بررسی هدفون انکر Curve Upgraded 2019

Anker SoundBuds Curve Upgraded 2019 یک هدفون بی سیم بلوتوثی (in-ear) است که نسخه ای ارتقا یافته از Anker SoundBuds Curve Wireless می باشد. این مدل در اصل همان هدفون، اما با عمر باتری خیلی بالاتر، ریموت داخلی کمی بهتر و گواهی IPX7 و ضد آب است. مشخصات صوتی آن مانند هدفون های رده بالای برند B&O مانند هدفون Bang & Olufsen Earset می باشد که برای پخش اکثر ژانرها مناسب است.

همچنین این هدفون نسبت به هدفون های (in-ear) دیگر، کاملا راحت است. به طور کلی، این هدفون یک مدل داخل گوشی بی سیم متفاوت است که نسبت قیمت به عملکرد(ارزش خرید) بالایی را ارائه می دهد.

ویژگی‌ها

  • نوع هدفون: (in-ear)
  • بی سیم: دارد
  • نویز کنسلینگ: ندارد
  • میکروفن: دارد
  • مبدل: دینامیک

کارکرد ترکیبی

Anker SoundBuds Curve Upgraded 2019  هدفونی کاملا خوش ساخت است. نمایه صوتی آن برای پخش اکثر ژانرها به اندازه کافی متنوع است و به لطف طراحی پایدار و گواهیIPX7  گزینه خوبی برای انجام فعالیت های ورزشی است. این مدل از عمر باتری 18.4 ساعته خوبی برخوردار است و در جلوگیری از صد های محیطی نیز عملکرد خوبی را به نمایش می گذارد و این ویژگی آن را به گزینه ای مناسب برای استفاده در دفتر کار تبدیل می کند.

بررسی هدفون Anker SoundBuds Curve Upgraded 2019

رفت و آمد/ سفر

Anker SoundBuds Curve Upgraded 2019  گزینه خوبی برای رفت و آمد یا سفر است. اگرچه این هدفون در زمینه نویز کنسلینگ مانند مدل هایی که دارای قابلیت نویز کنسلینگ فعال(ANC) هستند، موفق نیست، اما در عوض بسیار قابل حمل است، عمر باتری بسیار خوبی دارد و برای اکثر افراد نسبتاً راحت است.

ورزش/ تناسب اندام

Anker SoundBuds Curve Upgraded 2019  هدفونی عالی برای انجام فعالیت های ورزشی است. در هنگام استفاده از آن، به خصوص با نصب باله های پایدار جداشونده کاملاً در گوش احساس پایداری می کنید و حتی در حین تمرینات شدیدتر نیز در جای خود ثابت می ماند. این هدفون همچنین به لطف طراحی (in-ear)، بسیار تنفس پذیر است و برای جلسات تمرینی طولانی تر بسیار راحت می باشد. مشخصات صدای دارای باس آن به شما در ایجاد انگیزه در حین انجام تمرینات ورزشی کمک می کند و از نظر ضدآب بودن دارای گواهی IPX7 است،

دفتر کار

Anker SoundBuds Curve Upgraded 2019  برای استفاده در دفتر کار مناسب است. در حالی که طراحی (in-ear) آن برای همه افراد در استفاده طولانی مدت راحت نیست، اما راحت تر از بسیاری از گزینه های مشابه است. باتری 18.4 ساعته آن به راحتی دو روز کاری کامل را دوام خواهد آورد و این هدفون در مسدود کردن صدای پس زمینه برای کمک به تمرکز شما در دفتر کار عملکرد نسبتا خوبی دارد.

بازی کردن بی سیم

Anker SoundBuds Curve Upgraded 2019  برای انجام بازی های بی سیم توصیه نمی شود. این هدفون بی سیم، فقط بلوتوثی است و با PS4 یا Xbox One سازگار نخواهد بود. اگرچه این هدفون به رایانه های شخصی مجهز به بلوتوث متصل می شود، اما به دلیل تأخیر زیاد برای بازی توصیه نمی شود.

