معرفی هدست گیمینگ Roccat Noz

هدست گیمینگ Roccat Noz یکی از محصولات و لوازم جانبی بازی است که می تواند جذابیت ها و هیجانات بازی را دو چندان نماید. تولیدکنندگان لوازم جانبی می دانند که بازار تجهیزات با کیفیت خوب و قیمت مناسب است که می تواند گیمرها را در هر سطحی جذب این محصولات کند. این محصول یک هدست ساده با کیفیت ساخت مستحکم و ظاهری زیبا است که می تواند به انواع سلایق گیمرها پاسخ دهد. برای دریافت اطلاعاتی بیشتر در این خصوص، می توانید با کارشناسان تهران اسپیکر در تماس باشید.

نگاهی اجمالی

معرفی هدست گیمینگ Roccat Noz

  • صدای طبیعی با درایورهای بالای 50 میلی متر همراه با مشخصات صوتی کامل
  • میکروفون Real-Voice برای پوشش طیف صوتی مناسب
  • یک طراحی گوشی جدید با شکل بیضی برای بهبود راحتی و صوت
  • لولاهای فلزی محکم و کشویی هدبند از جنس استنلس استیل تقویت سازه
  • وزن 7.4 اونس، ابعاد محصول 8.07 * 6.69 * 2.99 اینچ
  • طول کابل 2.45 متر و پلاگین جک دو شاخه 3.5 میلی متری 3 پین
  • پاسخ فرکانس 100 هرتز تا 20 کیلو هرتز
  • نسبت سیگنال به نویز 58Db
  • امپدانس 60 اهم و حداکثر SPL در یک کیلو هرتز 112dB
  • قطر درایو آهن ربا نئودیمم  50 میلی متر
  • بسیار سبک و راحت برای دور های طولانی بازی
  • فوق العاده سبک فقط با 210 گرم در عین حال مقاوم و با دوام به لطف مواد پیشرفته

طراحی مناسب

Roccat Noz به رنگ مشکی عرضه شده و ترکیبی از پلاستیک مات و براق با پارچه است که در گوشی ها و هدبند استفاده شده است. در مقایسه با گزینه های مشابه از مارک های دیگر ، Noz یک محصول قابل رقابت است. این هدفون ها با یک آرم Noz در یک گوشی و Roccat در سمت دیگر می باشند. در حالی که هدبند دارای یک آرم برجسته Roccat است.

لازم به ذکر است که چرخش کمی در گوشی ها وجود دارد که برای داشتن تناسب مناسب یا گذاشتن آنها با یک گوشی نیز خوب است، اما وقتی دور گردن خود قرار می گیرند، صاف نیستند تا در برابر قفسه سینه قرار بگیرند. هنگامی که آنها را واقعاً روی سر خود قرار می دهید، Roccat Noz با لغزنده های فلزی قابل تنظیم، همه چیز را محکم نگه می دارد.

ضمن آنکه گوشی ها نیز سطح خوبی از تکنولوژی نویز کنسلینگ را فراهم می کند. همچنین اتصال از طریق جک 3.5 میلی متری است، به این معنی که تقریباً با هر چیزی کار خواهد کرد و برای اتصال میکروفون و هدفون به کامپیوتر جداگانه ، یک خط تقسیم وجود دارد.

Noz دارای یک کابل بافته شده خوب و محکم است، در حالی که این هنگام استفاده از رایانه شخصی یا سوییچ مشکلی ندارد. با توجه به اینکه NOZ از زیبایی برخوردار است و به اندازه کافی دارای مقاومت است، می تواند یک محصول کاربردی و مناسب برای هر کاربر باشد.

همانند سایر هدست های Roccat ، یکی از ویژگی های Roccat Noz وزن بسیار کم آن است. فقط با 210 گرم وزن، قادر به استفاده کردن آنها برای ساعت های طولانی بدون هیچگونه خستگی خواهید بود.  پارچه نرم گوشی و هدبند داخلی آن به اندازه کافی ملایم هستند تا بتوانند تا زمانی که شما نیاز دارید شرایط را راحت نگه دارند.

