اسپیکر بی نظیر و قابل حمل XBOOM Go PL5W Portable

XBOOM PL5W ، بخشی از مجموعه جدید اسپیکرهای قابل حمل و مناسب فضای باز است که با بدنه مقاوم در برابر آب و چراغ های LED رنگی طراحی شده است. این سیستم صوتی، آهنگ هایی با بیس عمیق را از طریق درایورهای خود ایجاد می کند که می تواند مناسب هر کاربری باشد. برای آن که بتوانید اطلاعات کامل تری را از این محصول بدست آورید، می توانید با تهران اسپیکر همراه باشید.اگر قصد خرید اسپیکر قابل حمل را دارید به قسمت اسپیکر قابل حمل تهران اسپیکر مراجعه فرمایید.

نگاه اجمالی

 اسپیکر قدرتمند و قابل حمل ال جی | XBOOM PL5W Portable

  • فناوری صوتی Meridian برای نویز کمتر در بالاترین سطح صدا
  • دریافت بیس بزرگ تر با بهره مندی از دو رادیاتور منفعل
  • دارای درجه محافظت IPX5 برای مقاوم در برابر آب
  • با 18 ساعت عمر باتری و چراغ های LED مناسب در کناره ها
  • کنترل کامل اسپیکر با برنامه بلوتوث LG XBOOM
  • تقویت قدرت صدا با فناوری Sound Boost
  • اتصال آسان اسپیکر با تلویزیون ال جی ، برای پخش صدای فراگیر
  • اتصال دو دستگاه به صورت همزمان با برنامه XBOOM
  • استفاده از پورت USB هنگام گوش دادن، برای شارژ دستگاه های خود
  • دارای وزن 0.63 کیلوگرم و ابعاد 7.8 در 20 در 7.8 سانتی متر و رنگ مشکی

طراحی مناسب

اسپیکر XBOOM PL5W همانند اسپیکر JBL Charge 5 با طراحی براق و گرد همراه است که با روکش لاستیکی، راحت تر در دست شما قرار می گیرد. این محصول، دارای وزن 0.63 کیلوگرم بوده و با ابعاد 7.8 در 20 در 7.8 سانتی متر و در رنگ مشکی طراحی شده است.این دستگاه دارای چراغ های LED است که در هر دو طرف تعبیه شده و زیبایی مناسبی را همزمان با پخش موسیقی ارائه می کند.

 

بنابراین با ضربات آهنگ ها، روشنایی چراغ ها نیز به ارتعاش در آمده و جلوه ای چشم نواز را به نمایش در می آورد.از سویی دیگر، این اسپیکر دارای درجه مقاومت IPX5 در برابر آب است که در این شرایط می توانید به سادگی، این اسپیکرهای قابل حمل را در کنار استخر و یا فضای باز با پاشش باران، همراه داشته باشید، بدون آنکه آسیبی به آن وارد شود. البته توجه کنید که مراقبت سقوط آن در داخل آب باشید.

 

اما نکته ای که این جا مطرح است این است که شما به راحتی از بدنه زیبا و استوانه ای XBOOM PL5W لذت خواهید برد. این یک محصول با قابلیت حمل آسان است که می تواند صدای بلندی را برای شما در فضای باز فراهم کند. شما در یک اندازه کوچک و جمع و جور با قدرت 20 وات، می توانید صدایی در کیفیت عالی و در سطح مناسبی را دریافت کنید.

اتصالات و تنظیمات

در بخش پشتی این اسپیکر ال جی، یک پنل اتصالات سرپوشیده، با یک درگاه USB-C جهت کابل شارژ موجود است که به همراه یک ورودی 3.5 میلی متری AUX قرار دارد. همچنین دکمه هایی برای فعال کردن حالت های چند بلندگو و کنترل چراغ های LED و همچنین یک دکمه تنظیم مجدد وجود دارد.

در قسمت پشتی جلوپنجره در جلوی اسپیکر  XBOOM PL5W، دو درایور وجود دارد که به کمک رادیاتورهای دوگانه در دو طرف اسپیکر قرار گرفته است. در مجموع ، خروجی XBOOM PL5W  20 وات است. این دستگاه با بلوتوث 5.0 سازگار است و از کدک های بلوتوث AAC و SBC پشتیبانی می کند، اما از AptX پشتیبانی نمی کند.