بازی کردن با سیم

Anker SoundBuds Curve Upgraded 2019  هدفونی بی سیم است که نمی توان از آن به صورت سیمی استفاده کرد.

تماس های تلفنی

Anker SoundBuds Curve Upgraded 2019  گزینه ای مناسب برای برقراری تماس های تلفنی نیست. میکروفون آن مانند اکثر هدفون های بلوتوثی ضعیف است و در جداسازی صدای شما از نویز پس زمینه عملکرد خوبی ندارد.

بررسی هدفون Anker SoundBuds Curve Upgraded 2019

طراحی

Anker SoundBuds Curve Upgraded 2019  تقریباً مشابه نسخه قبلی خود یعنی Anker SoundBuds Curve Wireless  است. این هدفون داخل گوشی از زیبایی خاصی برخوردار است که کمی گران تر از قیمت اصلی خود به نظر می رسد. تنها تفاوت قابل مشاهده با نسخه قبلی، ریموت درون خطی است که کوچکتر است اما دکمه های بزرگتری دارد و احساس فعال تر بودن و کتنرل را به کاربر منتقل می کند.

راحتی

Anker SoundBuds Curve Upgraded 2019  در بین هدفون های (in-ear) کاملاً راحت است. مانند نسخه قبلی، این مدل نیز به اندازه بیشتر مدل های داخل گوشی به عمق گوش وارد نمی شوند و این بدان معنی است که حتی برای استفاده طولانی مدت نیز راحت خواهد بود. این مدل همچنین دارای پنج ایرتوپ مختلف و سه باله پایدار شونده در اندازه های مختلف است، تا به شما در یافتن بهترین تناسب ممکن کمک کند.

کنترل ها

در Anker SoundBuds Curve Upgraded 2019  ریموتی مشابه Anker SoundCore Spirit X Wireless  کارگزاری شده است، که کمی کوچکتر می باشد اما دارای دکمه های بزرگتر از Anker SoundBuds Curve Wireless است. استفاده از آن نسبتاً آسان است و به شما امکان می دهد تا آهنگ ها را رد کنید، مکث و پخش کنید یا به تماس ها پاسخ دهید و میزان صدا را تنظیم کنید.

تنفس پذیری

  • اختلاف دمای میانگین: 0.8 درجه سانتیگراد

  2019 Anker SoundBuds Curve در زمینه تنفس پذیری واقعا عالی است. مانند اکثر هدفون های (in-ear)، این مدل نیز روی گوش خارجی یا اطراف گوش را نمی پوشاند که به این دلیل، هنگام ورزش یا تمرین خنک می ماند. اگرچه این مدل نسبت به دیگر هدفون های (in-ear)، مساحت بیشتری را پوشش می دهد، اما تفاوت بسیار ناچیز است و احتمالا میزان تعریق بیشتر از دیگر هدفون های (in-ear) نیست.

قابلیت حمل

Anker SoundBuds Curve Upgraded 2019  بسیار کوچک، قابل حمل و سبک است. این هدفون به دلیل طراحی قلاب مانند در گوش، کمی بزرگتر از هدفون های (in-ear) معمولی است، اما هنوز هم می توانید آن را به راحتی در جیب، کیف دستی یا کیف پول خود قرار دهید.

بررسی هدفون Anker SoundBuds Curve Upgraded 2019

کیس

  • نوع: کیس محکم
  • طول:  9.1 سانتی متر
  • عرض:  9.1 سانتی متر
  • ارتفاع:  2.5 سانتی متر
  • حجم: 339 سانتی متر مکعب

این هدفون دارای یک کیس محکم می باشد که نسبتا زیبا است و به شما در محافظت در برابر افتادن، خراش و تماس جزئی با آب کمک می کند و در اکثر جیب ها جای می گیرد.

