معرفی هدفون Beyerdynamic Amiron Wireless

Beyerdynamic Amiron Wireless هدفون دور گوش(over-ear) بلوتوثی با طراحی بسیار عالی است و باعث می شود که آنها بسیار پیشرفته به نظر برسند. این هدفون های با کیفیت، کاملا راحت هستند و می توانند پایداری مناسبی را ایجاد کنند. هر چند که نوع تناسب آنها باعث می شود که هنگام استفاده بر روی گوش، فضای خالی ایجاد کرده و بر روی صدای تولید شده، تاثیر بگذارد. شما می توانید برای دریافت اطلاعات دقیق تر در خصوص این محصول، با تهران اسپیکر همراه باشید.

این نکته را نیز باید اشاره کنیم که این هدفون ها به طور کلی مشخصات صوتی نسبتاً متعادلی دارند، اما پاسخ فرکانسی آنها متناسب با قرار گرفتن آنها رو سر می تواند تغییر زیادی کند که به نظر می رسد در افراد مختلف صداهای متفاوتی دارد. همچنین نرم افزار همراه آنها از ویژگی شخصی سازی صوتی برخوردار است که به طور بالقوه می تواند به کاربران کمک موثری نماید.

نگاهی اجمالی

  • هدفون دور گوش(over-ear) بلوتوثی با طراحی بسیار عالی
  • قسمت بالای هدبند و کاپ های گوش با یک چرم مصنوعی بسیار نرم
  • دارای طرح کم رنگ سیاه و خاکستری با لولاهای نقره ای و حاشیه های دایره ای شکل
  • ساخته شده از فلز و پلاستیک بادوام با روکش صاف و مات رده بالا
  •  دارای صدای نسبتاً متعادل و دقت بیس مناسب
  • دارای عملکرد نشتی صدای مناسب و قابل قبول
  • دارای میکروفون یکپارچه و کابل 1/8 TRRS
  • مجهز به میکروفون با کیفیت ضبط مناسب
  • نرم افزار همراه خوب Beyerdynamic MIY برای سفارشی سازی ها
  • دارای بلوتوث 4.2 و NFC

طراحی مناسب

همانطور که گفته شد، آنها از ساخت خوبی برخوردار هستند، هدفون Beyerdynamic Amiron Wireless هدفون بی سیم با طراحی ساده و در عین حال زیبا می باشد که می تواند بسیاری از کاربران را به سوی خود جذب نماید. قسمت بالای هدبند و کاپ های گوش با یک چرم مصنوعی بسیار نرم پوشانده شده، در حالی که در قسمت پایین هدبند از مواد مشبک ریز استفاده شده است.

هدفون حرفه‌ای بی سیم بیرداینامیک | Beyerdynamic Amiron Wireless

این هدفون دارای طرح کم رنگ سیاه و خاکستری با لولاهای نقره ای و حاشیه های دایره ای شکل روی گوشی های خود است. این یکی از محصولات سبک بوده که با وزن 0.85 پوند طراحی و ارائه شده است که می تواند راحتی مناسبی را به ارمغان آورد.

البته باید گفت که هدفون بی سیم Beyerdynamic Amiron Wireless حجیم بوده و سبک ترین هدفون در میان محصولات هم رده خود نیست. اما به خوبی از فوم با کیفیت بالا پر شده اند و فشار را به خوبی در قسمت بالای سر توزیع می کنند. ضمن آنکه تناسب آنها کمی عجیب است.

این هدفون ها، در قسمت بالای گوش ها محکم تر هستند. اما تمایل به ایجاد شکاف در قسمت پایین گوش دارند که باعث می شود احساس سنگینی در آنها زیاد شود. البته لزوماً ناراحت کننده نیست اما اگر عینک می زنید، ممکن است کمی متفاوت باشد. ضمن آنکه کاپ هدفون های بالای گوش خیلی کم عمق نیستند، بنابراین می توانند به سادگی به گوش شما فضای کافی برای تنفس بدهند و پوشش چرم نرم آنها در برابر پوست احساس خوبی را منتقل می نماید.

Beyerdynamic Amiron Wireless دارای یک کیف حمل مقاوم و عالی است که در اندازه ای بزرگ طراحی شده است و می تواند از هدفون در برابر خراش و ضربات محافظت کند.

کیفیت ساخت

هدفون های Beyerdynamic Amiron Wireless ساخت فوق العاده ممتازی دارند که عمدتا از فلز و پلاستیک بادوام با روکش صاف و مات رده بالا ساخته شده است. حتی دارای حلقه های مسی جامد در کاپ های گوش است که حتی بیشتر به جلوه و احساس برتر آنها می افزاید.

در حالی که این هدفون دارای درجه IP برای محافظت در برابر گرد و غبار یا مایع نیست، هدبند و کاپ های گوش با یک ماده چرم مصنوعی پوشیده شده اند که دوام قابل قبولی داشته و می تواند در برابر لکه به خوبی مقاومت کند. می توان گفت این هدفون های بی سیم در کل برای استفاده روزمره بسیار خوب خواهند بود.

