3 مورد از بهترین هدفون های JBL در سال 2021 | JBL Headphones

در این مقاله سه مورد از بهترین هدفون های JBL را بررسی خواهیم کرد. بطور کلی برند جی بی ال یکی از برندهای معروف و پیشرو در زمینه ساخت هدفون و اسپیکرهای به روز و پیشرفته است. محصولات این برند بسیار پرطرفدار و پرفروش هستند و در ایران نیز طرفداران زیادی دارند. در ادامه با بررسی سه محصول عالی از جی بی ال با ما همراه باشید.

بهترین هدفون بی سیم  JBL CLUB 950NC Wireless

3 مورد از بهترین هدفون های JBL در سال 2021

 

⦁    نوع: بالای گوشی
⦁    بی سیم: بله
⦁    حذف نویز: بله
⦁    میکروفون: بله
⦁    مبدل: دینامیک
امتیازات کسب شده
⦁    کارکرد ترکیبی: 7.2
⦁    صدای خنثی: 7.4
⦁    رفت و آمد/سفر: 7.4
⦁    ورزش / تناسب اندام: 7.4
⦁    دفتر کار: 7.3
⦁    بازی بی سیم: 5.8
⦁    بازی با سیم: 7.4
⦁    تماس های تلفنی: 6.2

 

این هدفون های بلوتوثی خوش ساخت دارای تناسبی بالا، طراحی پایدار و عملکرد کلی متناسب هستند. مشخصات صوتی خنثی و متعادل آن اگرچه دارای بیس ضعیفی است، اما باعث می شود تا بتواند برای گوش دادن به طیف گسترده ای از محتواهای صوتی مناسب باشد. اگر صدای متفاوتی را ترجیح می دهید، می توانید از EQ پارامتری و ایستگاه از پیش تنظیم شده در برنامه هدفون JBL برای تنظیم عملکرد آن استفاده کنید.

سر و صدای زیادی از آن نشت نمی کند و عمر باتری مداوم 25 ساعته آن برای استفاده طولانی مدت مناسب است. به لطف ویژگی ANC ، این هدفون می تواند صداهای پس زمینه ای مانند گفتگوی همکاران در محیطی اداری را مسدود کند.
متأسفانه، ویژگی ANC آن در جلوگیری از صداهای پس زمینه باس دار مانند صدای موتورهای اتوبوس و هواپیما ناموفق است، بنابراین ممکن است برای استفاده در هنگام رفت و آمد ایده آل نباشد.

همچنین، میکروفون یکپارچه آن کیفیت ضبط ناامید کننده ای دارد و در زمینه برقراری تماس تلفنی متوسط ​​است. طراحی آن به اندازه هدفون های بی سیمی مانند JBL LIVE 300TWS Truly Wireless قابل حمل نیست. با این اوصاف، این مدل هنوز هم یک انتخاب خوب است و بهترین هدفون JBL در کارکرد های ترکیبی می باشد.

بهترین هدفون روی گوشی  JBL Live 400BT Wireless

3 مورد از بهترین هدفون های JBL در سال 2021

 

⦁    نوع: روی گوشی
⦁    بی سیم: بله
⦁    حذف نویز: خیر
⦁    میکروفون: بله
⦁    مبدل: دینامیک
امتیازات کسب شده
⦁    کارکرد ترکیبی: 7.0
⦁    صدای خنثی: 7.2
⦁    رفت و آمد/سفر: 7.1
⦁    ورزش / تناسب اندام: 7.3
⦁    دفتر کار: 7.0
⦁    بازی بی سیم: 5.6
⦁    بازی با سیم: 7.2
⦁    تماس های تلفنی: 6.5

 

مشخصات صوتی متعادل آن برای پخش انواع مختلف موسیقی بسیار مناسب است و اگر می خواهید آن را تغییر دهید، برنامه JBL Headphones یک اکولایزر پارامتری کامل با ایستگاه های از پیش تنظیم شده را ارائه می دهد. ماندگاری باتری آن فوق العاده است زیرا 30 ساعت مداوم زمان پخش و تایمر خاموش شدن خودکار دارد، بنابراین اگر فراموش کنید که آن را خاموش کنید دیگر نگران تمام شدن شارژ نخواهید بود.

این مدل می تواند همزمان با حداکثر دو دستگاه جفت شود و در زمانی که می خواهید هم از تلفن همراه و هم از رایانه به طور همزمان استفاده کنید، عالی است.
با این حال، ظاهر آن ارزان تر از JBL Everest 310 Wireless ساخته شده است و به همراه قابی برای حمل در طول مسیر رفت و آمد عرضه نمی شود. برخی از کاربران این هدفون را برای استفاده های طولانی مدت مناسب نمی دانند. هنوز هم، اگر هدفون های روی گوشی را ترجیح می دهید، عملکرد کلی آن ها مناسب است و انتخاب مطلوبی می باشد.