مزیت میکروفون

یک مزیت بزرگ دیگر برای Noz گنجاندن میکروفون قابل جابجایی است. با کلیک کردن از طریق رابط 3.5 میلی متری، در هر لحظه از بین نخواهد رفت. این بهترین بازوی میکروفون در جهان نیست، اما می توانید آن را به طرق مختلف زاویه بندی کنید و بنا به خواست خود در حالتی که می خواهید قرار می گیرد.

هرچند میکروفون Roccat Noz دقیقاً همان کاری را انجام می دهد که شما به آن نیاز دارید و صوتی که از آن پخش می شود به اندازه کافی محکم است. برای چت، دارای عملکردی عالی است. این یک میکروفون Real-Voice است که دامنه کامل آوازی را پوشش می دهد، اما احتمالاً کمی نازک است و بیشترین میزان خروجی را ندارد. کمی تغییر میتواند به جبران این مسئله کمک کند.

میکروفون قابل جابجایی مهمترین قسمت بسته است، زیرا اتصال میکروفون آسان است، قطع شدن آن به صورت تصادفی دشوار است و قرارگیری در مکانی که می خواهید ساده است. از لحاظ تئوری، طراحی هدفون به این معنی است که شما می توانید از آن به عنوان یک هدفون موسیقی برای روزمره استفاده کنید.

کنترل های هدفون

از نظر کنترل ها، شما یک شماره گیری صدای معمولی و یک دکمه بی صدا برای میکروفن دارید که هر دو در قسمت پشت گوشی سمت چپ تعبیه شده است. آنها عملکردی هستند و دارای ابعاد و اندازه ای مناسب و مقاومت و استحکام کافی دارند تا هنگام استفاده از آن ها احساس راحتی داشته باشید.

کیفیت صدا

آنچه با توجه به قیمت تعجب آور است این است که در واقع پاسخ صوتی Roccat Noz خوب است. درایورهای 50 میلی متری کاملاً مناسب و معقول در بلندی ها ، میانه ها و پایین آوردن ها عمل می کنند و گرچه آنها از باس های بالای جادویی یا پر ضربه مانند بهترین هدست های مطلوب برخوردار نیستند، اما از عملکرد بسیار خوبی برای صدا هنگام بازی برخوردارند.

noz از صدای استریو با صدای طبیعی و راحتی برتر برخوردار است. می توانید چیزهایی را که قرار است با تعریف مجدد استریو به صدا در بیایند، بشنوید. درایورهای 50 میلیمتری پیشرفته مشخصات صوتی کاملی را ارائه می دهند. میانه های غنی و پایین عمیق را با شفافیت بالا میبرد.

با یک گزینه صدای عالی مانند Windows Sonic یا تکنولوژی Dolby Atmos در رایانه شخصی یا Xbox One، آنها قادر به انجام کارهای بیشتری هستند و اینکه آیا شما بازی مانند Overwatch یا Call of Duty یا گوش دادن به موسیقی را استفاده می کنید، کاملاً مفید می باشند و می توانند جزئیات کافی برای انتخاب قدم ها ، تیراندازی ها یا نشانه های صوتی را ارائه کنند.

بنابراین Roccat Noz با داشتن یک هدست میان رده عالی، کیفیت صدای مطلوبی را به ارمغان می آورد و از یک تناسب سبک و راحت پشتیبانی می کند که ساعت ها شما را در بازی نگه می دارد.

کیفیت ساخت

از منظر کیفیت ساخت و طراحی ، Roccat Noz دارای رتبه معمولی است. بیشتر هدفون در اطراف یک شاسی پلاستیکی مشکی شکل گرفته است که فاقد احساس ممتازی است. کاپ ها و هدبند به خوبی از فوم پر شده و آن را به اندازه کافی راحت کرده است که برای دورهای طولانی گیم پلی بسیار مناسب باشد و همچنین برای حمل نیز ایده آل است.

