معرفی ساندبار VIZIO 2.0 Sound Bar SB2020n-H6

ساندبار حرفه ایی و قدرتمند VIZIO 2.0 Sound Bar SB2020n-H6، مانند ساندبار JBL Bar SB130  و ساندبار JBL Bar 9.1 True Wireless Surround with Dolby Atmos یک سیستم صوتی بی نظیر است که چه در حال تماشای تلویزیون باشید و چه در حال گوش دادن به موسیقی های دلخواه خود باشید، یک تجربه صوتی چند بعدی را ارائه می دهد که به ارتفاع مجازی و محیط احاطه داشته و به طرز چشمگیری اتاق را با صدای شگفت انگیز پر می کند. برای دریافت اطلاعاتی کامل تر در این خصوص، می توانید با تهران اسپیکر همراه باشید.

محصولات VIZIO از بهترین فن آوری های اثبات شده برای ارائه عملکرد استثنایی استفاده می کنند. VIZIO می تواند در خانه و در فضای باز شما را همراهی کند. به همین دلیل VIZIO از محبوب ترین فرمت های ویدیویی و صوتی و همچنین Alexa ،Google Assistant و Siri پشتیبانی می کند.

معرفی ساندبار بی نقص و قدرتمند VIZIO 2.0 Sound Bar SB2020n-H6

نگاهی اجمالی 

  • دارای اندازه جمع و جور و یک پانچ صوتی جدی برای پرکردن اتاق
  • کیفیت صوتی شگفت انگیز برای پخش صدایی واضح و زنده
  • استفاده از بلوتوث داخلی، برای پخش موسیقی در هر فضای داخلی و خارجی
  • فناوری DTS Virtual: X برای تجربه یک صدای همه جانبه و چند بعدی
  • محدوده صوتی هوشمند با دو درایو قدرتمند جهت دستیابی به فرکانس های برد بالا و پایین

ساختاری حرفه ای

طراحی فوق العاده جمع و جور و کوچک این ساندبار با کیفیت و عالی ، به گونه ای است که توانسته است، صوتی قدرتمند را به نمایش بگذارد. این سیستم صوتی همه کاره، به راحتی در هر اتاقی در خانه قرار می گیرد و صدایی بلندتر ، واضح تر و بهتر از اکثر بلندگوهای تلویزیون ارائه می دهد.

همچنین با استفاده از ، فناوری DTS Virtual: X یک تجربه صوتی چند بعدی و صدای فراگیر مجازی را ارائه می دهد که به صدا، ارتفاع مجازی و عنصر احاطه کننده می دهد و به طرز چشمگیری اتاق را با صدایی شگفت انگیز پر می کند تا نهایت لذت را در موسیقی خود تجربه کنید. این سیستم صوتی، از طریق پردازش دیجیتالی در سیستم های صوتی استاندارد دو کاناله، ایجاد یک صدای بلندتر و یک تجربه شنیداری همه جانبه را ایجاد می نماید.

 این دستگاه همه کاره به عنوان ارتقاء صدا برای تلویزیون در اتاق های کوچکتر یا پخش موسیقی از طریق بلوتوث در گردهمایی شما عالی است. با استفاده از این دستگاه می توانید، صدایی بلند و واضح با فشار صوتی 91 دسی بل داشته باشید که بدون نویز صدای محیط آن را می شنوید و قادر است تا اتاق را پر کند. بنابراین گفتار یا نبرد حماسی فیلم یا نمایش مورد علاقه خود را از دست نخواهید داد.

 

اتصال بلوتوثی

VIZIO 2.0 Sound Bar SB2020n-H6 با اتصال بلوتوث ساخته شده است، بنابراین می توانید آن را به مکان های مختلف وصل کرده و برنامه های موسیقی مورد علاقه خود را در فضای باز ، سالن بدنسازی یا خانه پخش کنید. نیازی نیست که مهمانی را فقط در کنار تلویزیون خود، محدود کنید.

همچنین در این ساندبار قدرتمند، اتصالات ورودی صوتی آنالوگ، شامل جک 3.5 میلی متری استریو را خواهید داشت و ورودی صوتی دیجیتال نوری (Toslink) را به همراه RCA (کواکسیال/SPDIF) در اختیار دارید و ورودی USB برای پخش صوت .WAV می باشد.