کیفیت صوتی هدفون

هدفون بی سیم Beyerdynamic Amiron Wireless نویز کنسلینگ فعال یا ویژگی خاصی برای گیمرها ندارد، اما برای گوش دادن گاه به گاه مناسب می باشد . نحوه تناسب آنها باعث می شود تا بر میزان نویز کنسلینگ تأثیر بگذارد. بنابراین اطرافیان شما، صدای پخش شده را خواهند شنید.

Beyerdynamic Amiron Wireless دارای صدای نسبتاً متعادلی است. از آنجا که تحویل باس آنها در بین کاربران به طور قابل توجهی متفاوت است، ممکن است برای برخی گرمتر به نظر برسد. با این حال، می تواند برای بیشتر افراد به نظر واضح و روشن بیاید.

سازگاری پاسخ فرکانس

هدفون Amiroin بی سیم از ثبات پاسخ فرکانس ضعیفی برخوردار است. در حالی که گوشی های پشت بسته به طور کلی در کاربران مختلف کمی ناسازگاری نشان می دهد، این هدفون عملکرد متفاوتی نسبت به اکثر افراد دارد. پاسخ فرکانس آنها بخصوص در محدوده باس تفاوت قابل توجهی دارد. این بدان معنی است که اگر هدفون شما و دوستتان هر دو یکسان باشد، ممکن است که به نظر برسد که صدای دریافتی هر یک از شما کاملاً متفاوت است.

هدفون حرفه‌ای بی سیم بیرداینامیک | Beyerdynamic Amiron Wireless

Beyerdynamic Amiron Wireless در کل از دقت بیس خوبی برخوردار است. در حالی که آنها فاقد کمی ضربه هستند، اما کمی گرمای باس را نشان می دهند. با این حال، لازم به ذکر است که پخش باس آنها به طور قابل توجهی در کاربران متفاوت است.

آنچه که باید به آن اشاره کنیم این است که این هدفون از دقت بالایی در میان رده برخوردار است. در میانه های پایین کمی تاکید بیش از حد وجود دارد که به صدای کامل آواز و ساز منجر می شود، اما می تواند کمی ضخیم به نظر برسد. با این حال، بقیه محدوده بسیار متعادل است، پس آواز و سازها هنوز واضح به نظر می رسند.

ضمن آنکه این محصول از دقت مناسبی در سه بازه فرکانسی  برخوردار است. هدفون های Beyerdynamic Amiron Wireless  تربل کم دارند که می تواند به حذف سختی موجود در موج های ملایم کمک می کند، اما با جزئیات اتفاق می افتد. پاسخ آنها نیز در اواسط سه گانه به شدت افزایش می یابد که می تواند باعث شود آنها کمی تیز به نظر برسند. با این حال، حساسیت به اصوات در محدوده سه بازه فرکانسی ممکن است در هر فرد متفاوت باشد.

محور صوتی استریو مناسب

این هدفون های بی سیم Beyerdynamic Amiron Wireless در کل پاسخ خود، قله ها یا افت های زیادی را نشان نمی دهند و تا جایی که سه بازه فرکانسی باشد، یک جهش ناگهانی وجود دارد. در حالی که صدای آنها در درون خود کاملاً متعادل است، اما وضوح در محدوده میانی سه بازه فرکانسی ممکن است شما را تحت تأثیر قرار دهد.

اینکه این اوج ممکن است آزاردهنده باشد، به میزان حساسیت شما نسبت به اصوات موجود در محدوده سه گانه بستگی دارد. برای بعضی از افراد به نظر می رسد که این هدفون ها گاهی اوقات بیش از حد خشن هستند، در حالی که دیگران به هیچ وجه مشکلی نخواهند داشت.

همچنین Beyerdynamic Amiron Wireless محور استریو خوبی دارد. نمودار تاخیر گروهی نشان می دهد که کل پاسخ کاملاً زیر آستانه قابل شنیدن است و از بیس تنگ در سه بازه فرکانسی شفاف اطمینان حاصل می کند. ضمن آنکه صحنه صدای بی سیم Beyerdynamic Amiron Wireless چندان جالب نیست.

 اکثر هدفون های پشت بسته، صحنه صدای خیلی خوبی ندارند صحنه صدای آنها بسیار بزرگ است، اما به نظر غیر طبیعی می رسد. همچنین فاقد کیفیت جاداری است که هدفون های پشت باز می توانند از آن برخوردار شوند. از سویی دیگر عملکرد تحریف هارمونیکی وزنی  Beyerdynamic Amiron Wireless مناسب است.

Noise Canceling

Beyerdynamic Amiron Wireless دارای تکنولوژی نویز کنسلینگ ضعیفی است. مانند اکثر هدفون های بدون نویز کنسلینگ فعال، آنها به هیچ وجه قادر به جدا کردن صداها در محدوده باس نیستند و این بدان معنی است که شما همه صدای محیط را خواهید شنید.

