5 محصول جدید از JBL

Pulse 5

همانطور که از ظاهر آن مشخص است این اسپیکر قابل حمل محور بسیاری از مهمانی ها خواهد بود. Pulse 5 بلافاصله یکی از اولین مواردی بود که در هنگام اعلام به دلیل نمایش نور LED شگفت انگیز 360 درجه که دستگاه به نمایش میگذارد، کاربران را هیجان زده کرد. Pulse 5 دارای IP67 ضد آب و ضد گرد و غبار است و به آن اجازه میدهد در محیط استخر، در ساحل، روی عرشه یا به سادگی در اتاق نشیمن معجزه کند! همچنین میتوانید Pulse 5 را با سایر دستگاه‌های خانواده PartyBoost جفت کنید که به اتاق‌های مختلف اجازه میدهد اسپیکرهایی داشته باشند که موسیقی یکسانی پخش می‌کنند.

 

با 12 ساعت پخش با یک بار شارژ کامل، این برای هر کسی که مهمان دارد یا صرفاً یک نمایش نور و نورپردازی را دوست دارد، باید کافی باشد. درایورهای به روز شده اجازه میدهند باس عمیق تری نسبت به سایر اسپیکرهای خود داشته باشند و ووفرها بر روی صدای واقعی و خالص تری تمرکز می‌کنند.

معرفی 5 محصول جدید از JBL در سال 2023

 

JBL Bar 1300X

ساندبار 1300X پرچمدار ساندبار مدل های جدید در سال 2023 خواهد بود. این ساندبار همه چیز دارد. 15 کانال صدای فراگیر با 4 درایور Dolby Atmos Up-Firing و DTS:X.  در اسپیکرهای جداشدنی است که میتوانید برای صدای فراگیر واقعی در اتاق و فضای خانه خود استفاده کنید. این اسپیکرها همچنین با هیچ سیمی به هم وصل نمی‌شوند.

معرفی 5 محصول جدید از JBL در سال 2023

قابلیت بسیار جالبی است که شما میتوانید فیلمی را تماشا کنید، و کسی میتواند یکی را به آشپزخانه ببرد در حالی که شخص دیگر هنوز در اتاق نشیمن است، و دیگری در حین آشپزی آن را میشنود.

 

اسپیکرهای جداشدنی کوچک و در عین حال به اندازه کافی قدرتمند هستند که به تنهایی به عنوان یک اسپیکر به صورت مستقل مفید میباشند. ساب ووفر 12 اینچی و بی سیم است که به شما امکان میدهد باس را به هر جایی که در تنظیمات شما منطقی تر است منتقل کنید. این ساندبار فقط برای تنظیمات فیلم نیست، میتوانید از آن برای بازی و موسیقی هم استفاده کنید.

 

JBL Quantum 910X

JBL Quantum 910X یک گام بزرگ برای گیمرها از همه نوع به نظر میرسد. برای آن دسته از شما که دارای چندین صفحه نمایش یا نمایشگر بزرگتر هستید، JBL فضای صوتی 360 را با ردیابی سر قرار داده است.

شما به چپ نگاه کنید، صدا به آن جهت تغییر میکند، شما به راست نگاه میکنید، به راست تغییر میکند. برای همه گیمرهای رقابتی، این قطعا یک مزیت است. این هدست با بلوتوث نیز کار میکند، به این معنی که نیازی نیست نگران سیم باشید.

معرفی 5 محصول جدید از JBL در سال 2023

قابلیت بعدی که JBL  نسبت به سری های قبل اضافه کرده است. عمر باتری 43 ساعته و استفاده از هدست در حین شارژ است. 43 ساعت برای بسیاری از گیمرها کافی به نظر میرسد. اچیزی که من در مورد Quantum 400 بسیار پر طرفدار بود، میکروفون فلیپ‌آپ برای بی‌صدا کردن بود، و این در JBL Quantum 910X ادامه دارد. این در حین تماس های تلفنی ناگهانی یا صحبت کردن با اعضای خانواده گزینه مناسب و سریعی است.

 

در نهایت، یکی دیگر از قابلیت هایی که بسیار پرطرفدار بود شخصی سازی نور های دور هدفون است و شما میتوانید یک بار دیگر این کار را با 910X انجام دهید. با این حال، میتوانید آن را با برنامه روی رایانه شخصی نیز تنظیم کنید و از آن در کنسول خود نیز استفاده کنید.

 

JBL Tour One M2

این هدفون‌ها، هدفون‌های پرچم‌دار و برتر برای کسانی است که از کیفیت صدای فوق‌العاده لذت میبرند و علاقه زیادی به هدفون های داخل گوشی ندارند. JBL Tour One M2 دارای قابلیت نویزکنسلینگ فعال واقعی با کنترل های سفارشی است، به این معنی که میتوانید به طور کامل نویز اطراف خود را حذف کنید یا سطوح ANC را در نرم افزار JBL تنظیم کنید.

معرفی 5 محصول جدید از JBL در سال 2023

ناگفته نماند 50 ساعت پخش موزیک با بلوتوث و پشتیبانی از میکروفون با کنترل صوتی امکان یک جلسه مکالمه واضح را فراهم میکند آنها واقعاً در مورد همه چیز با JBL Tour One M2 فکر کرده‌اند، به همراه جنبه مسافرتی و راحتی با اضافه کردن کاپ‌های گوش کاملاً جدا شونده، کیف حمل، کابل aux و آداپتور پرواز. این هدفون به نظر میرسد که با رقبای خود مانند Bose رقابت خواهد کرد.

 

JBL Spinner BT Turntable

پیدا کردن یک ترن تیبل خوب، مخصوصاً با بلوتوث و بلندگوهای مناسب، دشوار است. جیم گرت، مدیر ارشد، گفت: «JBL SPINNER BT گواهی بر لذت موسیقی و وینیل است، و ما نمیتوانیم بیشتر از این هیجان‌زده باشیم که آن را در HARMAN Explore معرفی کنیم.» , استراتژی و برنامه ریزی محصول, HARMAN Luxury Audio. با فناوری بلوتوث 5.2، صفحه گردان یک اتصال بی‌سیم فوری به مجموعه‌های رکوردهای خود در اختیار شنوندگان قرار میدهد.

معرفی 5 محصول جدید از JBL در سال 2023

به آنها این امکان را میدهد تا از آلبوم‌های خود به هر شکلی که میخواهند بدون از دست دادن صدای وینیل لذت ببرند – در حالی که طراحی شیک آن بیانیه‌ای جسورانه را در هر سیستمی نشان میدهد.

 

SPINNER BT با خروجی آنالوگ و پیش‌تقویت‌کننده فونو یکپارچه، به همان اندازه در خانه با افرادی که یک اتصال سیمی را ترجیح میدهند، سازگار است. این یک ورود دیرهنگام به اطلاعیه ها بود، اما خوشحالم که آن را دریافت کردیم.