7 تا از بهترین لوازم جانبی های ایرپاد (Airpods)

اگر چه نسخه های کپی و رقبای زیادی در بازار وجود دارد ، اما ایرپاد های اپل همچنان محبوب ترین هدفون بی سیم رده بالا هستند. جای تعجب ندارد که ایرپاد ها هنوز بر تخت پادشاهی نشسته اند ، زیرا از هر چیز اضافی محروم هستند و تجربه گوش دادن رضایت بخشی را برای شما فراهم می کنند. اگرچه شاید خریدن لوازم جانبی برای دستگاهی که خود لوازم جانبی آیفون یا مک بوک شما می باشد،عجیب به نظر برسد اما موضوعی است که باید مورد توجه جدی قرار بگیرد.

شاید این هدفون ها بخشی از حقوق و دستمزد شما باشند، اما اپل ایرپاد ۲ و اپل ایرپاد پرو، گجت های ارزان قیمتی نیستند. برای اطمینان از طول عمر طولانی و سالم ، باید لوازم جانبی مناسب را تهیه کنید. در اینجا فهرستی از بهترین لوازم جانبی ایرپاد آورده شده است که با استفاده از آنها می توانید طول عمر همراهان صوتی خود را افزایش دهید.

بررسی 7 تا از بهترین لوازم جانبی های ایرپاد

کیس ایرپاد KEYBUDZ PODSKINZ KEYCHAIN

7 تا از بهترین لوازم جانبی های ایرپاد (Airpods)

KEYBUDZ PODSKINZ کیس اصلی و اورجینال ایرپاد می باشد. اگرچه وزن آنها نیم اونس است ، اما این کیس به اندازه کافی با دوام است تا از هدفون های شما در برابر ضربه و خط و خش در کارهای روزانه شما محافظت کند.

جنس بدنه از آلاستومرهای فوق العاده درجه یک طراحی شده است که نتیجه آن محصولی صاف و مقاوم در برابر گرد و غبار است. با طراحی نازک و فرم متناسب Keybudz Podskinz، شما به راحتی می توانید بدون افزایش حجم و ضخامت کیس ایرپاد خود از آنها محافظت نمایید. تا زمانی که هزینه کافی برای ارتقا و یا خرید هدفون های بهتری ندارید، بهتر است از Keybudz Podskinz استفاده کنید تا ایرپاد های خود را مثل روز اول و نو نگه دارید.

بند SPIGEN RA100

همه ما می دانیم که یکی از مزایای اصلی ایرپاد ها بی سیم بودن آنها است. اما هنگامی که در روستا و یا دل طبیعت باشید زمین میتواند بسیار ناهموار باشد که در نتیجه لرزش زیادی به سر شما نیز وارد خواهد شد، بنابراین برای اطمینان از گم نکردن ایرپادها به یک پشتیبان نیاز خواهید داشت. بند SPIGEN RA100 هدفون های گران قیمت شما را چه در هنگام استفاده و چه در جیب و کیف کنار یکدیگر نگه میدارد. سیم تکی ۲۲ اینچی این بند از مواد بسیار مقاوم TPU ساخته شده و دارای طرح کلیپسی ساده می باشد تا هدفون های شما را ایمن نگه دارد.

روکش های محافظ بدنه AIRPOD

7 تا از بهترین لوازم جانبی های ایرپاد (Airpods)

 با استفاده از این محافظ های مناسب، ایرپاد خود را در برابر سایش روزمره  از جمله خط و خش ، محافظت کنید.  این روکش ها از وینیل چسب درجه یک ساخته شده اند و ماندگاری بالایی دارند و به راحتی قابل استفاده و جدا شدن هستند.  این طراحی جذاب و مینیمالیستی الهام گرفته از اپل می باشد و در رنگ های مختلف از جمله مشکی ملایم و مشکی مات عرضه می شود.

