معرفی هدفون گیمینگ Turtle Beach Recon 70

با هدفون گیمینگ Turtle Beach Recon 70، یک گام به سوی پیروزی قدم بردارید و نسبت به رقبای خود، برتری کسب کنید. Turtle Beach Recon 70 که به شکل اختصاصی مانند هدفون های Razer Thresher Ultimate for PS4 برای PS4 Pro ساخته شده بدنه ‌ای بسیار سبک با پوششی نرم و خاص دارد که ساعت‌های طولانی  به راحتی می‌توانید از آن استفاده کنید.

نگاهی اجمالی

معرفی هدفون گیمینگ Turtle Beach Recon 70

  •  اتصال سیمی به دستگاه های هوشمند
  • مناسب برای مکالمه , گیمینگ , کاربری عمومی
  • رابط جک 3.5 میلی‌متری
  • کیقیت صدای بی نظیر
  • بدنه و نوع اتصال

طراحی

در طراحی این هدفون در قسمت ایرکاپ روی گوش حجیم و پر از ابر بوده و در نقطه مقابل نوار روی سر نازک و ظریف اما تا حدود زیادی انعطاف پذیراست. از لحاظ فیکس شدن روی سر ازثبات خیلی زیادی برخوردار نیست , به هنگام فعالیت های روزمره و معمولی مانند گوش دادن به موسیقی در حین پیاده روی آرام و قدم زدن و بازی کردن روی سر به خوبی قرار خواهد گرفت و جابجا نمی شود.

با این حال برای فعالیت های بیشتر مانند دوییدن و ورزش های حرفه ای روی سر تکان خورده و ممکن است از روی سر شما بیافتد در نتیجه برای چنین استفاده هایی آنچنان مناسب نیست . همچنین این هدفون یک کابل جدا نشدنی دارند که کمی کاربری آنها را سخت می کند زیرا در صورتی که به نقطه ای گیر کند ممکن است باعث شود هدفون از روی سر شما بیافتد.

باتری

ضعف عمده ای که به این سری از هدفون ها وارد است نبود امکان شارژ کردن و استفاده از آن به صورت بیسیم برای مدت هرچند کوتاه است. با این حال اگر شما این هدفون برای استفاده در دفترکار خود تهیه کردید یا کسی هستید که فقط در منزل خود بازی های کنسولی را ترجیح می دهید ,  این هدفون می تواند گزینه ی مناسبی برای شما باشد.

سازگاری با چندین پلتفرم مختلف

معرفی هدفون گیمینگ Turtle Beach Recon 70

هدست Turtle Beach Recon 70 امکان این را دارد تا به مدل های مختلف دستگاه‌ و کنسول های بازی متصل ‌شود. به عنوان مثال به راحتی با کنسول های نسل جدید و پیشرفته نظیر Xbox One & Xbox Series X|S, PlayStation 5, PS4 Pro & PS4, Nintendo Switch, PC Gaming و همچنین بازی های کامپیوتری نیز کاملا سازگار است و کیفیت آن کاهش پیدا نمی‌کند.

بطور کلی

Recon 70 دارای درایورهای مغناطیسی 40 میلی‌متری و گوشی‌های بزرگ ساخته شده از چرم مصنوعی است که گوش شما را کاملا پوشش می‌دهند تا صدای اطراف مزاحم شما نباشد و صدای درون بازی را با وضوح و با تمام جزئیات بشنوید تا تجربه ی دلچسب تر و واقعی تری در هنگام بازی داشته باشید.

میکروفون این هدست حساسیت بسیار بالایی دارد و صدای شما را به وضوح و با دقت بسیار بالایی دریافت می‌کند . همچنین کاربری این هدفون بسیار راحت و آسان بوده به طوری که استفاده کردن از آن برای تمام افراد امکان پذیر باشد به عنوان مثال برای میوت کردن آن، کافی است آن را به سمت بالا جمع کنید تا کاملا صدا قطع شود.همچنین طراحی آن به گونه ای است که در صورت جمع شدن میکروفون کاملا در دیگر اجزای هدفون فید شده و با آن ها یکی می شود.

این هدست با یک جک 3.5 میلی‌متری به دوال شاک 4 متصل می‌شود اما با دیگر کنسول‌ها، از جمله Nintendo Switch و Xbox One نیز سازگار است.هدفون Recon 70 با یک جک 3.5 میلی‌متری به دستگاه‌های مختلف متصل می‌شود. اگرچه این مدل برای کنسول پلی استیشن 4 طراحی شده، اما این هدست با کنسول‌های Xbox One و Nintendo Switch کاملا سازگار است و کیفیت آن کاهش پیدا نمی‌کند.