هدفون JBL Tune 125TWS

Type In-ear
Enclosure Closed-Back
Wireless Truly Wireless
Noise Cancelling No
Mic Yes
Transducer Dynamic

JBL Tune 125TWS یک هدفون بی سیم است. نمایه صوتی متعادل دارد، قابلیت حذف نویز مناسب و طراحی سبک و کم جا دارد که این موضوع حمل و نقل آن را آسان می کند. متأسفانه، ویژگی سفارشی سازی صدا ندارند و برنامه کنترل آنها بسیار محدود است، لازم به ذکر است که در برخی از دستگاه ها نیز تاخیر زیادی دارند. اما اگر به دنبال یک جفت هدفون بی سیم هستید که بتوان از آن برای گوش دادن به بیشتر انواع محتوای صوتی استفاده کرد، گزینه مناسبی است.

برای ورزش

JBL Tune 125TWS برای استفاده ورزشکاران خیلی مناسب است.به این دلیل که سبک هستند و خیلی راحت می توان آنها را با خود حمل کرد. صدای صوتی متعادل این هدفون ها را برای ترکیبی از ژانرهای مختلف موسیقی مناسب می کند. متأسفانه، این هدفون ها خیلی پایدار نیستند در هنگام ورزش و یا حرکت های ملایم مشکلی بوجود نمی آید اما اگر حرکت های تند و زیاد داشته باشید امکان دارد از گوش شما بیفتند. امکان اتصال همزمان چند دستگاه را ندارند. اما قابلیت ایزوله کردن نویز خوبی دارند.

 

بررسی هدفون بی سیم جی بی ال | JBL Tune 125TWS

 

نکات مثبت
⦁    نمایه صوتی متعادل
⦁    طراحی کم حجم و سبک
⦁    تحویل صوتی کاملاً ثابت و سازگار

نکات منفی
⦁    بدون کنترل میزان صدا روز بدنه
⦁    رتبه بندی IP ندارد

تماس تلفنی

JBL Tune 125TWS گزینه مناسبی برای برقراری تماس  های تلفنی است. میکروفون یکپارچه آنها صدای شما را واضح و طبیعی جله می دهد، فقط کمی نازکتر از صدای خوتان. نویز پس زمینه را خیلی خوب مسدود می کنند.

نکات مثبت

⦁    ایزوله کردن نویز مناسب

نکات منفی

⦁    قابلیت کنترل نویز نامناسب برای میکروفون

برای استفاده در محل کار

JBL Tune 125TWS برای استفاده در محل کار مناسب هستند. برای استفاده در محل کار باید صدای گفتگوی همکاران اطراف را مسدود کرده و صدای  کمی به بیرون نشت دهند. که این هدفون هر دو را به خوبی انجام می دهد. این هدوفون هیچ نوع حالت آماده به کار یا استند بای برای افزایش عمر باتری ندارد، و امکان اتصال چند دستگاه همزمان را نیز ندارد. همچنین تاخیر بی سیم بالایی در رایانه های شخصی دارند که می تواند باعث آزار هنگام تماشای فیلم شود.

نکات مثبت
⦁    نمایه صوتی متعادل
⦁    حذف نویز مناسب
⦁    نشت صوتی کم

نکات منفی
⦁    تاخیر بالا در اتصال به رایانه های شخصی
⦁    نداشتن حالت استند بای برای ذخیره باتری
⦁    قابلیت اتصال چند دستگاه همزمان را ندارد

سبک طراحی

JBL Tune 125TWS هدفونی بی سیم با ظاهری ساده است. آنها طراحی این هدفون به گونه ای است زمانی که داخل گوش قرار می گیرد از گوش خیلی بیرون نمی آید و محافظ پلاستیکی به رنگ مونوکروم مات که دکمه های چند منظوره رو آن قرار دارد.

راحتی استفاده

JBL Tune 125TWS بسیار راحت است. خیلی سبک هستند و از گوش شما بیرون نمی زنند، اما ممکن است برای گوش همه این تناسب وجود نداشته باشد. خبر بد استفاده از دکمه چند منظوره ممکن است باعث فشار روی گوش شما شود.

بررسی هدفون بی سیم جی بی ال | JBL Tune 125TWS

کنترل ها

OS Compatibility
Not OS specific
Ease Of Use Good
Feedback Decent
Call/Music Control Yes
Volume Control No
Microphone Control Mute/Unmute
Channel Mixing
No
Noise Cancelling Control No
Talk-Through
No
Additional Controls Voice Assistant

JBL Tune 125TWS کنترل آسان اما تا حدودی محدود دارد. برای کنترل پخش موسیقی می توانید از دکمه سمت چپ استفاده کنید، با یک ضربه به موسیقی بعدی و با دو ضربه به آهنگ قبلی بروید. با یکبار ضربه زدن روی دکمه سمت راست، پخش موسیقی قطع می شود یا تماسی شما پایان می یابد،با یک دوبار ضربه به این دکمه، دستیار صوتی تلفن شما نیز روشن می شود. می توان از آنها در حالت مونو استفاده کرد، اما استفاده از کنترل های پخش را از دست می دهید. متأسفانه، امکان کنترل صدا با این هدفون روی بدنه وجود ندارد.

کیفیت ساخت

JBL Tune 125TWS بسیار خوش ساخت است. خیلی مستحکم و مقاوم ساخته شده اند. اما امتیاز IP برای مقاومت در برابر آب و گرد وغبار را ندارند.
کیف همراه Case
Type Hard case
L 2.7 ”
W 1.1 ”
H 2.3 ”
Volume 7 Cu. Inches

بررسی هدفون بی سیم جی بی ال | JBL Tune 125TWS

این هدفون ها کیف همراه خوبی دارند. جمع و جور است و از پلاستیکی محکم ساخته شده است. مانند قاب JBL Tune 125TWS ، کنترل هدفون نیز در داخل قاب وجود دارد که اگر فراموش کنید چگونه دستور خاصی را انجام دهید، می تواند مفید باشد. در این قاب همچنین از آهن ربا استفاده شده تا هدفون ها در جای خود ثابت قرار بگیرند.

ثبات

JBL Tune 125TWS نسبتا پایدار است. از گوش شما خیلی بیرون نمی زنند و هنگام تمرینات با  شدت کم از گوش شما نمی افتند، اما باله های ثبات برای کمک به نگه داشتن آنها در هنگام ورزش های شدید ندارند.

در مقایسه با سایر هدفون ها

JBL Tune 125TWS پیشرفت چشمگیری نسبت به JBL Tune 125TWS با طراحی مشابه دارند. نمایه صوتی کاملاً متعادل، قابلیت ایزوله کردن نویز منفعل و ساخت مستحکم دارند. متأسفانه طرح کنترل این هدفون بسیار ساده است و فاقد هر نوع نرم افزار همراه می باشد.