معرفی هدفون Plantronics Backbeat Fit 3200

هدفون زیبا و راحت Plantronics Backbeat Fit 3200 مانند سری هدفون های JBL Under Armour Flash X با قابلیت پایدار و طراحی ضدآب برای کار کردن در طولانی مدت طراحی شده، و مقدار باس هم به طور قابل توجهی منظور شده است. این هدفون به گزینه های بی سیم متمرکز بر ورزش می پیوندد و یکی از مدل های برتر، برای دوستداران بیس عمیق است. برای آن که بتوانید اطلاعاتی جامع تر در این خصوص داشته باشید، می توانید با تهران اسپیکر همراه باشید.

نگاهی اجمالیمعرفی هدفون Plantronics Backbeat Fit 3200

  • سه ایستگاه از پیش تنظیم کننده اکولایزر
  • دوام کیس شارژ تا حداکثر 16 ساعت
  • صدای عمیق و بی نقص با درایورهای 13.5 میلی متری
  • رنگ سیاه و ابعاد 6 * 4 * 2 اینچ و وزن 3.81 اونس
  • محدوده بلوتوث نسخه 5.0، حداکثر 98 فوت یا 30 متر
  • نرم افزار های پشتیبانی شده BackBeat در iOS و Android
  • طراحی فوق العاده سبک و راحت با سه اندازه مختلف نوک گوش
  • حداکثر 8 ساعت گوش دادن و دوام باتری با دقیق ترین تمرین ها در فضای باز
  • هدفون های بی سیم طراحی شده برای استفاده در داخل و خارج از سالن ورزشی
  • راحت و فوق العاده پایدار متناسب با گوشی های نرم ، انعطاف پذیر و فوق العاده ایمن

طراحی مناسب

در هدفون های BackBeat Fit 3200 که در مدل مشکی موجود است، قلاب های گوش ساخته شده است که آنها را برای ورزش ایده آل می کند. حتی در حین تمرینات سخت نیز در جای خود باقی خواهند ماند. در کل سه جفت ایرتیوپ گوش وجود دارد. دو جفت برای امنیت بیشتر متناسب به هم متصل هستند و یک جفت دارای یک قسمت برآمده است که کوچکتر بوده ، اما با این وجود ثبات را ایجاد می کند.

 گوشی ها دارای گواهی IPX7 هستند، به این معنی که می توانند تا یک متر در آب قرار بگیرند. اما باید توجه داشت که کیس شارژ ضد آب نیست، بنابراین نباید گوشی های مرطوب را درون آن قرار دهید. کیس شارژ  Plantronics Blackbeat Fit 3200بیشتر از یک قاب برای شارژ، شبیه کیف حمل است و درب آن به صورت زیپ بسته می شود. ممکن است کوتاه ترین کابل شارژی که تاکنون دیده ایم به درگاه میکرو USB در پشت کیس متصل شود.

در داخل آن، یک جیب کوچک برای کابل شارژ تعبیه شده است. یک دکمه Power On نیز وجود دارد که از روشن شدن کیس و هدر رفتن باتری جلوگیری می کند. Plantronics عمر باتری BackBeat Fit 3200 را تقریباً 8 ساعت تخمین زده و 16 ساعت اضافی در کیس شارژ ذخیره شده است.

شما می توانید بیش از یک روز ارزش گوش دادن به BackBeat FIT 3200 را قبل از دستیابی به کابل شارژ microUSB به دست آورید. اگرچه این ورودی قدیمی است اما همچنان از شارژ سریع پشتیبانی می کند. قرار دادن گوشی ها به مدت 15 دقیقه در کیس، آنها را برای 1.5 ساعت پخش شارژ می کند.

نرم افزار کاربردی

نرم افزار Plantronics BackBeat به شما امکان می دهد برخی از کنترل ها را در Plantronics Blackbeat Fit 3200 تنظیم کنید، کارهای مختلفی مانند پخش لیست Spotify را به یک یا دو ضربه اختصاص دهید، اما هنگام فعال کردن این عملکردها کنترل میزان صدا در گوش چپ غیرفعال می شود.

این نرم افزار دارای سه حالت EQ است. این مهم است که هیچ EQ قابل تنظیم توسط کاربر وجود ندارد، فقط از پیش تنظیم شده است. همچنین می توانید حالت آگاهی را در نرم افزار روشن یا خاموش کنید. این به شما امکان می دهد بدون برداشتن گوشی ها ، محیط اطراف خود را بشنوید و در هنگام پخش میزان صدای موسیقی را کاهش می دهد. این نرم افزار برای اجرا شدن به روزرسانی نیز نیاز دارد.