کیفیت ساخت

Anker SoundBuds Curve Upgraded 2019  خوش ساخت بوده و اکنون نسبت به مدل قبلی خود دارای گواهی IPX7 برای ضدآب بودن است. در حالی که قلاب های گوش و ایربادها از پلاستیک متراکم ساخته شده اند و کاملاً محکم هستند اما متأسفانه کابل آن کاملاً نازک است و به اندازه هدفون های دیگر مانند Tranya T10 Truly Wireless  حس خوبی را منتقل نمی کند.

پایداری

به لطف طراحی قلاب گوشی Anker SoundBuds Curve Upgraded 2019  کاملاً در گوش احساس پایداری را ایجاد می کند و از این رو گزینه مناسبی برای ورزش است. در جعبه 3 باله پایداری مختلف وجود دارد که به هدفون کمک می کند تا در طول حلسات تمرینی شدیدتر نیز در گوش تان ثابت بماند.

متأسفانه، ممکن است گاهی ایربادها از داخل مجرای گوش شما بیرون بیایند و اگرچه که از گوش شما نمی افتند، اما تغییر در مهر و موم ممکن است صدا را تغییر دهد. اگر یک طراحی کاملا بی سیم را در همان بازه قیمتی ترجیح می دهید، SoundPeats TrueFree یا Mpow Flame Pro که از یک طراحی قلاب گوشی مشابه استفاده می کنند، را بررسی کنید.

صدا

نمایه صدا

نمایه صدای Anker SoundBuds Curve Upgraded 2019 نسبتاً دارای باس سنگینی است، و دارای یک مید-رنج فرورفته، اما تریبل نسبتا متعادلی است. به طور کلی، زمانی که با ایرتیوپ های ارائه شده به مهر و موم خوبی دست پیدا کنید، این هدفون کمی کوبش اضافی ایجاد می کند که به احتمال زیاد طرفداران ژانرهای بیس سنگین مانند EDM یا هیپ هاپ را خوشحال خواهد کرد، اگرچه مشخصات صوتی آن برای پخش اکثر ژانرها مناسب است.

سازگاری پاسخ فرکانسی

  • Avg. Std. Deviation: 0.05 دسی بل

سازگاری پاسخ فرکانسی Anker SoundBuds Curve Upgraded 2019 فوق العاده است. اگر بتوانید با استفاده از ایرتیوپ های مختلف، به تناسب مناسبی دست پیدا کنید، باید بتوانید هر بار که از هدفون استفاده می کنید، باس و تریبل یکنواختی تحویل بگیرید.

دقت Bass

دقت باسAnker SoundBuds Curve Upgraded 2019 خوب است. در حالی که باس کمی زیاد شده است، اما در کل محدوده کاملاً مسطح است. به طور کلی، باس این هدفون بدون اغراق قوی و کوبشی است.

دقت Mid

دقت مید ​​Anker SoundBuds Curve Upgraded 2019 خوب است. در حالی که هر دو ناحیه مید پایین و مید میانه کمی فرورفتگی دارند، که باعث می شود تا صدای برخی سازها ضعیف تر به گوش برسند، اما اوج ها در مید بالا کمی بیشتر است، اما خیلی به گوش نمی رسد.

دقت تریبل

دقت تریبل در Anker SoundBuds Curve Upgraded 2019 بسیار خوب است. تریبل پایین تقریباً کاملاً متعادل است، که به شما کمک می کند تا صدای سازها را دقیق و با جزئیات بشنوید. در حالی که تریبل میانه کمی بیش از حد تأکید شده است، اما به احتمال زیاد قابل توجه نخواهد بود، اما ممکن است باعث شود برخی از صداها کمی گوش خراش یا تیز به نظر برسند. فرورفتگی بزرگی در محدوده بالایی تریبل شروع می شود که ممکن است باعث شود صداهایی با فرکانس بالاتر مانند سنج یا آواز، کمی ضعیف به گوش برسند.