اسپیکر قابل حمل و بلوتوثی ال جی، به راحتی به تلویزیون های LG سازگار متصل می شود تا صدای استریو یا فراگیر را به فیلم ها و برنامه های تلویزیونی مورد علاقه شما اضافه کند. شما می توانید از کلید با فرمان صوتی این دستگاه استفاده کنید تا به سادگی و با بهره مندی از دستیار صوتی خود، دستورهای لازم را برای توقف یا پخش موسیقی ها داشته باشید. همچنین در نظر داشته باشید که می توانید به راحتی تا یکصد اسپیکر ال جی را به یکدیگر متصل کرده و یک صدای فراگیر و بزرگ را در مهمانی های خود، ایجاد کنید.

برنامه کاربردی

برنامه LG Xboom برای Android و iOS مناسب است که به شما امکان می دهد در حالت Party Link به چندین بلندگوی بی سیم LG متصل شوید. همچنین می توانید تنظیمات این حالت را ایجاد کنید تا اسپیکرها به صورت جفت استریو یا چند بلندگوی استریو کار کنند.

این برنامه باعث می شود تا استفاده از EQ قابل تنظیم، توسط کاربر وجود نداشته باشد، در عوض جلوه ای به نام Sound Boost ارائه می دهد که بسیار موثر عمل می کند. می توانید بین این حالت و حالت پیش فرض جابجا شوید. همچنین می توانید در داخل برنامه به آرشیو موسیقی تلفن خود دسترسی داشته باشید. اگرچه این ویژگی تا حدی اضافه است. زیرا به همین راحتی می توانید در برنامه موسیقی تلفن خود به این موسیقی ها دسترسی پیدا کنید.

اما این برنامه در اسپیکر XBOOM PL5W ، عملکردهای مفید دیگری نیز دارد. می توانید جلوه روشنایی LED را تنظیم کنید یا آن را خاموش نمایید. گزینه های مختلفی در منوی تنظیمات وجود دارد که می توان آنها را انتخاب کرد که از آن جمله می توان به عملکرد خاموش کردن خودکار  اشاره نمود. این برنامه همچنین ارتقاء سیستم عامل را ارائه می دهد و بارگیری و نصب را با فشار یک دکمه سریع و آسان می کند.

کارایی

 اسپیکر قدرتمند و قابل حمل ال جی | XBOOM PL5W Portable

XBOOM PL5W در آهنگ هایی که دارای محتوای بیس شدید هستند، تجربه جالبی را ارائه می دهد. در صداهای بالا، درایورهای اسپیکر، نمی توانند عمق بیس را کنترل کنند و با حالت روشن یا خاموش Sound Boost ،نویز دارد.

 

با این حال، رادیاتورهای منفعل که دارای چراغ های LED روی آنها هستند، به شدت می لرزند که بسیار زیبا به نظر می رسد. این را نیز باید افزود که این اسپیکر، حتی در سطوح متوسط ​​با صدای بیس در آهنگ ها مشکل دارد، اگرچه نویز صدا در این حجم ها به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.

بنابراین، می توانید با XBOOM PL5W صدایی را احساس کنید که بدون نیاز به قدرت بیشتر یا بلندگوهای اضافی، بیس بزرگتری را دریافت نمایید. رادیاتورهای منفعل دوگانه، از فشار هوا برای ایجاد بیس بیشتر در یک فضای محدود استفاده می کنند، بنابراین می توانید از از صدایی قدرتمند، در یک محفظه کوچک و قابل حمل بهره ببرید.

میکروفون

میکروفون اسپیکر قابل حمل ال جی، قابلیت درک کاملی را ارائه می دهد. با استفاده از برنامه مناسب، می توانید هر کلمه ای را که ضبط می کنید، نسبتاً واضح و با نویز بلوتوث بسیار کمی در ترکیب های موسیقی خود، درک کنید. به نظر می رسد که میکروفون کمی پاسخ فرکانس پایین را دریافت می کند و سیگنال نسبتاً قوی را حتی از چند متر دورتر ارسال می کند.

باتری با دوام بالا

با اسپیکر قابل حمل و بلوتوثی ال جی XBOOM PL5W این امکان را دارید که در تمام طول شب پخش موسیقی خود را ادامه دهید. این دستگاه با برخورداری از 18 ساعت دوام و ماندگاری باتری، می تواند برای ارائه صدایی شفاف و متعادل، تا هر زمان که شما بخواهید، در اختیارتان باشد.