معرفی هدفون گیمینگ SteelSeries Arctis 7

Steelseries Arctis7 سالها در فضای گیمینگ یکی ازگزینه های واجب و ضروری بوده است و تقریباً هر نوع لوازم جانبی مورد نیاز شما را ارائه می دهد . این هدست جزو هدست های بازی این شرکت قرار دارد که میکروفون آن دارای گواهی Discord بوده، دوام طولانی باتری و عملکرد بی نظیربی سیم را برای مخاطبان به ارمغان می آورد. اگر به دنبال خرید هدفون گیمینگ هستیدبه هدفون های گیمینگ تهران اسپیکر مراجعه فرمایید.

نگاه اجمالی هدفون گیمینگ SteelSeries Arctis 7 هدفون گیمینگ Steelseries Arctis7

  • هدفون گیمینگ بی سیم
  • فرستنده بی سیم ، کابل 4 قطب 3.5 میلی متر و کابل شارژ Micro-USB
  • حالت استریوی صدا
  • اتصال بي سيم
  • برد 40 فوت
  • دارای میکروفون داخلی
  • دارای میکروفون جمع شونده
  • طراحی ارگونومیک
  • هدبند قابل تنظیم
  • درایور 40 میلی متری
  • زمان مکالمه 24 ساعت
  • قابلیت شارژ از طریق کابل میکرو یو اس بی
  • کاپ های ضدآب

The SteelSeries Arctis 7 برای چه کسانی است؟

برای گیمرهایی که یک هدست حرفه ای و بی سیم برای نیازهای صوتی خود هنگام بازی کردن می خواهند بسیار مناسب و کاربردی است. زیرا هم صدای با کیفیت و شفافی پخش می کند و هم بسیار راحت و ارگونومیک طراحی شده است و هم اینکه از طریق میکروفون جمع شونده امکان مکالمه در حین بازی و مکالمات تلفنی را برای گیمرها فراهم می کند.البته هدفون گیمینگ JBL Quantum 800 نیز می تواند گزینه حرفه ایی و بی نظیری باشد.

استفاده از SteelSeries Arctis 7

Steelseries Arctis7 یک هدست بی سیم است که به جای بلوتوث با استفاده از یک دانگل RF بی سیم 2.4 گیگاهرتزی متصل می شود. در حالی که این بدان معناست که هدفون از کاربردهای کمی برخوردار است، اما شما نیازی به صرف زمان زیادی برای جفت شدن هر قطعه ندارید و تاخیر قابل توجهی در هنگام استفاده از هدست متحمل نخواهید شد. دارای یک قاب آلومینیومی محکم و یک باند تعلیق شبیه عینک اسکی قابل تنظیم است.

هدفون گیمینگ Steelseries Arctis7

  این هدفون روی لولاهای کمی قرار گرفته و دارای صفحه هایی با بافت مات است. بند راحت و کشسان بود و دقیقاً فشار مناسبی را برای نگه داشتن هدست روی سر اعمال می کند. این هدفون قطعاً برای استفاده در حالت نشسته طراحی شده است، در حالی که در واقع نیازی به نزدیک بودن هر آنچه که روی آن بازی می کنید وجود ندارد.  حتی حرکت نسبتاً ملایم نیز می تواند اوضاع را کمی تغییر داده و در عملکرد آن اختلال ایجاد کند.

پدهای موجود در هدفون از پارچه موج دار ساخته شده است که به نظر می رسد از نظر استحکام بین چرم و مخمل قرار دارد. این لنت ها به اندازه چرم داغ نبوده و به اندازه ای بزرگ هستند که به راحتی در گوش شما جای می گیرند. کنترل ها در قسمت پایین هر دو هدفون قرار گرفته اند . در هدفون سمت چپ ، یک دکمه قطع میکروفن ، یک شماره گیری صدا ، و درگاه های 3.5 میلی متری ، Micro-USB و چهار پین وجود دارد.

