بهترین Earbuds و In-Ear لغو کننده نویز بهار 2021

بعضی زمان ها است که همه ما به کمی آرامش و سکوت نیازمندیم. اگر روزانه از هدفون خود برای رفت و آمد یا هنگام کار در دفتر استفاده می کنید، شاید چیزی را نیاز اشته باشید که در جلوگیری از صداهای پس زمینه عملکرد موثر و مناسبی  داشته باشد. قبلا برای داشتن ویژگی حذف نویز فعال خوب (ANC) به هدفون های بیش از حد بزرگ احتیاج داشتید، خوشبختانه اکنون می‌توانید حتی در هدفون های کوچک و قابل حمل نیز این ویژگی ارزشمند را داشته باشید.

با برخی از هدفون های  in-ear، بدون داشتن ویژگی ANC، می توانید به سکوت و انزوای زیادی دست پیدا کنید، زیرا آنها از نظر فیزیکی مجرای گوش شما را مسدود می کنند.

انواع هدفون ها :

 

Apple AirPods Pro Truly Wireless

بهترین Earbuds و In-Ear لغو کننده نویز بهار 2021

 

Type In-ear
Enclosure Closed-Back
Wireless Truly Wireless
Noise Cancelling Yes
Mic Yes
Transducer Dynamic
بهترین هدفون های بی سیم لغو کننده نویز با طراحی بی سیم در آزمایش ما Apple AirPods Pro است. استفاده از آنها بسیار راحت هستند زیرا خیلی عمیق وارد  مجرای گوش نمی شوند، و همین طور وزن آنها بسیار سبک است به طوری که شما به سختی متوجه می شوید که چیزی درون گوش ما قرار گرفته است. از لحاظ ظاهری خیلی زیبا و خوش ساخت هستند، و دارای کنترل های حساس به لمس بر روی هر بدنه هستند.

 

کیس آنها بسیار کوچک است و از شارژ بی سیم پشتیبانی می کند و به طور یکپارچه با تمام دستگاه های Apple شما جفت می شوند. ویژگی ANC آنها عالی است و عملکرد فوق العاده ای دارد و در جلوگیری از صدای کم موتور موتورهای هواپیما و ماشین و همچنین صداهای اطراف مانند پچ پچ  و همهمه بسیار عالی عمل می کنند. آنها دارای صدای صاف متعادل و نسبتاً خنثی هستند که این موضوع آنها را برای اکثر ژانرها  مناسب می کند. متأسفانه، آنها EQ ندارند و صدای بیس پایین آنها ممکن است برای طرفداران EDM و dubstep ناامید کننده باشد.

درست مانند بسیاری دیگر از هدفون های بلوتوث، میکروفون آنها خیلی جالب و  مناسب نیست و صدای شما بسیار نازک و خفه به نظر می رسد. طول عمر باتری آنها 5.5 ساعت با یک بار شارژ دوام می آورند. از طرف دیگر طبق ادعای اپل با 20 دقیقه شارژ حدود سه تا چهار ساعت قدرت پخش دارند و کیف همراه آنها حدود 5 بار اضافی فراهم می کند که بسیار عالی است. به طور کلی، هدفون های خوبس هستند که دارای ویژگی چشمگیر ANC می باشند.

 

BOSE QUIETCOMFORT EARBUDS TRULY WIRELESS

بهترین Earbuds و In-Ear لغو کننده نویز بهار 2021

 

Type Earbuds
Enclosure Closed-Back
Wireless Truly Wireless
Noise Cancelling Yes
Mic Yes
Transducer Dynamic

اگر دوست دارید سطح ANC خود را متناسب با نیازهای خود تنظیم کنید، نگاهی به Earbuds Bose QuietComfort بیندازید. اگرچه آنها به راحتی اپل AirPods Pro Truly Wireless نیستند و فاقد تراشه H1 برای جفت شدن fh سایر دستگاه های اپل هستند، Bose از طریق اپ همراه خود یک کنترل ANC قابل تنظیم ارائه می دهد.

