هدفون گیمینگ steelseries arctis 1 for playstation

امروزه خرید یک هدست مناسب برای انجام بازی های رایانه ای به یکی از بخش‌های مهم و ضروری تبدیل شده است. کیفیت صداها در بازی‌های رایانه ای به شدت بالا رفته است و نیاز به خرید هدست های حرفه ای را بیشتر از قبل نشان می دهد. هدست گیمینگ Steelseries arctis1 یکی از بهترین مدل های موجود در بازار است که شما به راحتی می توانید از آن در تمام ابزارها و کنسول های بازی های رایانه استفاده کنید.

این هدست به خوبی می تواند تمام نیاز های شما را به عنوان یک هدست تأمین کند. هدست Steelseries arctis1 محصولی از کمپانی شناخته شده و مطرح Steelseries می باشد که برنده جوایز متعدد بین المللی در زمینه طراحی و ساخت هدست های گیمینگ می باشد. هدست ARCTIS 1 برای استفاده در تمامی پلتفرم های بازی از جمله PC ، SWITCH XBOB PS4 مناسب می باشد.

میکروفون این هدست دارای قابلیت Noise canceling ( نویز کنسلینگ ) می باشد و همچنین در مواقع مورد نیاز شما می توانید به راحتی میکروفن را از هدفون جدا کنید. قابلیت تنظیم صدا از روی گوشی به گیمر این اجازه را میدهد تا در کمترین زمان و بدون پرت شدن حواس تنظیمات صدا را انجام دهد. فریم هدبند از فلز با کیفیت ساخته شده تا در طولانی مدت کیفیت محصول حفظ شود. Steelseries از ابرهای با کیفیت و نرمی در گوشی ها استفاده کرده تا در زمان استفاده بلند مدت گوش های کاربر خنک مانده و عرق نکند.

هدست گیمینگ Steelseries arctis1 به استفاده از درایوهای قدرتمند برای تولید صدای با کیفیت مشهور است. این هدست به خوبی می تواند انواع مختلف صداها را با توجه به این درایوهای سخت افزاری قدرتمند خود تولید کرده و به گوش شما برساند. این درایو ها می توانند تمام صداهای موجود در بازی را با بهترین کیفیت ممکن تولید کرده و منتشر نمایند. اگر به دنبال هدست گیمینگ با کیفیت در رنج قیمتی های اقتصادی هستید هدفون گیمینگ Asus TUF Gaming H7 Wireless می تواند گزینه ایده آل و با کیفیتی باشد.

نگاه اجمالی

 هدفون گیمینگ Steelseries arctis1 for playstation

  • هدفون گیمینگ سیمی
  • سازگار با کنسول بازی
  • سیستم عامل PlayStation 4
  • مناسب دوال شاک 4 – کنترلر حرفه‌ای PS4 – کنترلر بی‌سیم ایکس باکس وان – کنترلر الیت ایکس باکس وان – کنترلر حرفه‌ای ایکس باکس وان – کنترلر حرفه‌ای نینتندو سوییچ – لپ‌تاپ گیمینگ – گوشی‌های هوشمند
  • حالت صدای استریو
  • وزن محصول 286gr
  • استفاده برای انجام بازی‌های ویدیویی – چت حین بازی‌های چندنفره
  • قابلیت Noise Cancellation
  • اندازه میکروفون 6mm
  • دارای درایور Neodymium Magnet
  • طول کابل 3 متر
  • پوشش روی گوش
  • قطر درایور ۴۰ میلی‌متر
  • محدوده فرکانسی 20Hz – 20KHz
  • محدوده فرکانسی میکروفون 100 هرتز تا 10 کیلوهرتز
  •  میکروفون قابل جداسازی با الگوی ضبط دوطرفه
  • استفاده از درایو های قدرتمند

 

طراحی زیبا و مناسب

هدست استیل سریز Steelseries arctis1 دارای طراحی زیبایی است و علاوه بر رنگ زیبای این هدست، روی گوش سمت چپ آن نیز یک دکمه برای بی صدا کردن (میوت کردن صدا) و یک کلید چرخشی برای کم و زیاد کردن صدا تعبیه شده است تا شما به راحتی به تمام آن چیزی که نیاز دارید دسترسی داشته باشید. همچنین این هدست دارای بدنه ای بسیار مستحکم بوده و روی گوشی های آن از ابرهای بسیار نرم و مناسب استفاده‌شده است تا برای استفاده طولانی‌مدت آسیب و خستگی زیاد را به گوش‌های شما وارد نکند.

