هدفون Soundcore Sport X10  

Soundcore Sport X10  هدفون‌های بیسیم واقعی هستند که برای ورزش ساخته شده‌اند که همراه با طراحی مناسب برای دفع عرق و باران، نوید صدای باسی قدرتمند، کنترل‌های آسان برای استفاده و عمر باتری فراوان را می‌دهد تا شما را در زمان تمرین بیشتر نگه دارد.

شما همچنین در اینجا برخی از موارد اضافی مانند نویز کنسلینگ فعال، 22 ایستگاه از پیش تنظیم EQ و توانایی به هم زدن تنظیمات کنترل را دریافت میکنید.

 

طراحی

Soundcore Sport X10 از طراحی قلاب گوش استفاده میکند که ظاهر گوشی‌های هدفون‌های معمولی را ندارد. وقتی درب کیس را که داخل آن نگه داشته میشود باز میکنید، گوش گیر لاستیکی دور گوشی‌های هدفون پیچیده میشود. وقتی آنها را بیرون می‌آورید، قبل از اینکه قسمت جوانه را در گوش و قلاب را دور گوش خود بچسبانید، قلاب ها را روی جوانه‌ها بلند میکنید.

این طرحی است که باعث میشود آنها را به سرعت در کیس قرار دهند، اما وقتی بیرون هستند، آماده هستند که در جای خود بمانند.

 

Soundcore Sport X10
بررسی هدفون ورزشی Soundcore Sport X10   10

 

در حالی که نمیتوانید قلاب‌ها را در Soundcore Sport X10 عوض کنید، تعداد زیادی ایرتیپ با اندازه‌های مختلف برای انتخاب وجود دارد، از خیلی کوچک به خیلی بزرگ، بنابراین بیشتر آنها باید جفت ایده‌آل برای مهر و موم کردن صدا در گوش باشد تا از تکان نخور در گوش اطمینان حاصل کنید .

Soundcore Sport X10 دارای گواهینامه IPX7 است، به این معنی که از لحاظ فنی میتوانند در عمق یک متری آب به مدت 30 دقیقه دوام بیاورند. در حقیقت، شما چیزی مناسب برای مقاومت در برابر عرق و باران دارید و از شما در برابر رطوبت محافظت میکند.

کیس شارژی که آنها در آن قرار میگیرند اندازه مناسبی برای جیب دارد، اگرچه ظاهری لغزنده دارد. دکمه ای که برای باز کردن آن استفاده میشود به عنوان نمایشگر برای نشان دادن وضعیت باتری و وضعیت اتصال در پشت قرار میگیرد. یک درگاه شارژ  USB-C هم در پشت آن وجود دارد.

در بالای هر دو جوانه Soundcore Sport X10 یک دکمه فیزیکی قرار دارد که میتوانید آن را یک، دو بار یا برای دو ثانیه نگه دارید تا صدا را پخش یا مکث کنید، صدا را تنظیم کنید، ANC را روشن کنید و زمانی که هدفون در حالت استریو قرار دارد، تماس‌ها را مدیریت کنید. وقتی به حالت مونو میروید، میتوانید صدا را پخش/مکث کنید، به تماس پایان دهید و سیری یا سایر دستیارهای تلفن هوشمند را فعال کنید.

 

هدفون Soundcore Sport X10
بررسی هدفون ورزشی Soundcore Sport X10   11

 

اگر میخواهید از آن‌ها برای تمرین‌های پرانرژی‌تر استفاده کنید، کنترل‌های فیزیکی همیشه مطلوب‌تر هستند و در کل، کنترل‌های Soundcore Sport X10 در این سناریو به خوبی کار میکنند. آن‌ها میتوانستند کمی بزرگ‌تر باشند اما با این حال میتوانید شخصی سازی کنترل‌ها را، در داخل برنامه همراه Soundcore انجام دهید.

نویز کنسلینگ

نویز کنسلینگ Soundcore Sport X10 در مسدود کردن صداهای اطراف بسیار موثر است. با این حال، رفتن به خارج از منزل ممکن است چالش برانگیز باشد. یک ویژگی کاهش صدای باد وجود دارد که میتوانید در داخل نرم افزار آن را روشن کنید، اما به وضوح هنگام گوش دادن به موسیقی اعمال نمیشود.

میکروفون

هنگام برقراری تماس، شش میکروفون روی Soundcore Sport X10 وجود دارد که نوید کیفیت تماس را میدهد و صدای پس زمینه را مسدود میکند. اینجاست که ویژگی کاهش نویز باد وارد عمل میشود، و بهبودهایی را در جلوگیری از باد و ارائه کیفیت مکالمه واضح و منطقی ارائه میکند.

باتری

وقتی صحبت از عمر باتری به میان می‌آید، Soundcore Sport X10 وعده هشت ساعت بدون استفاده از ANC را میدهد. هنگامی که ANC فعال است، چند ساعت کاهش می‌یابد. میزان صدای گوش دادن نیز بر روی نوع حجم باتری که میتوانید از آن لذت ببرید تأثیر میگذارد.

با یک کیس کاملاً شارژ شده، در مجموع 32 ساعت وقت خواهید داشت و علیرغم عدم وجود ویژگی شارژ سریع مطلوب، عملکرد باتری به طور کلی برای یک هفته استفاده خوب در صورتی که 1 تا 2 ساعت به صورت منظم با آن تمرین کنید، خوب است.

کیفیت صدا

مانند بسیاری از جوانه‌های Soundcore، X10 بیس و قدرت را در اولویت قرار میدهد، اما مدتی را صرف بازی با تنظیمات EQ در نرم افزار همراه کنید و میتوانید برای کسانی که به آن بیس تند و تیز نیاز ندارند، صدای لذت بخشی بیشتری به دست آورید.

Soundcore Sport X10 دارای درایورهای دینامیک 10 میلی متری است و همچنین از فناوری BassUp اختصاصی Soundcore استفاده میکند که برای تجزیه و تحلیل صدا در زمان واقعی و تقویت عملکرد بیس طراحی شده است.

هدفون ورزشی Soundcore Sport X10
بررسی هدفون ورزشی Soundcore Sport X10   12

 حتی در حجم‌های متوسط، این گرما به جای غلبه کردن، خشنود است. میانه‌های صاف کره ای یا عملکرد سه فرکانس‌های تریبل درخشان دریافت نمی کنید، اما در کل بسیار خوب است و این صدا به طرز شگفت انگیزی برای هدفون های اسپرت خوب است.

اگر میخواهید موارد را بیشتر تنظیم کنید، مجموعه‌ای از پیش‌تنظیمات EQ در داخل نرم افزار همراه با یک گزینه EQ دستی وجود دارد. مجموعه خوبی از تنظیمات پیش‌تنظیمی وجود دارد که شامل Signature EQ خود Soundcore است که باس را افزایش میدهد یا مواردی که برای پادکست‌ها و کلمات گفتاری مناسب‌تر هستند. اگر تنظیمات پیش‌تنظیم این کار را برای شما انجام نمیدهند، گزینه‌ای وجود دارد که خودتان را بسازید.

همچنین برخی از حالت‌های شنیداری اضافی با هر دو حالت نویز کنسلینگ و شفافیت به عنوان ویژگی در دسترس هستند. هر دو به عنوان ویژگی‌های بتا(آزمایشی) برچسب‌گذاری شده‌اند و در حالی که ممکن است در وضعیت کامل نباشند.