 

در بهترین حالت، ANC آنها می تواند صدای شلوغی موتورهای اتوبوس در هنگام رفت و آمد شما و همچنین صحبت های محیطی را در حالی که در دفتر هستید، مسدود کند. همچنین دارای نمایه صدای بسیار خنثی و متعادل هستند  در نتیجه برای انواع محتوای صوتی مناسب می باشند. طول عمر باتری آنها 7.3 ساعت است و کیف همراه آنها دو بار شارژ اضافی فراهم می کند و از کیفیت ساخت بسیار خوبی برخوردار هستند.

 

برای افرادی که همیشه در حال حرکت هستید بسیار عالی می باشند چون پایداری بالایی دارند، اگر می خواهید Earbuds  های راحت تری با ویژگی ANC بهتر و دوام کلی باتری بیشتری داشته باشید، Apple را امتحان کنید. اما اگر ترجیح می دهید بتوانید ANC خود را برای شنیدن صداها در اطراف خود تنظیم کنید، به دنبال Bose باشید.

 

Jabra Elite 65e

بهترین Earbuds و In-Ear لغو کننده نویز بهار 2021

 

Type Earbuds
Enclosure Closed-Back
Wireless Yes
Noise Cancelling Yes
Mic Yes
Transducer Dynamic
بهترین Earbuds  لغو کننده نویز گردنبند  Jabra Elite 65e است. این هدفون های راحت و خوش ساخت به لطف ویژگی ANC عملکرد چشمگیری در ایزوله کردن صدا فراهم می کنند. توانایی مسدود کردن سر و صدای موتور هواپیما و اتوبوس و همچنین سر و صدای محیط با فرکانس بالاتر مانند صدای همهمه یا افرادی که در نزدیکی  شما صحبت می کنند را با ویژگی ANC دارند.

 

این هدفون ها دارای نمایه صدای باس سنگین هستند که اندکی ضربان و صدای اضافی به موسیقی شما اضافه می کند، اگر موسیقی های باس سنگین مانند EDM را دوست دارید برای شما گزینه ایده آلی است. اگر شما صدای متفاوتی می خواهید ، با EQ گرافیکی در Jabra Sound + می توانید صدای مورد نظر خود را سخصی سازی کنید.

 

میکروفون درون خطی آنها از کیفیت ضبط مناسبی نیز دارد، بنابراین صدای شما برای فردی که در ان طرف صدای شما را می شنود، واضح و متناسب است. متأسفانه طول عمر آنها نزدیک به 8 ساعت می باشد که برای استفاده در روزهای طولاتی مناسب نیست. همچنین خیلی راحت از گوش خارج می شوند.

 

QC20 Bose QuietComfort

بهترین Earbuds و In-Ear لغو کننده نویز بهار 2021

 

Type Earbuds
Enclosure Closed-Back
Wireless No
Noise Cancelling Yes
Mic Yes
Transducer Dynamic

بهترین هدفون های لغو کننده نویز با سیم که QC20  Bose QuietComfort است. این هدفون های خوش ساخت به لطف ویژگی ANC عملکرد باورنکردنی  در ایزولاسیون نویز دارند، بنابراین اگر در یک اتوبوس پر سر و صدا در رفت و آمد باشید و یا در یک دفتر کار شلوغ کار می کنید می توانید خیلی راحت روص صدای خود تمرکز کنید.

 

در گوش خیلی راحت هستند؛ نمای صدای صوتی باس سنگین دارند که ضربان بیشتری به صدای شما اضافه می کند و باعث می شود تا آنها برای طرفداران موسیقی باس سنگین مانند EDM مناسب باشند. همچنین صدای زیادی به بیرون نشت نمی دهند،که در نتیجه می توانید با صدای دلخواه از هدفون خود استفاده کنید.

