Eight Ways to Increase Volume in Headphones

در عصر تکنولوژی ،صرف زمان برای استفاده از هدفون آسان است. موسیقی، پادکست، انواع دیگر برنامه های گفتگو، محتوای شنیداری زیادی که اکنون در جهان وجود دارند. اما نقطۀ مشترک، بحث حداکثر میزان صدای بسیاری از هدفون ها است. حتی شنوندگان بهترین هدفون ها هم به دنبال راه هایی برای بلندتر کردن صدای دستگاه خود هستند.

چند راه وجود دارد که شنونده می تواند صدای هدفون خود  را حتی زمانی که تنظیمات محدود شده است، افزایش دهد. استفاده از این نکات ساده می تواند صدای قوی را به ارمغان بیاورد و تجربه گوش دادن بهتری را به شما ارائه دهد. اما شنوندۀ عزیز مراقب باشید، پردۀ گوش، قسمت شکنندۀ بدن است که اگر بیش از حد در معرض صداهای بسیار بلند قرار گیرد، می تواند آسیب ببیند. مراقب باشید.

Eight Ways to Increase Volume in Headphones

 

صدا را به حداکثر خودش برسانید

به نظر می رسد این ایدۀ بی فایده ای باشد. و از جهاتی اینطور است. اما راه هایی وجود دارد که فقط با استفاده از تنظیمات میزان صدای دستگاه می توانید صدا را افزایش دهید. اما نکته مهمی که باید به خاطر بسپارید این است که دستگاهی که هدفون به آن متصل است دارای تنظیمات صدای مخصوص خود است، اما ممکن است هدفون ها نیز خود تنظیم صدا داشته باشند. نه تنها می توان میزان صدا را تنظیم کرد، بلکه ممکن است یک اکولایزر نیز وجود داشته باشد تا همه جنبه های خروجی صدا را مشخص کند تا دقیقاً همانطور که دوست دارید تنظیم شود.

از نرم افزار تقویت کنندۀ صدای هدفون استفاده کنید

نرم افزار هایی وجود دارند که به طور خاص برای افزایش صدای هدفون شما طراحی شده اند تا بتوانید میزان صدا را افزایش دهید.اگر از موبایل یا رایانه شخصی استفاده می کنید، می توانید نرم افزار ها را دانلود و با هدفون خود ادغام کنید. این نرم افزار ها برای باطل کردن محدودیت تنظیمات موجود در هدفون شما عمل می کند و بعد می تواند صدا را افزایش دهد، خواهید دید که صدای هدفون چقدر بیشتر خواهد شد. این نرم افزار ها برای اندروید، آیفون و کامپیوتر قابل استفاده هستند.

هدفون یا اسپیکر های خود را پاک کنید

این راه حل نیز ممکن است برای خوانندگان تا حدودی واضح به نظر برسد ،اما می تواند به راحتی توسط شنوندگان نادیده گرفته شود. بنابراین، باعث ایجاد مشکل در صدای هدفون شما می شود. مخصوصاً ایرباد هايي مانند ایرپاد و هر نوع هدفون داخل گوش دیگر. هرچه انباشتگی بیشتر شود، هدفون صدایش کمتر خواهد شد. اگر بدون اینکه حتی آنها را یک بار تمیز کنیم از آنها استفاده کنیم، به مرور زمان به دلیل انسداد اسپیکرها صدا کمتر خواهد شد.

با داشتن این وسایل میتوانید به درستی هدفون را تمیز کنید :

  • یک پارچۀ کوچک
  • دستمال های تمیز کننده الکلی ایزوپروپیل یا تک
  • تکه های پنبه
  • صابون
  • آب
  • چسب خمیری تمیز کننده تک

حتی گاهی اوقات می توان این پخش کننده ها را با نرم افزار های تقویت کننده صدا  ترکیب کرد تا صدا را بیشتر کند.

بهترین هدفون ها را پیدا کنید

Eight Ways to Increase Volume in Headphones

 

از آنجایی که هر کسی برای خود عقیده ای دارد، پیدا کردن بهترین هدفون می تواند سخت باشد. ممکن است یک نفر فکر کند که بهترین هدفون گران ترین آن است، که ممکن است شخص دیگری موافق نباشد. خواندن نظراتی که افراد ارسال کرده اند، همیشه مفید بوده است. به خصوص هنگامی که صحبت از محصولات گران قیمت می شود. همیشه مطمئن باشید که قبل از خرید هدفون، به تجربه دیگر مشتریان نگاهی بیندازید.