عملکرد صدای Low و High

عملکرد اوج و فرود Anker SoundBuds Curve مناسب است. در حالی که هم محدوده باس و هم مید به طور برابری مسطح هستند، اما در محدوده تریبل فراز و فرودهایی وجود دارد، اگرچه این قله ها در درایور چپ ما بیشتر مشاهده شده و درایور راست همیشه با آن مطابقت ندارد. به طور کلی، این موارد خیلی قابل توجه نیست، اگرچه ممکن است قله های میانی تریبل صدای سنج ها و برخی از آوازها را کمی شفاف کند. فرورفتگی بزرگی که از محدوده بالای تریبل شروع می شود نیز ممکن است باعث شود برخی از صداها ضعیف تر به گوش برسند.

در حالی که واحد ما با درایورهای L / R مطابقت کمی دارد، اما این موضوع در کارکرد روزمره قابل توجه نخواهد بود. عدم تطابق درایور نیز مختص واحدهای فردی است و عملکرد شما حتما متفاوت است. نمودار GD نیز نشان می دهد که کل پاسخ تاخیرگروه زیر آستانه شنیداری است، که منجر به تولید یک باس قوی و بازتولید تریبل شفاف می شود.

نشت صدا

Anker SoundBuds Curve عملکرد قابل توجهی در زمینه نشت صدا دارد. با فرض اینکه با استفاده از سَری های مناسب، مهر و موم خوبی انجام شود، صدای بسیار کمی از آن نشت می کند و باعث آزار اطرافیان نمی شود.

میکروفون

میکروفون موجود در Anker SoundBuds Curve Upgraded 2019 درون کابل آن قرار دارد که دارای کیفیت ضبط مناسبی است. مانند اکثر هدفون های بلوتوثی، صدای شما به طرز محسوسی ضعیف به نظر می رسد، اما هنوز هم صدا کاملاً قابل فهم و واضح است.

کنترل نویز

میکروفون Anker SoundBuds Curve Upgraded 2019 در زمینه کنترل نویز متوسط ​​است. اگر حتی در یک محیط نسبتاً پر سر و صدا باشید نیز احتمالاً شنیدن حرف شما برای فردی در آنسوی خط بسیار دشوار خواهد بود.

ویژگی های فعال

باتری

عملکرد باتری Anker SoundBuds Curve مناسب است. در حالی که عمر باتری 18.4 ساعته آن به اندازه بیشتر هدفون های (over-ear) نیست، اما نسبت به مدل قبلی یک پیشرفت بزرگ است. همچنین این هدفون کمی سریعتر از مدل قبلی شارژ می شود، که بسیار عالی است.

  • نوع باتری: قابل شارژ
  • عمر باتری در صورت استفاده مداوم: 18.4 ساعت
  • شارژ اضافی: 0.0
  • کل عمر باتری: 18.4 ساعت
  • زمان شارژ: 1.3 ساعت
  • پورت شارژ : micro-USB

اتصالات

بلوتوث

Anker SoundBuds Curve Upgraded 2019  هدفونی بلوتوثی است. این مدل از هیچ کدکی با تأخیر کم پشتیبانی نمی کند و به دلیل تأخیر زیاد برای تماشای فیلم یا بازی توصیه نمی شود، اگرچه برخی از برنامه ها ممکن است این تاخیر را جبران کنند.

  • نسخه بلوتوث: 5.0
  • محدوده اتصال: 31 متر

 

بررسی هدفون Anker SoundBuds Curve Upgraded 2019

درون جعبه

  • هدفون Anker SoundBuds Curve Upgraded 2019
  • سَری های ایربادها(x 5)
  • باله های پایداری(3 x)
  • کابل شارژ Micro USB
  • کیف حمل محکم
  • کتابچه راهنما