معرفی اسپیکر Yamaha HS8i

اسپیکر مانیتورینگ یاماها Yamaha HS8i به گونه ای طراحی شده است که بتواند دقیق ترین و شفاف ترین مرجع صوتی را در اختیار شما قرار داده و یک سیستم صوتی ایده آل در طی فرآیند ترکیب و میکس باشد. این یک مدل جدید از سری خود است که با دقت استثنایی طراحی شده است که قادر است تنوع بیشتری را به محیط های ضبط برساند. این را در نظر داشته باشید که می توانید اطلاعات جامع تری را در این خصوص، از تهران اسپیکر دریافت کنید.

در یک نگاه

  • پاسخ فرکانسی 38 هرتز تا 30 کیلو هرتز
  • تقویت کننده داخلی 75 وات LF ، 45 وات HF
  • آهنرباهای بزرگ در طراحی مدار مغناطیسی پیشرفته
  • ورودی های جک تلفن XLR و TRS با مصرف برق 60 وات
  • دارای جنس بدنه از MDF و نقاط نصب مناسب همراه با براکت
  • طراحی مناسب و مهندسی شده محفظه برای از بین بردن طنین های ناخواسته
  • درایورهایی با کارایی بالا همراه با ووفر 203 میلی متری و توییتر 25 میلی متر
  • با ابعاد 25 سانتی متر در 39 سانتی متر و 33.4 سانتی متر و با وزن 10.7 کیلوگرم

 

مشخصات فنی

Yamaha HS8i یک اسپیکر مانیتورینگ مناسب است که با 8 ووفر مخروطی و یک توییتر گنبدی ساخته شده است که به راحتی می توان آن را بر روی دیوار نیز نصب نمود تا صدایی گسترده و متعادل را پخش نماید. این دستگاه دارای پاسخ فرکانسی بین 38 هرتز تا 30 کیلو هرتز است که از ورودی های جک XLR و TRS طراحی شده است.

 

معرفی اسپیکر مانیتورینگ یاماها Yamaha HS8i

 

نصب آسان

این اسپیکر با ابعاد 25 سانتی متر در 39 سانتی متر و 33.4 سانتی متر و با وزن 10.7 کیلوگرم ساخته شده است که همراه با لوازم نصب و براکت عرضه شده تا به آسانی نصب و راه اندازی گردد. این سری از اسپیکرهای HSI، برای بسیاری از شرایط و موقعیت مناسب هستند. سیستم نصب انعطاف پذیر آنها باعث می شود که بتوانید آن را برای دریافت یک راه حل صوتی مناسب و بهترین میدان صدا، بر روی دیوار نصب کنید.

 

مبدل های اسپیکر

اسپیکر استودیویی Yamaha HS8i از مبدل های مناسبی برخوردار است که قادر است در طیف وسیعی از فرکانس ها، به پاسخ های فوق العاده صاف، دست یابند. از سویی دیگر، طراحی کارآمد توییتر گنبدی نیز، توانسته است دامنه فرکانس قابل استفاده ای را افزایش دهد در حالی که ووفرهای آن، از آهن رباهای با کیفیت بالا برای ارائه فرکانس های پایین با وضوح خوب استفاده می کند.

 

طراحی مناسب

نکته ای که در این اسپیکر باید به آن توجه داشته باشید این است که برای ایجاد پاسخ صوتی مناسب و بدون لرزش، بدنه این سیستم صوتی از ام دی اف متراکم طراحی شده است که می تواند برای تمام سری های اسپیکر استودیویی انتخاب بسیار مناسبی باشد. این نوع از معماری با گوشه هایی محکم، می تواند ماندگاری بالایی را برای دستگاه فراهم کرده و از طنین ناخواسته بر روی صدای اصلی، جلوگیری نماید. ضمن آنکه این اسپیکرهای Yamaha HS8i دارای دو کنترل پاسخ با تنظیمات دقیق هستند که به شما امکان می دهد عملکرد آنها را متناسب با آکوستیک سطحی استودیو، کنترل و تنظیم کنید.

 

قدرت اسپیکر

در این سیستم صوتی، با ترکیب مناسبی از تجربه و تخصص و با بهره مندی از فناوری های پیشرفته صوتی، بهینه سازی در سطح کیفی بسیار بالایی صورت گرفته است که می تواند بهترین صدای مورد انتظار در محیط های میکس و تولید را فراهم نماید. اسپیکر Yamaha HS8i دارای قدرت خروجی 120 وات با کنترل های تنظیم پاسخ برای مطابقت خروجی بلندگو با طیف وسیعی از فضاها می باشد. این اسپیکر قدرتمند می تواند برای تولید صدا در محیط های مختلف مانند استودیوهای ضبط و یا خانگی و موارد دیگر استفاده شود.

 

معرفی اسپیکر مانیتورینگ یاماها Yamaha HS8i

 

کاهش نویز

لازم به ذکر است که در این اسپیکر درگاه به گونه ای طراحی شده است که بتواند کاهش نویز را تا 6 دسی بل فراهم نماید تا بتوانید به سادگی در محیط های تولید و ضبط، نویزهای ناخواسته را حذف نموده و صدایی صاف و شفاف را با تعادل کامل دریافت نمایید.

 

درایورهای مناسب

این سیستم با استفاده از درایورهایی با عملکرد بالا و طراحی مدار مغناطیسی پیشرفته طراحی شده است تا بتواند در هر اتاق، پاسخگویی مطلوبی را فراهم نماید. بنابراین درایورهای مورد استفاده در این سری از اسپیکرهای استودیویی HS عملکرد صوتی فوق العاده ای را ارائه می دهند که قابل توجه است. طراحی مهندسی این محصول باعث شده است که پتانسیل صوتی کاملی را به نمایش گذاشته و با استفاده از آهنرباهای بهینه سازی شده خود، پاسخ مناسبی را ایجاد نماید. این آهنرباهای قوی، با استفاده از میدان شار قوی و یکنواختی که ایجاد می کنند، پاسخ بسیار صاف و پویا را در یک محدوده فرکانسی وسیع تری ارائه می دهد.