تاریخچه‌ی برند ریزر

مقدمه

Razer شرکتی مستقر در کالیفرنیا است. توسط مین لیانگ تان و رابرت کراکوف در سال 2005، در سن دیگو تاسیس شد. این دو نفر گیمر حرفه ای که هنوز هم هستند، Razer را برای طراحی و ایجاد محصولات بازی با کیفیت بالا برای گیمرها تاسیس کردند و هدف آنها پاسخگویی به تقاضاهای رو به رشد یکی از بزرگترین و سخت ترین جوامع رو به رشد بصورت آنلاین یا آفلاین یعنی گیمرها بود. شعار Razer «برای گیمرها، توسط گیمرها» و دقیقاً همان چیزی است که این دو بنیانگذار در ذهن داشتند.

 

تاریخچه‌ی برند ریزر Razer

 

معرفی کلی

  از سال 1990 زمانی که کراکوف مدیر Karna LLC بود، تان و کراکوف، با یکدیگر همکاری می کنند. کراکوف متوجه شد که Tan می تواند ایده ها و پیشنهادات جالبی به عنوان یک بازیگر هاردکور برای شرکت فراهم کند و فردی که این بینش را دارد برای شرکتی که به دنبال گسترش مجموعه فعالیت های خود در دنیای بازی است می تواند خیلی ارزشمند باشد.  

 سال 1999 Karna  ماوس مخصوص بازی Razer Boomslang را عرضه کرد و دنیای بازی را با طوفانی روبرو کرد. این ماوس در این صنعت تبدیل به یک استاندارد شد و هم توسط صنعت بازی و هم توسط جامعه گیمرها بسیار مورد توجه قرار گرفت. خیلی زود پس از این موضوع، حباب dot com ترکید، امیدها ناامید شدند و رویاها از بین رفتند و Karna  در سال 2000 بدلیل مشکلات مالی تعطیل شد. اگرچه Krakoff و Tan دست از رویاهای خود برنداشتند. این دو بار دیگر در سال 2005  کنار هم قرار گرفتند و برند Razer  را زنده کردند و شرکت خود را تأسیس نمودند.

شرکت Razer  تا سال ها طبق بیانیه ماموریت و رویاهای بنیانگذاران جلو رفت و با هر محصل و نسخه جدید، استاندارد صنعت بازی را عوض می کرد. ما هم اکنون در مورد تبدیل سرگرمی به یک حرفه حرف می زنیم! در حال حاضر Razer صدها نفر نیرو از سراسر جهان در اختیار دارد و نرم افزار، سخت افزار و دستگاههایی را طراحی و تولید می کند که به طور اختصاصی برای گیمرها و جامعه بازی ساخته شده اند.

Razer و محصولات خاص و منحصر به فرد آن به برای تمام گیمرها در هر سن و ژانر و هر مکانی کنسول و پلتفرم دارد. این شرکت دارای پیروان بسیار متعهد و وفاداری است و همچنین از گیمرهای حرفه ای، مسابقات و سایر رویدادهای مربوط به صنعت بازی حمایت مالی می کند. «تیم Razer» نامی است که به گروهی متخصصان eSports که تحت پرچم Razer قرار دارند تعلق دارد.

تاریخچه‌ی برند ریزر Razer

Razer در سراسر جهان

Razer دفترهای زیادی در مناطق مختلف دارد. دفتر مرکزی آن در اروین، کالیفرنیا قراردارد و همچنین دارای دو دفتر دیگر در ایالات متحده است: یک دفتر در سانفرانسیسکو  و دیگری در آستین، تگزاس و یک دفتر در اروپا که در هامبورگ آلمان واقع شده است. این شرکت همچنین دارای دفاتری در سنگاپور، تایوان، کره جنوبی و دو دفتر در چین است.

Razer فروشگاه های زنجیره ای اختصاصی خود را دارد (RazerStore) که در بانکوک تایلند؛ مانیل، فیلیپین؛ سان فراسیسکو، کالیفرنیا؛ شانگهای، چین؛ و تایپه، تایوان قرار گرفته اند. در این فروشگاه ها جدیدترین بازی ها و محصولات Razer به فروش می رسد.

RazerStore مکانی است که هوش و حواس شما را می برد و ذهن شما را به خود درگیر می کند. در این فروشگاه ها ایستگاه های بازی و پیکربندی ها و تنظیمات محصولات به طور مداوم در حال تغییر هستند و شما هر بار که از این فروشگاه ها بازدید کنید همه چیز عوض شده است. اگر در نزدیکی یکی از این فروشگاه ها قراردارید خیلی خوش شانس هستید و اگر فرصتی برای بازدید از این فروشگاه دارید حتما این کار را انجام دهید. این فروشگاه مکانی است که قطعا تاثیر زیادی روی شما خواهد گذاشت چه بخواهید خرید کنید یا نه.