در سال 2020، لیستی از ده مجموعۀ هدفون که صدای بلندتری نسبت به بقیه داشتند، منتشر شد و شایان ذکر است که آنها چه محصولاتی هستند.

  • سونی WH1000XM3
  • آدیو تکنیکا MSR7NC
  • بیتس Studio3
  • سنهایزر  HD280Pro
  • پلنترونیکس  Backbeat Pro 2
  • کوین SE7
  • دالبی Dimension
  • آدیو تکنیکا ATH-50BT
  • اسکال کندی Hesh 3
  • سنهایزر HD 4.40BT

این ده مجموعه هدفون بهترین صدا را ارائه می دهند. بعضی آن ها هم قابلیت نویز کنسلینگ را دارند.

به بلوتوث یا اسپیکر هوشمند متصل شوید

هنگامی که در مکانی هستید و میخواهید راهی برای گوش دادن به محتوای خود بدون استفاده از هدفون پیدا کنید، اسپیکر ها بهترین گزینه هستند. به خصوص اکنون که دستگاه های بلوتوث و وای فای در حال تبدیل شدن به یک امر عادی هستند. گزینه های زیادی برای اسپیکرهای بلوتوثی وجود دارد و نسبت به اندازه و بلندی صدای آنها بسیار مقرون به صرفه هستند.

اسپیکر مناسب می تواند حتی بیشتر از یک هدفون صدا تولید کند. بنابراین، تصور کنید که شنوندۀ اسپیکر همراه با استفاده از برخی نرم افزار های تقویت کننده هدفون میتواند بلندترین صدای ممکن را بشنود.

صدای دستگاه خود را در مرکز کنترل دستگاه بلندتر کنید

هر دستگاه دارای یک مرکز کنترل است که می تواند برای افزایش صدا استفاده شود. معمولاً،در مرکز کنترل، اندازه گیری برای بالا یا پایین آوردن صدا وجود دارد. هنگامی که صدا به حداکثر می رسد، ممکن است مجبور شوید از گزینه های متناوب برای افزایش بیشتر صدا استفاده کنید.

برخی از هدفون فقط با استفاده از میزان صدای خود هدفون و بدون کمک اضافی دارای خروجی صدای فوق العاده ای هستند. اما دیگر دستگاه ها این قدرت را ندارند.بنابراین، برای افزایش حجم صدا میتوان از نرم افزار های تقویت کننده صدا استفاده کرد.

نرم افزار های صوتی و موسیقی بهتری را امتحان کنید

اکثر این برنامه ها دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند که به شما این امکان را می دهد تا دقیقا همانطور که می خواهید، صدا برایتان تنظیم شود. با استفاده از برنامه های مناسب، می توانید توانایی های صدای هدفون خود را از حداکثر تنظیم معمولی افزایش دهید. برخی از نرم افزار های قابل توجهی که برای پخش رسانه استفاده می شوند:

  • اسپاتیفای
  • اپل موزیک
  • گوگل پلی موزیک
  • یوتیوب موزیک
  • آمازون موزیک
  • بلک پلی و …

 

Eight Ways to Increase Volume in Headphones

 

محدودیت صدا را در تنظیمات هدفون تنظیم کنید

این گزینه ممکن است برای برخی شگفت انگیز باشد. در بسیاری از تنظیمات دستگاه یک راه وجود دارد که به شما این امکان را می دهد تا از محدود کننده صدا، پیروی نکنید. این قسمت در هدفون نصب شده است. همانطور که اشاره کردم، هنگام افزایش صدا از حداکثر خود، همیشه تنظیمات را با افزایش جزئی تغییر دهید.

جمع بندی

ما در عصر تکنولوژی، برخی اوقات به کم صدا بودن دستگاهمان بر می خوریم، که بسیاری از راه های مختلف می تواند ما را در افزایش حجم صدا یاری دهد. حتی اگر یک یا دو راه جواب ندهد، باز هم راه های شگفت انگیز دیگری وجود دارند که شما را متعجب میکنند. اما، این را هم نباید فراموش کنید که با تمیز نگه داشتن دستگاهتان مانع از کم شدن صدای آن میشوید.