ساندبار Bar SB 26

بهره‌گیری از یک سیستم‌صوتی مناسب، لذت تماشای یک فیلم و یا شنیدن یک قطعه موسیقی را دو‌ چندان می‌نماید. ساندبارها که این روزها در صنعت صدا جایگاه ویژه‌ای یافته‌اند، میتوانند تاثیر بسزایی در بهبود کیفیت پخش صوت داشته باشند. ساندبار Harman Kardon Bar sb 26، یکی از تولیدات باکیفیت در این زمینه است که توسط شرکت هارمن‌کاردن عرضه شده است.

ساندبار Harman Kardon Bar sb 26

صدای شفاف و فراتر از انتظار ساندبار Harman Kardon Bar sb 26

پخش جزئیات یک قطعه موسیقی و یا صدای یک فیلم سینمایی، از الزامات یک ساندبار حرفه‌ای است. شرکت هارمن با استفاده از تجربه 60 ساله خود در زمینه تولید اسپیکر، همواره در تولید محصولات با توانایی بالا در پخش جزئیات کوشیده است.

در عین حال، با وجود شفافیت و وضوح بالای صدا، این ساندبار از قدرت خروجی مطلوبی نیز بهره جسته است، به طوری که هارمن‌کاردن ساندبار Harman Kardon Bar sb 26 با توان واقعی 160 وات RMS، از صدایی قدرتمند برخوردار است که این مقدار فراتر از حد نیاز یک محیط خانگی به سبک امروزی میباشد.

بنابراین علاوه بر انتقال هیجان یک فیلم سینمایی، برپایی یک دورهمی ساده را امکان‌پذیر می‌نماید. خروجی دو کاناله و وجود دو درایور 3 اینچی میدرنج و یک توییتر 1 اینچی در هر کانال، نتایج رضایت‌‌بخشی را ارائه می‌نماید. پردازشگر صوتی قدرتمند هارمن توانایی decoding فرمت‌های صوتی استانداردی همانند Dolby را دارد و صدای سوراند را به بهترین شکل به صورت مجازی شبیه‌سازی می‌نماید.

Introducing Harman Kardon Bar sb 26 1

سا‌ب‌ووفر قدرتمند ساندبار Harman Kardon Bar sb 26

وجود یک ساب‌ووفر در سیستم‌صوتی خانگی، به صدا جلوه میدهد. ساندبار Harman Kardon Bar sb 26 هارمن‌کاردن با بهره‌مندی از یک ساب‌ووفر 10 اینچی با توان واقعی 100 وات RMS، تجربه بی‌نظیری در پخش فرکانس‌های پایین (بیس) را با خود به همراه دارد.

ووفر این دستگاه به سمت زمین بوده و با پخش فرکانس‌های پایین به اطراف، عمق چشمگیری در پخش این محدوده فرکانسی را به نمایش میگذارد. همچنین ساب‌ووفر ساندبار Harman Kardon Bar sb 26 به صورت بی‌سیم به دستگاه متصل میگردد. این امر سبب میشود تا نقصی در دکوراسیون منزل ظاهر نگردد، چرا که سیم‌کشی همواره مشکلاتی را با خود به همراه دارد.

اتصالات دستگاه ساندبار Harman Kardon Bar sb 26

هارمن‌کاردن ساندبار Harman Kardon Bar sb 26 هر دو روش اتصال سیمی و بی‌سیم را به کار گرفته است. تنوع اتصالات این ساندبار برتری بزرگی به شمار میرود. اتصال از طریق درگاه HDMI، رایج‌ترین شیوه ارتباط میان تلویزیون و ساندبار است.

همچنین با بهره‌گیری از تکنولوژی ARC و تعبیه دو ورودی HDMI، شما میتوانید خروجی دیگر لوازم‌صوتی و تصویری را به صورت مستقیم به ساندبار متصل نموده و تنها به وسیله اتصال خروجی ساندبار به تلویزیون، از امکانات تمام لوازم خود استفاده نمایید.

بدین وسیله میتوان صدای یک کنسول بازی و یا بلوری پلیر را از طریق ساندبار پخش نمود. همچنین به لطف ARC میتوان به کمک کنترل تلویزیون نیز سطح صدای ساندبار را تغییر داد. اتصال از طریق بلوتوث نیز امکان‌پذیر است. بدین ترتیب شما میتوانید موسیقی دلخواهتان را از طریق تلفن‌همراه و یا موزیک‌پلیر پخش نموده و از طریق ساندبار بشنوید. همینطور قابلیت TrueStream انتقال اطلاعات صوتی بدون افت کیفیت را ممکن میسازد.