Razer در یک نگاه

برخی از سخت افزارهای Razer

  • سیستم ها: Laptops, desktops, android-related devices
  • موس ها: Ergonomic, ambidextrous, massive multiplayer/battle arena-oriented, mobile.
  • کیبوردها: Standard, smart, mechanical, massive multiplayer-oriented, keypads, and mobile.
  • صوتی: Headsets, headphones, earphones, speakers, microphones
  • پد ماوس: Soft, hard, dual-sided, hybrid (soft/hard), mobile
  • کنترل کننده های Xbox: Xbox 360, Xbox One
  • کنترل کننده ها: PC ,Android
  • OSVR: HDK 1 , HDK 2Open :Source Virtual Reality sets
  • پخش کننده ها: Webcam, microphone, streamer
  • پوشاک: تی شرت، کلاه، کت،کیف، سویشرت و هودی

برخی از نرم افزارهای Razer

  • Comms: یک پیام رسان بازی چت صوتی.
  • Synapse: یک ابر بازی، که پیکربندی های یکپارچه ای را در اختیار کاربر قرار می دهد
  • Surround: صدای فراگیر 7.1 را از طریق هر هدفون استریو در اختیار بازیکنان قرار می دهد.
  • Cortex: مجموعه ای از ابزارها برای یافتن بهترین معاملات بازی، بهبود عملکرد رایانه، بکاپ گیری از بازی های ذخیره شده و ضبط و اشتراک بازی های شماست.
  • Arena: پلتفرم بازی رقابتی، برای صحنه پردازی و شرکت در مسابقات از هر نوع.

تاریخچه‌ی برند ریزر Razer

 

محصولات پرفروش Razer

Razer BlackShark V2: بهترین هدست Razer

طراحی آکوستیک: پشت بسته ، بالای گوش | طول کابل: کابل شارژ 1.8 متر | درایور: TriForce Titanium 50mm | وزن: 9.2oz / 261g | سازگاری: PC ، PS4، Xbox One ، Mac ، تلفن همراه

BlackShark V2 که اخیراً عرضه شده بهترین هدست Razer است که هم اکنون می توانید خریداری کنید. و جز دسته بهترین هدست های Razer قرار می گیرد. V2 با طراحی جدید و تغییرات در طراحی اصلی BlackShark  از هشت سال پیش دارای فناوری متفاوت و کاملا جدید، سبک طراحی و همان کیفیت ارزشمند Razer است. کیفیت صوتی آن به لطف درایورهای جدید تیتانیوم بسیار عالی است.

با اپ THX Spatial Audio که به تازگی عرضه شده است، و دنیای کاملاً متفاوت و جدید از صدا ، سفارشی سازی، کیفیت صدای عالی شما را به دنیای کاملا جدید خواهد برد.

Razer Nari Ultimate

طراحی آکوستیک: پشت بسته | درایور: 50 میلی متر | عمر باتری: 8 ساعت | سازگاری: PC ، PS4 ، تلفن همراه

Razer Nari Ultimate در ردیف بالای هدست های Razer قرار دارد. . چیزی Nari Ultimate را از Nari Essential و خود Nari متمایز می کند، درایورهای لمسی L5 است که بازخورد ماژوله شده ارائه می دهد. با وضوح و باس شگفت انگیز که توسط فن آوری لمسی HyperSense افزایش می یابد، کیفیت عالی صدا خواهید داشت. با طراحی به طور خاص برای بازی های تک نفره، Nari Ultimate  بعدی اضافی به بازی شما اضافه می کند که قبلاً آن را تجربه نکرده اید.

به طور کلی، می توان گفت این یک هدست همه کاره است که به لطف جک 3.5 میلی متری می تواند در بسیاری از دستگاه ها مورد استفاده قرار گیرد. حتی می توانید به صورت بی سیم با PC و PS4 از آن استفاده کنید.

آینده شرکت Razer

هیچ کس جز کارکنان این شرکت نمی داند که Razer چه چیزی برای دنیای بازی در خود پنهان دارد، اما چیزی که مسلم است اینست که: هرچیزی که باشد قطعا خیلی جذاب است. از همان موقع که اولین ماوس مخصوص بازی Boomslang در سال 1999 به بازار عرضه شد، علاقه مندان به بازی با شنیدن نام Razer هیجان زده می شوند. محصولات این شرکت با استقبال گسترده سازندگان بازی و گیمرها روبرو شده است. تیم آنها همواره در جریان و فعالیت بوده اند و مهندسان و طراحان با انگیزه Razer هرگز متوقف نشدند.

خیلی از افراد  اعتقاد دارند محصولات Razer گران هستند، اما این موضوع درست نیست. شما در ازای مبلغی که پرداخت می کنید کیفیت دریافت می کنید. اگر شما کیفیت بالایی می خواهید پس این کیفیت برای شما هزینه خواهد داشت. هیچ راهی برای دور زدن این واقعیت وجود ندارد.