بهترین هدفون های مناسب برای دویدن

بهترین ایربادها و هدفون های ورزشی

از آنجایی که خیلی از افراد مدام دنبال “مناسب ترین هدفون برای دویدن” هستند، ما در قسمت زیر به لیستی از مناسب ترین انواع هدفون برای تمرینات شدید، بهترین هدفون های ورزشی، بهترین انواع ایرباد برای باشگاه، تمرینات شدید، کراس فیت، دوچرخه سواری و…، و البته بهترین انواع هدفون برای دویدن اشاره کرده ایم.

بیشتر این هدفون ها به طور اختصاصی برای انجام ورزش ساخته شده اند: بیشتر آن ها ضد تعریق هستند، عمر باتری طولانی دارند و سریع شارژ می شوند.

به علاوه راحت اما ایمن هستند تا هنگام انجام فعالیت های تمرینی شدید از گوش خارج نشوند. به طور طبیعی بسیاری از ما در خانه بیشتر ورزش می کنیم اما یک هدفون ورزشی مناسب همچنان نسبت به بهترین اسپیکر بی سیم، گزینه ی مناسب تری است و زمانی که می خواهید در فضای بیرون ورزش کنید، استفاده از این هدفون ها ضرورت پیدا می کند. اگر به طور مرتب برای شنا به استخر می روید، مناسب ترین هدفون ها برای شنا را انتخاب کنید.

هر ورزشی که انجام می دهید، این هدفون های ورزشی در مسیر شما برای رسیدن به اندامی متناسب با پخش آهنگ های مورد علاقه تان شما را سرگرم می کنند. علت استفاده از این هدفون ها این است که در برابر تعریق مقاومند، دسترسی بی سیم به بلوتوث را فراهم میکنند و به اندازه ی کافی ثابت هستند که بتوانند با وجود حرکات بدن حین دویدن، ورزش و سایر فعالیت های جسمی از گوش خارج نشوند. در این جا از بیشتر برندها نام برده شده است، البته لازم به ذکر است، از هدفون sony یا برند های دیگر نیز میتوانید استفاده کنید که گواهی IP دارند. 

ما در قسمت زیر به 5 مورد از مقرون به صرفه ترین هدفون های مناسب دویدن اشاره کرده ایم

بهترین هدفون های مناسب برای دویدن و بهترین ایربادهای مناسب برای باشگاه، کراس فیت و فیتنس

1. Beats Powerbeats Pro

5 مورد از بهترین هدفون های مناسب برای ورزش در سال 2021

 

عمر باتری طولانی باعث جذابیت بیشتر این هدفون نسبت به دیگر نسخه های هدفون های In-Ear از برند Beats شده است

مشخصات فنی

  • نوع : ایرفون بلوتوثی داخل گوشی با قلاب های پشت گوشی
  • عمر باتری : 9 ساعت
  • دلایل خرید : صدای عالی / حالت قرار گیری عالی در گوش / عمر باتری مناسب

هیچ هدفونی نمی تواند این نسخه از Beats را شکست دهد! بهترین هدفون یا بهتر بگیم ایرفون این لیست، ایرفون محبوب برند Beats، همراه ورزشی شما PowerBeats Pro است. این هدفون به دلیل سبک قرار گیری در گوش و ثباتی که دارد، در صدر این لیست قرار خواهد گرفت.

این ایرفون می‌تواند به مدت 9 ساعت زمان پخش موسیقی را برای شما فراهم کند. Powerbeats Pro دارای یک کیف محافظ قابل حمل است. این کیف قابل حمل نیز می‌تواند مانند یک پاوربانک عمل کند و بیش از 24 ساعت شارژ به ایرفون‌ ببخشد.

امضای صدای بیتس، دستیار صوتی، میکروفون های با کیفیت و سنسور های هوشمند، از دیگر ویژگی های این هدفون با کیفیت و موفق میباشد.

2- Anker Soundcore Liberty Neo

5 مورد از بهترین هدفون های مناسب برای ورزش در سال 2021

 

بهترین هدفون مناسب برای دویدن با قیمت مقرون به صرفه یک هدفون واقعا بی سیم عالی با توجه به قیمت

مشخصات فنی :

  • نوع : ایرفون بلوتوثی داخل گوشی بی سیم
  • عمر باتری : ۳.۵ ساعت (در مجموع ۱۲ ساعت با استفاده از قاب شارژ)
  • دلایل خرید : ارزش قیمتی مناسب / حالت قرار گیری ثابت / کیفیت صدای مناسب
  • دلایل عدم خرید : عمر باتری کوتاه

تا همین اواخر، هدفون های واقعا بی سیم یا گران قیمت بودند یا کیفیت بد و افتضاحی داشتند! اما اکنون که هدفون های Anker ساخت برند Soundcore وارد عمل شدند، این موضوع دیگر صدق نمی کند. Liberty Neo اتصال بلوتوث قابل اطمینان و مناسب، حالت ثابت بودن عالی و عمر باتری کافی را ارائه می دهد که این ویژگی ها باعث شده اند این هدفون برای استفاده حین تمرینات ورزشی مناسب باشد.