نه تنها می توانید از توابعی مانند یافتن هدست من استفاده کنید، بلکه از MyTap نیز بهره مند می شوید. این به شما این امکان را می دهد تا قابلیت لمس گوش چپ را سفارشی کنید. شما می توانید از لیست زیر دو عملکرد را انتخاب کنید. دسترسی دستیار صوتی به عنوان مثال دستیار Google ، وضعیت هدفون یا بازخوانی زمان، تنظیم تایمر ، شروع کرونومتر ، پخش یک لیست Spotify یا Deezer انتخاب شده ، گوش دادن را فعال کنید یا از طریق Plantronics پیمایش کنید. کاربرانی که نمی خواهند کنترل های خود را دوباره انجام دهند می توانند از تنظیمات پیش فرض ،استفاده کنند.

شما می توانید از داشبورد نرم افزار گزینه های دیگری مانند انتخاب یک هدفون اصلی داشته باشید. این امر مشخص می کند که کدام گوشی را می توان برای گوش دادن تک صدا استفاده کرد و یک ویژگی عالی برای افراد کم شنوا است. همچنین می توانید یکی از سه اکولایزر امضای PLT متعادل، روشن و باس را انتخاب کرده و صدای HD را از طریق هدست فعال کنید.

کارایی حرفه ای هدفون

در بخش داخلی، هر گوشی Plantronics Backbeat Fit 3200  از یک درایور 13.5 میلی متری استفاده می کند که دامنه فرکانسی 20 هرتز الی 20 کیلوهرتز را ارائه می دهد. حالت Bass عمق جدی اضافه شده ای را فراهم می کند و حالت Bright همانطور که انتظار دارید کمی سه برابر می کند، اما همه حالت ها باس قابل توجهی را ارائه می دهند.

حتی در حالت Balanced ، پایین ترین سطح قدرت است و در مسیرهایی با محتوای زیر بیس شدید، درایورها پاسخ بسیار عالی با فرکانس پایین را ارائه می دهند. در سطح بالا، بیس تحریف نمی کند و در سطح متوسط ​​تر ، پایین ترها هنوز به طور قابل توجهی افزایش می یابند.

آهنگی با صدای عمیق باس کم، می تواند درک بهتری از امضای صدای کلی BackBeat Fit 3200 به ما بدهد. در حالت Bass ، تعادل میکس بسیار دور است. تارهای صوتی و ضربات بالاتر، ضربه ای به اندازه کافی متوسط ​​و فرکانس بالا دارند تا صدای نسبتاً متعادلی داشته باشد، اما این امضای صوتی خیلی دقیق نیست.

آهنگ های ارکسترال، عمق باس را بیش از حد اضافه می کنند تا طبیعی به نظر برسد. هیچ مدی هنگام پایین آمدن دقیق وقتی که صحبت از موسیقی کلاسیک یا جاز می شود، کار نمی کند. ضمن آنکه میکروفون کاملاً قابل فهم است و وضوح گفتگوی خوبی را به نمایش می گذارد.

هدفونی مناسب ورزش

به دلیل طراحی قلاب گوش و درجه بندی مقاومت در برابر آب و در برابر گرد و غبار و امتیاز IPX7 ، ورزشکاران، در بیشترین میزان از این گوشی ها بهره مند می شوند. اگرچه Plantronics نکات گوش ساز تکنولوژی Ambient Aware نسل قبلی را کنار گذاشت، Plantronics BackBeat FIT 3200 به لطف نرم افزار آگاه در محیط، گزینه ای عالی برای ورزشکاران داخل و خارج است. این هدفون ها به وضوح برای ورزش طراحی شده اند. قلاب های گوش لاستیکی، هدفون ها را ایمن نگه می دارند ، در حالی که نوک های گوش دارای حلقه چسب مخصوص خود را دارند، تناسب و پایداری زیادی را به نمایش می گذارند.