با اتصال نوری، این امکان برای شما فراهم است تا از صدا با کیفیت بالا لذت ببرید و در عرض چند ثانیه تنظیمات را انجام داده و به موسیقی های دلخواه خود گوش دهید. ضمن آنکه پخش موسیقی به صورت بی سیم از تلفن یا سایر دستگاه های بلوتوث سازگار، ممکن خواهد بود. می توانید از دستیار صوتی برای کنترل دستگاه های Alexa ، Siri یا Google Assistant خود، از طریق ساندبار با بلوتوث سازگار یا اتصال 3.5 میلی متری Aux استفاده کنید.

راه اندازی آسان

معرفی ساندبار بی نقص و قدرتمند VIZIO 2.0 Sound Bar SB2020n-H6

اگر صدای تکان دهنده اتاق به شما کمک می کند، می توانید همزمان با ساندبار قدرتمند و همه کاره VIZIO 2.0 Sound Bar SB2020n-H6 هر ساب ووفر سیمی را با استفاده از اتصال ساب ووفر RCA داخلی به دستگاه وصل کنید. البته در نظر داشته باشید که ساب ووفر و کابل RCA را به صورت جداگانه باید تهیه کنید.

همچنین راه اندازی این سیستم بسیار آسان است. شما برای تنظیم و اتصال آن، تمام کابل ها از قبیل کابل نوری دیجیتال یا کابل صوتی RCA تا 3.5 میلی متر با آداپتور را در اختیار دارید و تنها چند دقیقه زمان برای راه اندازی و پخش زمان نیاز دارید.

برای راه اندازی با چندین گزینه اتصال سیمی، به علاوه بلوتوث برای پخش موسیقی بی سیم از تلفن یا تبلت شما، سازگار است. طراحی باریک و زیبای این ساندبار، می تواند با شکوه تلویزیون صفحه تخت شما مطابقت داشته و به طور یکپارچه با هر فضای داخلی خانه ترکیب می شود. ضمن آنکه برای راحتی بیشتر یک ریموت همراه این ساندبار ارائه شده است.

مشخصات فنی

این یک ساندبار مشکی با اتصال بلوتوث است که دو کاناله بوده و وزن آن 3.69 پوند می باشد و دارای ابعاد 2.19*4.45*20.00 اینچ می باشد. این ساندبار VIZIO  2.0 کاناله با بلوتوث در بهترین کیفیت کار می کند. بنابراین ساندبار VIZIO 2.0 Sound Bar SB2020n-H6 کیفیت صوتی شگفت انگیزی را ارائه می دهد که سرگرمی شما را در هر اتاقی از خانه زنده میکند.

این ساندبار با محدوده صوتی هوشمند، دارای دو درایور است که دستیابی به فرکانس های برد بالا و پایین را فراهم می کند. شما به سادگی می توانید با استفاده از بلوتوث داخلی، موسیقی مورد علاقه خود را در پخش کنید. این سیستم صوتی با پاسخ فرکانس 70 هرتز تا 16 کیلوهرتز همراه است که می تواند صوتی قدرتمند و واضح را به نمایش بگذارد.

کیفیت صوتی

ساندبار VIZIO 2.0 Sound Bar SB2020n-H6 با استفاده از دو بلندگوی استریو کامل برد و یک درگاه رفلکس بیس، صوتی شگفت آور و گسترده ایجاد می کند. قدرت ضربه زدن به فرکانس های بالا و اجرای بیس عالی را دارد که احساس کنید ساب ووفر در کنار آن قرار دارد VIZIO SB2020n صدایی واضح و قدرتمند را در داخل پخش میکند.

صدای 2.0 کانال، تجربه یک فضای استریو و پر از قدرت را فراهم می کند که برای فیلم ، موسیقی و بازی ایده آل است. بلندگوهای کامل به کار رفته در این ساندبار، صدایی شفاف و بی نقص ارائه می دهد. ضمن آن که DTS TruVolume HD، سطح صدا را ثابت نگه دارید و نوسانات مزاحم بین انواع مختلف محتوا را حذف می کند. می توانید به راحتی صدا را با تنظیمات صدای سه برابر و بیس تنظیم کنید تا تنظیمات دلخواه شما را برآورده کند.