کیفیت صدای این هدفون خوب است و نمی توان گفت که عالی است. به علاوه نمی تواند با Powerbeats یا سایر ایربادهای واقعا بی سیم گران قیمتی که در این لیست وجود دارند رقابت کند، اما با توجه به هزینه ای که پرداخت می کنید کیفیت خوبی دارد.

3- JBL Endurance DIVE

5 مورد از بهترین هدفون های مناسب برای ورزش در سال 2021

 

بهترین هدفون ضد آب بی سیم مناسب برای استفاده در استخر

مشخصات فنی

  • نوع : هدفون بی سیم داخل گوشی با قلاب های پشت گوشی
  • عمر باتری : 8 ساعت
  • دلایل خرید : قرار گیری ثابت درون گوش / کاملا ضد آب با گواهینامه بین المللی IPX7 / صدای عالی برای تمرینات ورزشی
  • دلایل عدم خرید : کیفیت مکالمه ی پایین

اگر دنبال یک هدفون بی سیم ضد آب عالی برای استفاده در استخر هستید و اولویت شما برای خرید مکالمه نیست، JBL Endurance DIVE را خریداری کنید، JBL Endurance DIVE می تواند هدفون مناسبی برای انجام تمرینات ورزشی باشد.

این هدفون برای استفاده در باشگاه، برای تمرینات ترکیبی، دوچرخه سواری، دوچرخه ثابت (اسپینینگ)، طناب کشی یا هر چیزی که باعث ایجاد تعریق فراروان می شود گزینه ی مناسبی است. زمانی که از هدفون های بی سیم نظیر این هدفون و Powerbeats Pro استفاده کنید، دیگر حتی حاضر نیستید که از هدفون های بلوتوثی با سیم کوتاه تر استفاده کنید.

برای اهداف ورزشی، صدای JBL Endurance DIVE عالی است. در حقیقت حتی زمانی که در حال انجام تمرینات ورزشی نباشید هم صدای این هدفون واقعا مناسب است. این هدفون دارای باس کافی است و برای آهنگ های مخصوص ورزش و ضرب دار عملکرد عالی ای دارد

چیزی که بیشتر از صدای این هدفون برای شناگر ها اهمیت دارد، راحت بودن، ثابت بودن و قابلیت ضد آب بودن آن است که آن را به یک گزینه ی مناسب و ضروری تبدیل کرده است. در واقع تنها ایرادی که می توان به JBL Endurance DIVE گرفت این است که کیفیت مکالمه آن کمی ضعیف است و برای برقراری تماس در محیط های شلوغ میتواند کمی اذیت کننده باشد.

4- Bose Sport Earbuds

5 مورد از بهترین هدفون های مناسب برای ورزش در سال 2021

 

بهترین هدفون کاملا بی سیم برای باشگاه (البته نه برای دویدن)

  • مشخصات فنی : نوع بلوتوثی True Wireless داخل گوشی
  • عمر باتری : 15 ساعت با کیس همراه
  • دلایل خرید : کیفیت صدای فوق العاده / اتصال پایدار /  قابلیت نویزکنسلینگ

هدفون Bose Sport Earbuds به نحوی از گوش بیرون می آیند که ظاهر برجسته و مشخصی دارند. اما اگر کسی هستید که خیلی ورزش می کنید مسلما کارآیی هدفون برای شما مهمتر از ظاهر آن است. و هیچ شکی وجود ندارد که Bose Sport Earbuds در باشگاه، عملکرد شگفت انگیزی از خود نشان می دهد.

از نظر صوتی، این هدفون گزینه ی کاملا بی سیم بهتری از هدفون های دیگر است . این هدفون 15 ساعت شارژ باتری را فراهم می کند  این هدفون خیلی سریع شارژ می شود و با هر ۱۵ دقیقه شارژ تا 120 دقیقه قابل استفاده است. اگر چه این هدفون برای استفاده در باشگاه یا خانه مناسب است اما کاربران از آن برای دویدن یا دوچرخه سواری استفاده نمی کنند.

این هدفون راحت است اما کمتر از Powerbeats Pro ثابت است و اگر هنگام دویدن به زمین بخورید متوجه می شوید که شاید از گوش بیرون بیفتد. برآمدگی این هدفون به نحوی است که نمی توانید هنگام زمستان زمانی که کلاه روی سرتان است از آن استفاده کنید.

با این حال، راحتی این هدفون به علت ثبات خارق العاده ی آن است. این هدفون همچنین دارای صدای بهتری از دیگر هدفون های مشابه است. Bose Sport Earbuds در میان بهترین هدفون های True Wireless قرار دارد که میتوانید در باشگاه و برای ورزش هایی که هنگام انجام آن ها الزام به استفاده از کلاه های ایمنی نیست، از آن استفاده کنید. باشید.