Introducing Harman Kardon Soundbar SB 26 2

اتصال از طریق فیبر نوری و یا کابل اپتیکال نیز از دیگر شیوه‌های ارتباط سیمی این دستگاه است. این امر گستره استفاده از ساندبار را افزایش میدهد. برای لوازمی که از پورت HDMI برخوردار نیستند، کابل اپتیکال شیوه مناسبی برای انتقال اطلاعات بدون افت کیفیت و با سرعت بالا محسوب میگردد.

در ساندبار Harman Kardon Bar sb 26 اتصال به صورت آنالوگ نیز وجود دارد. یکی از این روش‌ها، ورودی دو کاناله از نوع RCA است که به صورت دو جک مادگی باند چپ و راست وجود دارد. در نهایت میتوان به ورودی جک 3.5 میلی‌متری AUX اشاره داشت که از انواع اتصالات سیمی استاندارد بوده و امروزه بسیاری از دستگاه‌های هوشمند نیز از وجود آن بی‌بهره نیستند.

طراحی ساندبار Harman Kardon Bar sb 26

یکی از اهداف تولید محصولی به نام ساندبار، بهره‌مندی از یک سیستم‌صوتی خوب در موازات اشغال فضای کمتر نسبت به یک سیستم سینمایی میباشد. هارمن‌کاردن همواره این مسئله را سرلوحه تولیدات خود قرار داده است. این موضوع در ساندبار Harman Kardon Bar sb 26 به وضوح به چشم میخورد.

طراحی چشم‌نواز اسپیکر خطی و ساب‌ووفر، جای این محصول دوست داشتنی را در فضای اتاق نشیمن باز می‌نماید. برای هارمن ساندبار Harman Kardon Bar sb 26 محدودیتی وجود ندارد، با وجود یک براکت دیواری در جعبه محصول، اتصال بر روی دیوار و یا قرارگیری بر روی میز تلویزیون کاملا به سلیقه و انتخاب شخص شما بستگی خواهد داشت.

Introducing Harman Kardon Bar sb 26 3

کنترل ساندبار Harman Kardon Bar sb 26

یکی از قابلیت‌های کاربردی این ساندبار، امکان بازنویسی برنامه کنترل است. شما میتوانید با شناساندن عملیات کنترل تلویزیون خود به ساندبار، تنها از یک کنترل استفاده نمایید. استفاده از کلید پاور، سطح صدا و دیگر امکانات از جمله مواردی است که گستره اختیارات شما را در این زمینه افزایش میدهد.

تکرارکننده سیگنال‌های مادون قرمز

اگر طراحی تلویزیون شما به گونه‌ای است که با قرارگیری ساندبار بر روی میز چشم دریافت‌کننده سیگنال‌های کنترل تلویزیون مسدود میگردد، جای نگرانی نیست. هارمن SB26 با برخورداری از یک ریپیتر مادون قرمز میتواند دستورات مورد‌نظرتان را به تلویزیون منتقل نماید.

قابلیتی به نام Harman Volume

قطعا عدم توازن صدا در تغییر برنامه‌ها برایتان رخ داده است. شروع یک آگهی بازرگانی با صدای بلند میتواند سبب ایجاد شوک در کاربر گردد. هارمن ولوم ویژگی است که سطح صدای دستگاه در همه شرایط کنترل و از تغییرات ناگهانی حجم صدا جلوگیری می‌نماید.

ویژگی‌ها

  • صدایی شفاف با توان واقعی 160 وات
  • ساب‌ووفر 10 اینچی با توان 100 وات و قابلیت اتصال بی‌سیم
  •  2 ورودی HDMI و یک خروجی HDMI با قابلیت پشتیبانی از ARC
  • 2 ورودی آنالوگ به صورت جک RCA
  • 1 ورودی آنالوگ جک AUX 3.5 میلی‌متری
  • ورودی اپتیکال (فیبرنوری)
  • برخورداری از اتصال بی‌سیم از طریق بلوتوث به همراه فناوری TrueStream
  • قابل نصب بر روی دیوار
  • بهره‌مندی از سیستم هوشمند Harman Volume
  • امکان برنامه‌ریزی کنترل
  • دارای تکرار کننده سیگنال مادون قرمز