بهترین اسپیکر های بلوتوثی | Top Portable Bluetooth Speakers

بهترین انتخاب ما از برند بنگ اند آلفسن مدل Beosound A1 است.دیگر اسپیکر های بلوتوثی که باید در نظر گرفته شوند آلتیمیت ایرز  3 Megaboom،مارشال 2 Stockwell ،Sonos Moveو آلتیمیت ایرز 2 Wonderboom هستند.اسپیکر های بلوتوثی دارای اشکال و اندازه های مختلف هستند ، از گزینه های بزرگتر که می توانند تمام اتاق نشیمن شما را پر کنند تا پرتابل های کوچکتر که برای بیرون بردن و بیرون رفتن بسیار مناسب هستند.

پیدا کردن اسپیکر مناسب برای نیاز های شما کار ساده ای نیست،بنابراین، تعدادی از اسپیکر های پرتابل که از بهترین قابلیت ها برخوردار هستند در اینجا خواهیم داشت.

درباره ی اسپیکر های بلوتوثی در این مقاله،هر دستگاه با توجه به عملکردشان در دو محیط داخلی و خارجی قرار می گیرند.با گوش دادن تعداد زیادی از ژانر های مختلف و با کشف میزان قابلیت حمل هر یک از اسپیکر ها و آزمایش عمر باتری،می توانیم دریابیم که کدام یک و چرا ارزش وقت شما را دارد. همچنین نحوه عملکرد اسپیکر بلوتوثی فراتر از صدا و قابلیت حمل آن در نظر گرفته شده است.

از زمانی که اسپیکر های بلوتوثی رایج شده اند،در حال آزمایش کردن آنها بوده اند.و تقریبا هر نسخه بزرگ بلوتوثی در آن زمان بررسی شده؛ اسپیکر های بلوتوثی و حتی شرکتهایی که در آنها تغییر زیادی ایجاد کردند، نیز بررسی شده اند.تکنولوژی های جدید مانند Airplay، اتصال وای فای و توانایی پخش مستقیم خدمات مثل اسپاتیفای معرفی شده اند، در حالی که تغییرات فیزیکی مانند اسپیکر ضد آب و تمرکز بیشتر بر طراحی،همه فاکتور های مهمی هستند که شرکت ها ارائه میکنند.

در ادامه ، ترکیبی از سبک ها ، قدرت ، اندازه ها و بودجه را پیدا خواهید کرد که امیدوارم با آنچه شما دنبال آن هستید،مطابقت داشته باشد. ممکن است شباهت هایی بین اسپیکر های وایرلس و حتی برخی از اسپیکر های هوشمند وجود داشته باشد.اما،در این لیست،تمرکز ما بر روی اسپیکر هایی است که به صورت عمده طراحی شده اند تا به تنهایی عمل کنند و از بلوتوث برای اتصال با موبایل یا دستگاه دیگری استفاده کنند.

انتخاب های برتر

بنگ اند آلفسن Beosound A1 (نسل دوم)

بهترین اسپیکر های بلوتوثی | Top Portable Bluetooth Speakers

اگر به دنبال یک اسپیکر بلوتوثی پرتابل هستید و مشکلی با نبود وای فای، Airplay و پورت 3.5 میلیمتری ندارید پس Beosound A1  نسل دوم بهترین گزینه است. با اضافه شدن کنترل صدای الکسا و قابلیت ضدآب بودن ،میتوان فهمید که به وضوح از نسخه اصلی ،فوق العاده برتر است. برای بسیاری،قیمت خواسته شده برای Beosound A1 نسل دوم مشکل بزرگی است.خیر،این یک اسپیکر کم هزینه نیست.اما،بله،قطعا کیفیت بالایی دارد که صدای فوق العاده ای را از یک اسپیکر زیبا تهیه میکند.

آلتیمیت ایرز 3 Megaboom

بهترین اسپیکر های بلوتوثی | Top Portable Bluetooth Speakers

آلتیمیت ایرز 3 Megaboom  یک محصول برجسته است؛که فقط با قیمت نسبتا بالا محدود میشود.با این حال،باز هم قیمت نمیتواند نقاط قوت خوب این اسپیکر را پوشیده نگه دارد.به معنای واقعی کلمه،اگر شما میتوانید آن را در حمام یا استخر بیندازید،این به لطف ضد آب بودن و طراحی شناوری آن است.