  در سمت راست دکمه پاور و شماره گیری برای جابجایی بین بازی و کانال های صوتی چت از هدست پشتیبانی می شود (هنگام استفاده از Steelseries Arctis7 روی رایانه به عنوان Arctis Chat و Arctis Game نشان داده می شود). هدفون سمت چپ همچنین میکروفون جمع شونده را در خود جای داده است که از سیم انعطاف پذیر حدود چهار اینچ امتداد دارد.

نرم افزار

این هدست از SteelSeries Engine 3 استفاده می کند ، همان نرم افزاری که سایر دستگاه های SteelSeries از آن استفاده می کنند. موتور به شما امکان می دهد تنظیمات صدای Steelseries Arctis7 را به طرق مختلف شخصی سازی کنید.  می توانید بین صدای استریو و 7.1 به عقب و جلو بروید، دامنه دینامیکی صدا را تنظیم کنید و حتی به صورت دستی خروجی هدفون را در فرکانس های مختلف تنظیم کنید. برای روشن کردن صدای فراگیر شما به این برنامه نیاز دارید.

هدفون گیمینگ Steelseries Arctis7

قابلیت اتصال

SteelSeries گزینه های اتصال سیمی و بی سیم را ارائه می دهد.  هنگام بی سیم ، از یک دانگل USB سازگار با PC ، Playstation 4 و Nintendo Switch هنگام اتصال استفاده می کند. برای اتصالات سیمی به Xbox One و اتصال نینتندو سوییچ ، یک سیم 3.5 میلی متری وجود دارد ، هرچند در ویژگی های مختلف نرم افزار و چندین کانال صوتی از دست می دهید. Steelseries Arctis7 دارای برد 40 فوت است.

 

بازی های صوتی فراگیر

Steelseries Arctis7 دارای صدای فراگیر 7.1 دیجیتال برای بازی با استفاده از هدفون DTS است. فناوری X 2.0 به عنوان Steelseries Arctis7 است که محیط های صوتی 3D واقع گرایانه را در بازی هایی مانند Overwatch و Fortnite ارائه می دهد. این پیاده سازی مطابق انتظارات شما از یک هدست مخصوص بازی کاملاً مطابقت خواهد داشت. برای تلفن های موبایل و صدای شلیک به راحتی کافی خواهد بود که در Fortnite قرار گرفت، همچنین نشانه های مختلف شخصیت های صوتی Overwatch.

هدفون گیمینگ Steelseries Arctis7

عمر باتری SteelSeries Arctis 7

باتری این هدست با یک بار شارژ می تواند 24 ساعت شارژ نگه دارد و در بازی های طولانی مدت مجبور نیستید در فاصله های زمانی کوتاه هدست خود را شارژ کنید. این نکته برای گیمرهای حرفه ای و حتی برای استفاده روزمره از این هدست می تواند بسیار مورد توجه باشد.

 کیفیت صدا 

Steelseries Arctis7 با وضوح نسبی در فرکانس ها، خروجی صدای بسیار خوبی ارائه می دهد.  این باعث افزایش باس می شود.  همچنین کمی تأکید میانه ها در حدود 1500 هرتز وجود دارد.  در یک بازی این بدان معناست که صداهای انفجار بزرگ برجسته تر به نظر می رسند، گاهی اوقات به قیمت انواع ظریف تری از صدا مانند قدم ها یا سر و صدای متفاوت محیطی.

 

موسیقی در این هدفون بسیار خوب به نظر می رسد، اما صدای تارها و برخی سیمبل ها را می توان در آهنگ هایی با صدای بیس یا صدای زیاد کمی از دست داد. تأکید بیشتر بر روی میانه و ارتفاع به این امر کمک می کند. در بحث ایزوله کردن صدا ، Steelseries Arctis7 عملکرد بهتری نسبت به بیشتر هدست های بازی دارد.