هدست گیمینگ arctis pro Steelseries

برند Steelseries ، با 20 سال تجربه در زمینه تخصصی گیمینگ، وسایل بازی را در بالا ترین تکنولوژی ممکن ارایه داده و هدفش این است که حس یک ستاره را به گیمر ها ارایه دهد. این کمپانی  به طور فوق العاده ای در همه جا، صنعت بازی را متفاوت کرده است. این محصول دارای ويژگي های بسیار منحصر به فرد زیادی می باشد.

هدست Steelseries arctis pro ترکیبی از صوتی منحصر به فرد در کیفیت بسیار بالا و ساختاری فوق العاده از جنس استیل و آلیاژ آلومینیوم را به کاربران خود هدیه می دهد. این هدست تا 40000  کیلو هرتز ، صوتی معادل با واقعیت و خیره کننده ، در سبک انحصاری خود ارائه می دهد. مهندسی این هدفون جدید ، با هدبند مخصوص عینک اسکی قطبی و کوسن های گوش پارچه ای بافته شده طراحی شده است. این هدست به طور حیرت انگیزی طراحی شده است. هدست Artics Pro دارای یک میکروفون شفاف و با کیفیت استودیویی برای وضوح صدای بی نظیر و لغو صدای پس زمینه است.

معرفی هدست گیمینگ سیمی Steelseries arctis pro

در یک نگاه

  • درایورها دارای قابلیت Hi-Res
  • استفاده از مواد لوکس در ساخت
  • ارایه صوت بسیار با کیفیت
  • نورپردازی سفارشی RGB
  • میکروفون دو جهته ClearCast
  • تنظیمات صوتی عالی
  • ساخته شده برای حرفه ای ها
  • راحتی سطح بعدی

درایورهای اسپیکر با قابلیت hi-res

درایورهای اسپیکر ممتاز ، با آهنربا با نئودیمیم و تراکم بالا در صوت Hi-Res را به 40000 هرتز ، تقریباً دو برابر بیشتر هدست ها (22000 هرتز) و دو برابر آنچه گوش انسان می شنود ، تولید می کند. در تکنولوژی بسیار پیشرفته ی کمپانی Steelseries ، سیستم اسپیکر ارتقا یافته و صدایی با کیفیت در حجمی بسیار زیاد ، در وضوحی باور نکردنی را به شما ارایه می دهد. فناوری فوق العاده Hi-Res ، به شما اجازه ی شنیدن تمام جزییات صدا ، در بالاترین صوت ممکن و بیشترین خلوص را می دهد.این هدست گیمینگ آمده تا با بزرگان این صنعت و کالا هایشان مانند Razer Thresher 7.1 و JBL Quantum 800 رقابت کند.

استفاده از متریال لوکس در ساخت

هدست َArtics Pro ، با طراحی بی نظير خود و كيفيت متریال سازنده اش به كاربر خود تجربه استفاده از بهترين ها را مي دهد. از روکش فلزی روی پیشانی بند سبک فولادی و آویزهای آلیاژ آلومینیوم گرفته ، تا پوشش نرم روی صفحات بلندگو قابل جدا شدن می باشد و هر سطح یک تجربه لمسی متفاوت را به شما اهدا می کند.

معرفی هدست گیمینگ سیمی Steelseries arctis pro

ارایه صوت بسیار با کیفیت

در هدست Steelseries Pro ، برای اولين بار، صوت فراگیر نسل بعدی بازی ها ، با عنوان صدای فراگير DTS وجود دارد . این قابلیت ، با ارایه نشانه های موقعيتی كاملا دقيق ، باعث می شود به نظربرسد که در يک تونل هستيد. بنا بر این شما را در بازی ، کاملا غرق در موقعیت های داخل بازی میکند. می كند. از طرفی دیگر ، اين محصول به شما اين قدرت را می دهد كه خود را در بازی رها كنيد. چرا که صوت ، در اطراف شما به صورت سه بعدی پخش مي شود و فضا سازی به نزدیک به واقعی ترین حالت خود مي رسد.

میکروفون دو جهته ClearCast

میکروفون جمع شونده Arctis ClearCast که به عنوان بهترین میکروفون در بازی شناخته می شود. این قابلیت ، وضوح صدای با کیفیت استودیو و لغو استثنایی صدای پس زمینه را به شما ارائه می دهد. این میکروفون ، صدا را مانند ليزر مستقيما از دهان شما ضبط مي كند و به همين دليل به هيچ نرم افزار دیگری برای حذف نویز اطراف احتياج پيدا نمي كنيد. این میکرفون ، كيفيت صدای استوديو رو به شما هدیه می دهد.

تنظیمات صوتی عالی

نرم افزار SteelSeries Engine به شما امکان می دهد صدا و عملکرد Arctis Pro خود را از EQ و صدای جانبی میکروفون گرفته تا نورپردازی RGB برای تنظیمات صوتی فراگیر و موارد دیگر تنظیم کنید. تنظیملت اکولایزر یا EQ ، به شما قابلیت شنیدن صدایی واضح را در گفتار و همچنین ، میزان صوت های بالاتری را هنگام بازی کردن می دهد. بنا براین می توانید مطابق خواسته ی خود ، صوتی که نیاز دارید را به راحتی تنظیم کنید.

یک هدست ساخته شده برای حرفه ای ها

Arctis Pro از ابتدا ساخته شد تا بهترین صوتی را که تاکنون در بازی ها یافت شده ارائه دهد. علاوه بر این ، این هدست برای کسانی که خواستار بالاترین کیفیت صدا ، راحتی و متریال حرفه ای هستند ، در بهترین حالت ممکن جواب گو خواهد بود  و کمپانی Steelseries ، این کیفیت را به انها ارائه می دهد.

معرفی هدست گیمینگ سیمی Steelseries arctis pro

هنگام بازی احساس راحتی کنید

 هدبند این محصول ، مانند عینک اسکی که قابلیت تنظیمات دارد ، کاملاً بر روی سر شما تنظیم می شود و مطابق اندازه ی آن ، روی سر قرار می گیرد. با این حال دیگر نگرانی احساس وزن اضافه ی هدفون روی سر خود نیستید و از سردرد های ناشی از آن  رها می شوید.

در حالی که بالشتک های گوش  AirWeave با الهام از دویدن ، گوش های شما را با پارچه ای نرم و خنک احاطه میکند تا ساعت ها بازی راحت داشته باشید. طراحی این هدست با دوام طوری انجام شده است ، که هیچ وزن سنگینی روی سر خود احساس نکنید. نه تنها بعلت وزن سبک خود ، به شما احساس بسیار راحتی را انتقال می کند ، بلکه هدستی بسیار مقاوم و پایا می باشد.