ایرپاد های شما با این روکش ها کاملاً در کیس شارژ خود قرار می گیرند و هنگام قرار دادن آن ها در داخل و یا بیرون کشیدن از قاب  از خط و خش محافظت می شوند. این روکش ها همچنین به گونه ای طراحی شده اند که از هرگونه سوزش و حساسیت پوست جلوگیری می کند.  ناگفته نماند ، این محصول دارای ضمانت مادام العمر برای آرامش خاطر شما است.

گیره گوش EARBUDDYZ 2.0 EAR HOOKS

7 تا از بهترین لوازم جانبی های ایرپاد (Airpods)

شاید شما حس کنید که ایرپاد هایتان هنگام دویدن به طور مناسب و ایمنی در گوش تان قرار می گیرند، اما اگر اینطور نیست ، این قلّاب گوشی های ایرپاد ،وسیله جانبی بسیار مناسبی می باشد. EarBuddyz 2.0 Ear Hooks از سیلیکون فوق العاده درجه یک برای راحتی فوق العاده و کمک به حذف نویز محیط ساخته شده است.

مطمئنا وقتی ایرپاد خود را در قاب خودش قرار می دهید باید قلاب ها یا همان باله ها را جدا کنید اما این باله ها برای انجام تمرینات سخت و طاقت فرسا با جنب و جوش و حرکات شدید، بسیار مناسب هستند و از افتادن ایرپاد ها از گوش تان جلوگیری می کنند.

 کیس CATALYST WATERPROOF

7 تا از بهترین لوازم جانبی های ایرپاد (Airpods)

برای ماجراجویان روزمره و گردشگران، کیس ضد آب CATALYST WATERPROOF وسایل جانبی ضروری می باشد. این کیس تا عمق یک متر ضد آب است ، بنابراین می توانید هنگام دویدن ، کوهنوردی ، پیاده روی ، ماهیگیری و اردو زدن ایرپاد خود را با خود ببرید.

این محصول همچنین دارای استاندارد نظامی MIL-STD 810G ، برای محافظت از سقوط تا ارتفاع دو متری می باشد. جنس بدنه از سیلیکون درجه یک ساخته شده است که باعث استحکام و وزن کم کیس شده است.

همچنین طراحی این کیس به گونه است که به راحتی میتوانید به پورت لایتنینگ “پورت شارژ” هدفونتان دسترسی داشته باشید. چه در باران و چه در هوای آفتابی، این کیس بسیار مفید خواهد بود.

کیس NOMAD RUGGED

7 تا از بهترین لوازم جانبی های ایرپاد (Airpods)

کیس استاندارد AirPods یک اثر زیبای مینیمالیستی  است ، اما اگر به دنبال حفاظت بیشتر با سبکی خاص تر هستید، کیس Nomad Rugged ارزش قیمت خود را دارد. با ساختار دو تیکه و قرار گیری مناسب و مستحکم بر روی ایرپاد، کیس Nomad Rugged از ایرپاد شما در برابر خط و خش و ضربه، محافظت بیشتری را به ارمغان می آورد.

بدنه این قاب چرمی و زیبا، از چرم اصل Horween از شرکت چرمی Horween در شیکاگو ساخته شده است شما را مجذوب خود خواهد کرد. این قاب با ظاهر خاص خود جلوه ای ویژه را ایجاد خواهد کرد.

پد شارژ بی سیم MOPHIE

7 تا از بهترین لوازم جانبی های ایرپاد (Airpods)

آیفون و ایرپاد خود را با استفاده از پد شارژ بی سیم Mophie  با قرار دادن بر روی پد شارژ نمایید. این شارژر خوش ساخت دارای طراحی ظریف و پیچیده با روکش شیشه ای است که آن را برای میز کار مردان با سبک مدرن مناسب می کند. این شارژر بی سیم ۷.۵ وات انرژی بدون سیم به ایرپاد شما می رساند و دارای مدار محافظ خرابی برای جلوگیری از شارژ بیش از حد است.

این شارژر بی سیم قادر است انرژی را از قاب هایی به ضخامت ۳ میلی متر نیز انتقال دهد بنابراین شاید مجبور نباشید ایرپاد هایتان را از قالبش خارج کنید.