قدرت اتصال

Plantronics BackBeat FIT 3200  از سیستم عامل بلوتوث 5.0 کلاس یک استفاده کرده و از AAC و SBC پشتیبانی می کند. این بدان معنی است که دستگاه های iOS ممکن است صدای با کیفیت بالا را با سرعت ثابت پخش کنند، اما کاربران Android بهتر است SBC را استفاده کنند. بسته به موبایل مورد استفاده، عملکرد AAC در Android قابل پیش بینی نیست.

با این حال ، Plantronics به هدست های حرفه ای خود معروف است و مهندسان آن درک می کنند که قدرت اتصال مهم است. این شرکت موفق به ایجاد یک هدست بی سیم واقعی با قدرت اتصال قابل اعتماد در محدوده 30 متری بوده است.

کیفیت صوتی

پاسخ فرکانس Plantronics BackBeat Fit 3200 ، به نتهای به باس تأکید دارد. این می تواند باعث شود که میان رده(Mid-Range) و سه برابر شنیده شود. تأکید بر فرکانس پایین درک نتهای میان رده مانند آواز و تشدید ساز را دشوار می کند. البته هدفون ها بسیار خوب به نظر می رسند، اما واضح است که از یک پاسخ فرکانسی مناسب پیروی می کنند.

این برای مصارف ورزشی کاملا مناسب است وقتی می خواهید بیس لاین آهنگ به شما کمک کند تا در طول تمرینات انگیزه تان را حفظ کند، اما برای گوش دادن تحلیلی عالی نیست. نتهای باس 1.5-2 برابر بلندتر از آنچه که مهندسان صوتی در نظر گرفته اند، باس های تأکید شونده که شنیدن جزئیات ساز را دشوار می کند. بقیه امضای صدا کاملاً خنثی است. اگرچه تغییرات کمی تاکید در محدوده های بالایی میانه و سه برابر وجود دارد.

کنترل های هدفون

در هدفون های BackBeat Fit 3200  صفحات بیرونی گوشی ها از سطوح فلزی هستند. کنترل نیز بین گوش های چپ و راست تقسیم شده اند. با یک کلیک گوش راست، پخش را کنترل می کند، با دو کلیک یک آهنگ به جلو می رود، سه کلیک آهنگ را به عقب منتقل می کند و دستیار صوتی موبایل را با کلیک و نگه داشتن احضار می کند.

معرفی هدفون Plantronics Backbeat Fit 3200

گوشی سمت چپ فقط میزان صدا را کنترل می کند. با یک ضربه سریع، میزان صدا افزایش می یابد، در حالی که با ضربه زدن و نگه داشتن آن را کاهش می دهد. وقتی گوشی از کیس شارژ خارج می شود، به طور خودکار روشن می شود و می توان با کلیک و نگه داشتن هر دو دکمه پنل بیرونی به مدت دو ثانیه برای روشن شدن، یا چهار ثانیه برای خاموش شدن، آنها را به صورت دستی بالا و پایین کرد.

Noise Canceling

تکنولوژی نویز کنسلینگ کاملاً مناسب است و به دلیل طراوت طراحی ایرتیوپ گوش، Plantronics BackBeat FIT 3200 به طور قابل توجهی بهبود یافته است. اگر بتوانید تناسب مناسبی با نوک های سیلیکونی عرضه شده داشته باشید، صدای خارجی آرام می شود.

با وجود ویژگی های بهبود یافته ایزولاسیون، وضوح اشکالی ندارد. ایرتیوپ گوش مستقیماً در بالای پوشش درایور هوشمند قرار دارد و بدون هیچ نوع ترکیب درایور زاویه دار و نازل برای هدایت مسیر امواج صوتی است. این باعث می شود که مقدار زیادی از صدا مستقیماً به ایرتیوپ گوش متراکم سیلیکون مجهز شود. همانطور که می توانید تصور کنید، سیلیکون سطح خیلی بازتابنده ای نیست و امواج صوتی را جذب می کند و تجربه گوش دادن بهینه را ایجاد می کند.

میکروفون هدفون

سیستم میکروفون تنظیم شده است تا انتقال فرکانس پایین را کاهش دهد تا بتواند با اثر گذاشتن مجاورت خود مقابله کند. میکروفون BackBeat FIT 3200 برای تماس سریع کافی است. اگرچه قابل درک بودن گفتار کاملاً واضح است، اما بهترین چیزی که از میکروفون های تعبیه شده انتظار میرود، نیست. فرکانس های کم، بیش از حد تقویت شده و با نزدیک شدن به میکروفون، بلندگو را رونق می بخشد.