بهترین هدفون اقتصادی  JBL Endurance Sprint Wireless

3 مورد از بهترین هدفون های JBL در سال 2021

 

⦁    نوع: روی گوشی
⦁    بی سیم: بله
⦁    حذف نویز: خیر
⦁    میکروفون: بله
⦁    مبدل: دینامیک
امتیازات کسب شده
⦁    کارکرد ترکیبی: 7.1
⦁    صدای خنثی: 7.1
⦁    رفت و آمد/سفر: 7.6
⦁    ورزش / تناسب اندام: 7.7
⦁    دفتر کار: 6.9
⦁    بازی بی سیم: 5.3
⦁    بازی با سیم: 5.1
⦁    تماس های تلفنی: 6.6

 

این هدفون های رنگارنگ دارای طراحی گردن بندی ای هستند که نسبت به قیمتی که دارند کاملاً خوش ساخت است. اگر ورزش می کنید، این هدفون گزینه بسیار خوبی است زیرا دارای تناسب پایدار و گواهی IPX7 برای مقاومت در برابر آب است، اگرچه ما در حال حاضر این ویژگی را آزمایش نمی کنیم. این مدل همچنین از بهترین Earbud های بی سیمی است که ما آزمایش کرده ایم و نمایه صوتی متعادل آن برای پخش انواع ژانرهای صوتی مناسب است.

متأسفانه، ممکن است استفاده از این هدفون برای همه ی کاربران راحت نباشد و کنترلرهای لمسی آن نیز بسیار حساس می باشد، بنابراین انجام کاری خاص ممکن است دشوار باشد. با این حال، دوام باتری آن 9 ساعته است که برای گذراندن یک روز کاری کافیست و همچنین می تواند مقدار زیادی از صداهای پس زمینه موجود در اطراف شما را کاهش دهد. در این رنج قیمتی این هدفون ها به طور کلی عملکرد مناسبی دارند.

مزایای این برند

⦁    صدای کاملا متعادل. اگرچه ما طیف وسیعی از هدفون های JBL را آزمایش نکرده ایم، اما این برند به طور محسوسی روی تولید صدا به صورت متعادل تمرکز دارد. از آنجا که این برند یکی از زیرمجموعه های هارمن است، هدفون های این شرکت نیز معمولاً از منحنی هارمن پیروی می کنند، که باعث ایجاد صدایی متعادل در پخش اکثر ژانرهای صوتی می شود.

⦁    ویژگی های کامل. طیف گسترده ای از هدفون های بی سیم JBL با ویژگی های فعال مانند اشتراک موسیقی یا تایمر خاموش کردن خودکار ارائه می شوند. این هدفون ها همچنین دارای یک برنامه تلفن همراه هستند که به شما امکان می دهد تا تجربه صوتی خود را کنترل کنید. ویژگی هایی مانند عایق صوتی یا تغییر حالت صدا با اکولایزر کاملا پارامتری در دسترس است.

⦁    استفاده آسان. هدفون های JBL که ما آزمایش کرده ایم، دارای کنترلرهای ساده و کاربردی هستند. اکثر آن ها نیز دارای یک دکمه همگام سازی اختصاصی برای جفت شدن بلوتوثی هستند که ادامه کار را آسان می کند.

⦁    راحتی متوسط. اگرچه ما همه هدفون های JBL را آزمایش نکرده ایم، اما در برخی از هدفون ها مشکلاتی مانند قرار گرفتن خیلی کیپ بر روی سر یا کاسه گوش کمی کوچک که به خوبی در گوش کیپ نمی شود، وجود دارد.

⦁    طراحی پلاستیکی. اکثر هدفون های JBL از کیفیت ساخت مناسبی برخوردار هستند، اما مدل هایی که ما آزمایش کرده ایم، مخصوصا در دامنه های قیمتی پایین تر، از کیفیت ساخت پایین تری برخوردارند.

⦁    بدون مدل پشت باز. اگرچه ممکن است برای شنوندگان عادی مسئله مهمی نباشد، اما JBL فاقد مدل پشت بازی است که بتواند جلوه های صوتی بیشتری را ارائه دهد.به طور کلی، JBL هدفون هایی با ویژگی های خاص تولید می کند که معمولاً صدای متعادل خوبی دارند زیرا از منحنی هارمن تبعیت می کنند. با این حال، طراحی و تناسب آن همیشه عالی نیست و علی رغم قیمت نسبتا بالایی که دارند، ساختار پلاستیکی آن می تواند کمی ارزان قیمت به نظر برسد.

جمع بندی

JBL هدفون های متنوعی را برای استفاده های مختلف ارائه می دهد. هدفون های این برند به طور کلی صدای متعادل خوبی دارند اما اگر به دنبال تفاوت هستید می توانید از اکولایزر اختصاصی موجود در برنامه همراه این شرکت استفاده کنید.

 

در حالی که جی بی ال کیفیتی مانند Bose و Sennheiser را در زمینه تولید هدفون به نمایش نمی گذارد و هیچ مدلی را که به طور خاص برای صداهای صوتی مختلفی تهیه شده باشد ارائه نمی دهد، اما طرح های رنگارنگ آن ها دارای ویژگی های منحصر به فردی مانند اشتراک موسیقی است که JBL را برای استفاده های عادی و روزمره مناسب می کند.