 

امکان جدا سازی میکروفون از آن است و در این صورت شما به راحتی می توانید از این هدست به عنوان یک هدست مخصوص گوش دادن موزیک استفاده کنید و همچنین برای زمان هایی که می خواهید یک فیلم تماشا کنید و یا فقط از صدای داخلی بازی رایانه ای خود لذت ببرید می‌توانید میکروفون آن را از هدست جدا کنید. همچنین این میکروفون دارای قابلیت ضبط صدای دوطرفه است و صدای های منتقل شده را به بهترین کیفیت ممکن ضبط می‌کند.

 

سازگاری با تمام پلتفرم ها هدفون گیمینگ Steelseries arctis1 for playstation

این هدفون ساخته شده برای تمام سیستم عامل های بازی، از جمله PS5 ، PS4 ، Xbox One ، Xbox Series X | S و Switch از طریق اتصال جهانی 3.5 میلی متری سیمی است.

قابلیت منحصر به فرد Arctis Sound

این هدفون با داشتن این قابلیت بر یک فضای صوتی متعادل تأکید کرده و مانور می دهد و از همان درایورهای اسپیکر Arctis 7 بهره می برد.

طراحی شده برای پلی استیشن

طراحی شده برای عملکرد بی عیب و نقص در پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 ، اما همچنین به راحتی با بسیاری از سیستم عامل های دیگر سازگار است.

میکروفون ClearCast

میکروفون قابل جدا شدن Arctis ClearCast از یک طرح دو طرفه استفاده می کند ، همان موردی که توسط خدمه عرشه ناو هواپیمابر استفاده می شود ، برای حذف بهتر صدا به گونه ای که صدای شما واضح و طبیعی به نظر می رسد.

 

هدبند تقویت شده فولادی

 هدفون گیمینگ Steelseries arctis1 for playstation

Steelseries arctis1 ساخته شده است تا با یک سربند تقویت شده از فولاد جلوه ای دو چندان به هدفون ببخشد و همچنین به راحتی متناسب با تمام اندازه های سر تنظیم می شود، در حالی که سبک و با دوام است و کوچکترین فشار و اذیتی در هنگام استفاده برای بازیکنان ایجاد نمی کند.

ایده آل برای استفاده On-the-Go

با طراحی زیبا، کم حجم، میکروفون قابل جدا شدن و گوشی های تاشو، Steelseries arctis1 هم هدفون مخصوص بازی شماست و هم هدفون اصلی شماست.

کنترل های گوش

میزان صدا را تنظیم کرده و میکروفن را در حالت لحظه با کنترل بصری هدست روی صفحه بی صدا کنید. این قابلیت که در طراحی و ساختار هدفون گنجانده شده برای راحتی هرچه بیشتر کاربران گنجانده شده که استفاده از هدفون را به مراتب راحت تر و لذت بخش تر می کند.

کاپ های گوش AirWeave

کاپ های گوش AirWeave پارچه ای با عملکرد ورزشی ، گوش های شما را خنک و خشک نگه می دارند و باعث می شوند که در هنگام استفاده گوش شما گرم نشده و عرق نکند تا باعث احساس اذیت نشود.

صدای فراگیر Windows Sonic

با داشتن این هدفون خود را در صدای محلی سه بعدی لذت بخشی کنید که در Xbox One ، Xbox Series X | S و Windows 10 موجود است.