5– Bose SoundSport Wireless

یک ایرفون بلوتوثی ورزشی با “یک سیم”

مشخصات فنی:

  • نوع : ایرفون بلوتوثی داخل گوشی با اتصال سیمی
  • عمر باتری : ۶ ساعت
  • دلایل خرید : کیفیت صدای خیلی خوب / راحتی و ثابت بودن عالی / عدم خطر از گوش افتادن
  • دلایل عدم خرید : قیمت بالا نسبت به محصولات True Wireless.

برند Bose یکی دیگر از رقبا در زمینه ی تولید هدفون های سبکی است که با یک سیم کوتاه به هم متصل شده اند. این هدفون ها برای باشگاه و دویدن گزینه ی مناسبی هستند و Bose SoundSport Wireless یکی از هدفون های خیلی خوب این برند است. با این حال، این هدفون کمی از رقبا گران قیمت تر است. جدای از این مورد، واقعا هیچ ایرادی نیست که بتوانم از SoundSport Wireless بگیرم.

کیفیت این هدفون خیلی خوب است و می توانید بعد از باشگاه یا دویدن هم از آن استفاده کنید. به علاوه این هدفون به خوبی در گوش ثابت می ماند. کیفیت صدای Bose رضایت بخش است و این هدفون در برابر تعریق مقاوم است و خیلی راحت است. شاید تنها ایرادی که می توانم بگیرم این است که با توجه به ویژگی هایی که دارد قیمت بالاتری از هدفون های Powerbeats و … دارد که منطقی نیست.

چگونه بهترین هدفون مناسب برای دویدن را انتخاب کنید

یک هدفون ورزشی مناسب، ارزش خریدن را دارد. تحقیقات نشان داده اند که نوع مناسب هدفون و سرعت مناسب آهنگ می توانند برای مدت طولانی تری موسیقی را پخش کنند. ۴ موردی که هنگام خرید هدفون باید در نظر بگیرید عبارتند از :

1- ضدآب بودن :

اگر چه یک هدفون عادی اگر به اندازه ی کافی ثابت باشد، می تواند برای ورزش مناسب باشد، اما این هدفون ها به نحوی ساخته نشده اند که هنگام دویدن یا انجام ورزش هایی که منجر به تعریق می شوند مقاومت خوبی نشان دهند.

و اگر از این هدفون ها برای ورزش یا دویدن استفاده کنید دیر یا زود عرق یا باران به آن ها نفوذ می کند و سبب خراب شدن آن ها می شود. تمام هدفون هایی که در این لیست به آن ها اشاره شد در برابر تعریق و باران مقاومند اما برای غوطه ور شدن در آب، تنها JBL Endurance Dive است که به کار می آید.

2ایمنی و راحتی :

می توانید از تمام طراحی های هدفون که مخصوص فیتنس هستند و دور سر، دور گوش و اطراف گوش ها قرار می گیرند استفاده کنید. با این حال از نظر ما بهترین نوع هدفون مخصوص دویدن، انواع کاملا بی سیم یا هدفون های داخل گوشی بلوتوثی هستند که یک قسمت سری دارند و داخل گوش قرار می گیرند.

برخی دیگر از انواع هدفون نیز منحنی و دارای قلاب هستند که زیر چین داخلی گوش (آنتی هلیکس) قرار می گیرند. در این لیست، Powerbeats Pro دارای استاندارد طلایی و رویکرد متفاوتی در سبک طراحی است و قلاب های دور گوشی دارد. هر هدفونی را که انتخاب کنید هیچ چیزی اذیت کننده تر از این نیست که هنگامی که می خواهید روی آهنگ تمرکز کنید، هدفون ها از گوش خارج شوند.

دلایل اصلی این اتفاق ثابت نبودن قسمت سری هدفون، لرزش بدن و حرکات سر هنگام دویدن و ورزش هستند. حتی زمانی که کابل بهترین هدفون های مناسب برای دویدن به عقب گردن یا لباس گیر کنند، می توانند اذیت کننده باشند.

3کیفیت صدای مناسب :

خیلی از افراد دوست دارند که هنگام ورزش،  آهنگ های مورد علاقه شان را بشنوند و از آن ها انگیزه بگیرند و صداهای محیطی را مسدود کنند. اگر چه چند مورد از هدفون های مخصوص دویدن در این لیست خیلی عالی هستند اما بقیه به اندازه ی کافی خوب هستند و صدایی دارند که برای آهنگ های میان رده مناسبند.

4- آگاهی از موقعیت :

این ویژگی برای افرادی مهم است که فکر می کنند مسدود شدن صداهای محیطی هنگام دویدن در جاده، آن ها را در خطر ترافیک یا زورگیری قرار می دهد. اگر یکی از این افراد هستید می توانید یکی از هدفون ها با این ویژگی که در این لیست قرار دارند را خریداری کنید.