ویژگی شناوری یک تازگی است که این اسپیکر را منحصر به فرد می سازد،اما اشتباه نکنید،زمانی که آن را به دستگاه خود متصا کردید ،هنوز یک تجربه ی صوتی جامع است.بیس این اسپیکر به همان اندازه ای است که نامش نشان میدهد،و صدای زیر و میانی هم هنوز در بهترین سطح صدا تعریف میشوند.

بیس این اسپیکر نیز از نسخه اصلی بسیار بهبود یافته تر است،و هنوز هم علاقمند به طرح استوانه ای هستیم که محدوده ی آلتیمیت ایرز را مشخص میکند.تنها مشکل ،کمبود یک جک 3.5 میلی متری و یکنواخت نبودن آن با مدل های قدیمی تر است؛اما نادیده گرفتن این موضوع تا حدودی انتظار میرود.

مارشال 2 Stock well

بهترین اسپیکر های بلوتوثی | Top Portable Bluetooth Speakers

 اسپیکر 2 Stock well مخصوص مهمانی نیست.مارشال این خصوصیت را در محدوده اسپیکر های بلوتوثی دیگر رها کرده است.اما این یک اسپیکر فوق العاده پرتابل است که شما را در حین راه رفتن با صدای فوق العاده اش متحیر میسازد.این اسپیکر مخصوص کمپینگ،پیک نیک و دورهمی های کوچک است.و احتمالا هم اسپیکری است که بیشترین نظرات مثبت را از دوستان و خانواده ها در رابطه با نگاه کلی دریافت کرده است. صدای مارشال هم به طور معمول عالی است.

او به شما این اجازه میدهد تا بیس و همینطور صدای زیر و بالا را همراه با سه دستگیره به طور فیزیکی کنترل کنید.این یک روش طبیعی برای تغییر دادن صدا به دلخواه شما است،فراتر از استفاده از یک نرم افزار می باشد. همچنین طراحی آن به اندازه ی سطح باتری ارائه شده است.شما 20 ساعت می‌توانید به این اسپیکر گوش دهید.

Sonos Move

بهترین اسپیکر های بلوتوثی | Top Portable Bluetooth Speakers

اسپیکر Sonos Move ،همراه با وای فای و بلوتوث است.در پشت این دستگاه دکمه ای وجود دارد که با استفاده از آن می توانید حالت آن را تغییر دهید. در حالت وای فای، به دیگر اسپیکر های Sonos برای تجربه ی صوتی چند منظوره متصل میشود.

در حالی که در حالت بلوتوث،تجربه ی صدای فوق العاده را با مقدار زیادی بیس و طراحی مقاوم و بادوام در برابر آب ارایه میدهد.او همچنین خود را با با توجه به محیط اطراف تنظیم میکند.

این اسپیکر به لطف دستگیره پشتش، پرتابل است؛اما اسپیکری نیست که بتوانید برای پیک نیک در کوله پشتی خود قرار دهید. ثابت شده، اگر شما آن را به پارک یا ساحل ببرید،صدا و حجم آن به اندازه ی هر چیزی که تست شده است چشمگیر تر است.

آلتیمیت ایرز 2 Wonderboom

بهترین اسپیکر های بلوتوثی | Top Portable Bluetooth Speakers

هنگامی که آن را روشن میکنید،خود را برای انفجار صدای 360 درجه که اندازه ی آن را تحریک میکند،آماده کنید.در حالی که، این بیس است که در اسپیکر های کوچک، ما را آزار میدهند.اما Wonderboom 2 این مورد را ندارد. این اسپیکر نیز به اندازه کافی کوچک است که در کف دست شما قرار میگیرد، و مانند اسپیکر هایی که در این محدوده وجود دارند، به دلیل پوشش لاستیکی و گواهی IP67 در برابر ضربه ها،قطره ها و ترکش ها آب محافظت میشود.

طرح و محافظت این محصول به این معنا است که میتواند شناور شود.این قابلیت به شما این اجازه را میدهد که اگر جایی برای قرار دادن آن ندارید، میتوانید آن را با خودتان به استخر یا حمام ببرید. حتی می تواند در صورت لزوم دو اسپیکر را با هم جفت کنید.

نتیجه گیری

ممکن است که هدفون های ذکر شده، تمام ویژگی های ممکن یک هدفون را نداشته باشد؛ اما ویژگی های خاص هدفون ها، مثل دارا بودن بلوتوث و وای فای، حجم صدا، پرتابل بودن و … علاقه مندان به هدفون های بلوتوثی را شگفت زده میکند.