معرفی هدست گیمینگ Roccat Noz

لولاهای فلزی جامد و کشویی هدبند از جنس استنلس استیل باعث تقویت سازه در مناطق اصلی استفاده می شوند. علیرغم طراحی سخت، با استفاده از مواد پیشرفته ، وزن بسیار کم خود را حفظ می کند. البته باید اشاره کرد که هدست های گیمینگ اغلب سنگین هستند، به این معنی است که اغلب آنها پس از چند ساعت استفاده ایجاد خستگی می کنند. مخصوصا در حالی که عینک می زنید، Roccat Noz بدون مشکل روی سر می نشیند و راحتی مناسبی را منتقل می کند.

این فقط با 210 گرم، بسیار سبک وزن است و دارای نوآوری هایی مانند پارچه ای است که در حین سایش خنک نگه داشته می شود و با داشتن فضای اضافی برای آکوستیک بهتر، گوش شما را خنک می کند. ضمن آنکه یک طراحی گوشی جدید با شکل بیضی فضای گوش را برای بهبود راحتی و صوت به حداکثر می رساند.

اتصالات لازم

این کابل دارای یک تقسیم Y خطی است که ورودی های جداگانه ای هم برای هدفون صوتی و هم برای میکروفون دارد و استفاده از Roccat Noz را با سیستم عامل های مختلف آسان می کند. خواه در رایانه شخصی، کنسول یا حتی موبایل بازی کنید، در اینجا یک تنوع وجود دارد که پرش بین آنها را ساده می کند.

کابل شامل یک تقسیم کننده داخلی Y است. این کابل که 2.45 متر کار می کند، دارای یک جک 4 موقعیتی اس ، اما می توانید انتهای کابل را جدا کنید، جک را به اتصالات ورودی و خروجی صوتی 3 موقعیت تقسیم کنید که یکی به هدفون متصل می شود و دیگری میکروفون را متصل می کند. همانند درایورها ، هدست های سیمی گران تر شامل یک آداپتور نیز می شوند، زیرا در بسیاری از رایانه های شخصی شما نیاز به استفاده از کابل دارید.

عملکرد صوتی در بازی

از نظر عملکرد بازی، Roccat Noz کاملاً مناسب است. این ترکیب رضایت بخشی از تن ها را به همراه دارد. صدا واضح و باکیفیت است، هنگام کاوش در محیط های مجازی، جلوه ها و گفتگو به راحتی قابل تمایز است. با این حال، با توجه به عدم سفارشی سازی صدا و اندازه کوچک هدست، باس زیادی وجود ندارد.

Roccat Noz  کاملاً قابل سرویس دهی است که از صوتی مناسب و فاکتورهای جذاب برخوردار است. با این حال، این تطبیق پذیری عملکرد قابل توجه صدا و کیفیت ساخت را به نمایش نمی گذارد. اما در کل می تواند محصولی عالی در این شاخه باشد.

اما در خارج از بازی ها، ممکن است متوجه برخی از صداهای ناخوشایند خش شدید، به ویژه در فیلم هایی با برخی از سر و صدای پس زمینه است، شوید. به همین ترتیب ، در ویدیوهای YouTube با شخصی که با موسیقی پس زمینه صحبت می کند، آهنگ ها کمی بیشتر از هدست های با قیمت مشابه نویز دارد. با گوش دادن به موسیقی، اکثر آوازها دارای آوای اندکی هستند که عناصر دیگر آهنگ را در آهنگ گم میکند می کند.

به نظر می رسد منظره صدا به ویژه برای محدوده میان ردیف تنظیم شده است، به این معنی که موسیقی و گفتگو را به خوبی متعادل می کند. درصورتی که طرفدار انفجارهای لرزش دهنده باشید، مقدار فوق العاده ای باس وجود دارد. گزینه های صدای فراگیر، برابری و یا ChatMix وجود ندارد. هر بازی با Roccat Noz خوب به نظر می رسد، اما اگر منظره صوتی پیش فرض برای بازی انتخابی شما مناسب نباشد، فقط باید با آن مدارا کنید.

امکانات

از آنجا که Noz به جای USB از طریق جک 3.5 میلی متری متصل می شود، هیچ نرم افزاری برای همراهی با آن وجود ندارد. به همین ترتیب، آنچه می بینید همان چیزی است که به دست می آورید. بزرگترین مزیت Noz این واقعیت است که تقریباً با هر سیستمی در بازار کار خواهد کرد.