از آنجا که به خوبی در اطراف گوش ها مهر و موم نمی شوند، صداهای موجود در میان رده را نیز جدا نمی کنند. آنها حداقل در مسدود کردن صداهای موجود در محدوده سه گانه کار مناسبی انجام می دهند، اما هنوز هم در یک محیط نسبتاً آرام از آنها نهایت لذت را خواهید برد.

همچنین عملکرد نشت  Beyerdynamic Amiron Wireless مناسب است. از آنجا که نشت آنها در یک طیف نسبتاً گسترده پخش شده است، به نظر می رسد بیشتر از صدای نازک و ریز که ممکن است از طریق هدفون های داخلی بشنوید، می باشد. این نوع نشت می تواند مزاحمت بیشتری ایجاد کند، اما حداقل میزان کلی آن، در اکثر موارد نباید خیلی آزار دهنده باشد.

کیفیت عملکرد میکروفون

این هدفون های بلوتوث نه تنها میکروفون یکپارچه ای دارند، بلکه دارای کابل 1/8 TRRS هستند که مجهز میکروفون درون خطی نیز می باشد. توجه داشته باشید که میکروفون های درون خطی معمولاً کمی بهتر عمل می کنند. باید اشاره کنیم که میکروفون این هدفون، از کیفیت ضبط مناسبی برخوردار است.

اگرچه صدای شما مانند میکروفون رونق حرفه ای به اندازه کامل و طبیعی نخواهد بود، اما نتیجه این کار به طرز شگفت انگیزی مناسب است و صدای شما واضح و قابل فهم خواهد بود. میکروفون تلفیقی بی سیم Beyerdynamic Amiron Wireless دارای نویز چندان مناسبی نیست.

 حتی در محیط هایی با سر و صدای متوسط ​​نیز، به طور کامل نمی تواند گفتار مربوط به نویز محیط را جدا کند. این بدان معناست که اگر در یک خیابان شلوغ تماس بگیرید، درک صدا چندان واضح نیست.

دوام باتری مناسب هدفون

نکته ای که باید در خصوص این هدفون های بی سیم به آن اشاره کرد این است که Beyerdynamic Amiron Wireless عملکرد کلی باتری خوبی دارند. اگرچه هیچ ویژگی کم مصرفی مانند تایمر خاموش کردن خودکار یا حالت آماده به کار ندارند، اما 30 ساعت پخش مداوم برجسته را ارائه می دهند.

اگر اتصال سیمی را ترجیح می دهید، می توان آنها را به صورت منفعل با کابل صدا استفاده کرد. ضمن آنکه شارژ آنها بیش از یک ساعت طول می کشد و دارای قابلیت شارژ فوری و سریع نیست.

نرم افزار همراه

نرم‌افزار هدفون بی سیم بیرداینامیک | Beyerdynamic Amiron Wireless

Beyerdynamic Amiron Wireless دارای یک برنامه همراه خوب به نام Beyerdynamic MIY است. گرچه فاقد EQ مناسب برای سفارشی سازی یا حتی از پیش تایین شده EQ است، اما این یک ویژگی شخصی سازی صدا است که قرار است با یک تست گوش دادن 6 دقیقه ای، مشخصات صوتی خود را ایجاد کند. همچنین آماری از مدت زمان و حجم عادات شنیداری روزانه شما را فراهم می کند و به شما امکان می دهد حساسیت سطح کنترل لمسی هدفون را تنظیم کنید.

اتصالات هدفون

لازم به ذکر است که این هدفون دارای ویژگی های مناسب بلوتوث است. در حالی که هنوز روی نسخه 4.2 می باشد و از جفت شدن چند دستگاه پشتیبانی نمی کند، برای متصل شدن راحت تر بلوتوث با دستگاه های سازگار، NFC دارد. آنها از بسیاری از گزینه های مختلف کدک بلوتوث پشتیبانی می کنند.

Beyerdynamic Amiron Wireless گزینه های بسیار خوبی برای استفاده از سیم دارد. البته این هدفون ها از صدای USB پشتیبانی نمی کنند، اما می توان از آنها با کابل صوتی معمولی استفاده کرد. اتصال TRRS 1/8 اینچی آنها پشتیبانی از راه دور و میکروفون داخلی را تضمین می کنند، بنابراین شما می توانید حتی در حالت سیمی موسیقی خود را مکث کرده و تماس بگیرید.

این هدفون های بی سیم دارای یک کابل صوتی معمولی هستند که مجهز به میکروفون درون خطی می باشد که بدین ترتیب می توانید آنها را  به کنترلر PS4 یا رایانه رومیزی خود متصل کنید. اگر کنترل کننده شما دارای جک صوتی است، می توانید از این هدفون های مجهز به میکروفون درون خطی، در Xbox One استفاده کنید.

Beyerdynamic Amiron Wireless هدفون های بلوتوثی زیبا و بادوام با طراحی پشت بسته هستند. آنها از طراحی بسیار شیکی برخوردارند و به طرز چشمگیری خوش ساخت هستند که می تواند آن ها را در مقایسه با دیگر محصولات هم رده خود ممتاز نماید.