 

ماندگاری 19 ساعته باتری این هدفون را تبدیل به  انتخاب مناسبی برای روزهای طولانی هنگام حرکت می کند. برای کسانی که صدای خنثی را ترجیح می دهند صدای باس آنها ممکن است، طاقت فرسا باشد. هیچ نوع ویژگی سفارشی سازی صدا ندارند، بنابراین نمی توانید نمایه صدای آنها را بیشتر مطابق میل خود تنظیم کنید. اما اگر صدای باس و هدفون سیمی ترجیح می دهید انتخاب خوبی هستند.

 

Truly Wireless TaoTronics SoundLiberty 94

بهترین Earbuds و In-Ear لغو کننده نویز بهار 2021

 

Type In-ear
Enclosure Closed-Back
Wireless Truly Wireless
Noise Cancelling Yes
Mic Yes
Transducer Dynamic
TaoTronics SoundLiberty 94 بهترین Earbuds  متناسب با بودجه و لغو کننده نویز در آزمایشات ما بود. این Earbuds  های خوش ساخت و محکم هستند عملکرد بسیار خوبی در ایزولاسیون نویز دارند. ویژگی ANC صداهایی مانند صدای موتورهای اتوبوس سر و صدای باس را مسدود می کند و باعث کاهش صداهایی مانند صدای گفتگوی محیط اطراف شما شود.

 

به اندازه کافی برای دویدن در پارک و یا در حال حرکت پایدار و متناسب هستند. از نظر مقاومت در برابر آب دارای استاندارد IPX5 هستند، اگرچه ما در حال حاضر این مورد را آزمایش نمی کنیم، صدای زیادی به بیرون نشت نمی دهند، در نتیجه می توانید بدون ایجاد مزاحمت برای دیگران در اطراف، آهنگ های مورد علاقه خود را با صدای زیاد گوش دهید.

 

متأسفانه  ویژگی سفارشی سازی ندارند، بنابراین اگر صدایی خنثی تر را ترجیح می دهید نمی توانید آنها را تغییر دهید. طول عمر 3.8 ساعته باتری آنها خیلی کوتاه است، بنابراین ممکن است مجبور شوید آنها را در طول روز شارژ کنید. خوشبختانه، کیف حمل آنها حدود سه بار شارژ اضافی فراهم می کند و همین طور دارای یک تایمر خاموش شدن خودکار هستند که به شما کمک می کند تا عمر باتری را در صورت عدم استفاده حفظ کنید.

 

ANKER SOUNDCORE LIFE DOT 2 TRULY WIRELESS

بهترین Earbuds و In-Ear لغو کننده نویز بهار 2021

 

Type In-ear
Enclosure Closed-Back
Wireless Truly Wireless
Noise Cancelling No
Mic Yes
Transducer Dynamic

اگر توانایی ایزولاسیون بهتر را ترجیح می دهید، Anker Soundcore Life Dot 2 را در نظر بگیرید. آنها نمای صوتی خنثی تری دارند که احتمال دارد برخی از کاربران از آن لذت ببرند، با این حال صدای شگفت انگیز خوبی را به شما ارائه می دهند که مخصوصاً برای ژانرهای باس سنگین مناسب است. درست مانند TaoTronics ، آنها یک ترکیب کاملاً راحت، خوش ساخت و پایدار دارند.

 

طول عمر باتری 7 ساعت است و کیف حمل آنها شارژ اضافی را فراهم می کند. متأسفانه، میکروفون تلفیقی آنها عملکرد کلی متوسطی را ارائه می دهد. اگر به دنبال هدفون با ویژگی ANC هستید تا صدای محیط اطراف خود را کاهش دهد TaoTronics برای شما مناسب است. اما اگر ANC برای شما اولیت نیست یا نمایه صدای خنثی تری ترجیح می دهید، Anker را بررسی کنید.