شده است که از شکل بیضی استفاده می کند. کابل هدست رشته ای و با پوشش مناسبی همراه است. البته، شما یک کنترل کننده خطی دارید که تماس ها را کنترل می کند، پخش موسیقی را تنظیم کرده، میزان صدا را کنترل می کند و میکروفون هدست را در خود جای می دهد.

هدفون Plantronics BackBeat FIT 300

جدا از کابل کشی رشته ای، که عالی انجام شده است، این کابل دارای یک گیره ارائه شده است که می تواند به خوبی آن را ثابت نگه داشته تا مانع گیر کردن در لباس و … شود. همچنین ایرتیوپ های سیلیکونی نرم که به راحتی در گوش شما قرار می گیرند، بهترین سطح از امنیت را ارائه خواهند کرد.

کیفیت صدا در هدفون

در مورد کیفیت صدا ، BackBeat Fit 300 Series تجربه شنیدن خوبی را دارد که دامنه های متوسط ​​و پایین را کاملاً واضح ارائه می دهد. کلمات و باس گفتاری کاملاً خوب برخورد شده و اوج ها ، بلند و برخورد به طبل ها ، در بعضی از آهنگ هایی که گوش می دهند کمی نازک است. این حالت فقط در آهنگ هایی که طبل سنگین دارند قابل توجه است.

عملکرد میکروفون

میکروفون درون خطی در محیطی نسبتاً پر سر و صدا به اندازه کافی خوب کار می کند و برای مکالمات کوتاه مناسب است. بنابراین BackBeat Fit 300 Series ،تماس های تلفنی کوتاه یا تنظیم تماس های آرام را به خوبی انجام می دهد.