هدفون های مخصوص بازی با لپ تاپ

هدفون های مخصوص بازی با لپ تاپقبل از اشاره به این موضوع که کدام یک از هدفون های گیمینگ (gaming headphones) برای استفاده با لپ تاپ متناسب هستند، بهتر است کمی در رابطه با تفاوت هدفون معمولی با هدفون گیمینگ اطلاعات داشته باشیم. عمده تفاوت هدست های معمولی با هدست گیمینگ در این است که، هدست گیمینگ از قابلیت های بیشتری برخوردار است به طور مثال دارای میکروفون، صدای فراگیر، پروفایل های صوتی و اندازه متفاوت تری است.

وقتی با این موضوع رو به رو میشویم اولین سوالی که به ذهن خطور می کند این است که، کدام یک از این هدفون های بهتر است؟ یا این که از هدست گیمینک برای کاری های معمولی هم می توانیم استفاده کنیم؟ مثلا موزیک گوش کنیم و یا فیلم ببینیم؟استفاده از هدست های گیمینگ برای کاراهای معمولی و روزمره هم امکان پذیر است.

اما علت این که هدست گیمینگ قابلیت های بیشتری دارد این است که، یک گیمر برای این که بتواند رقابت خوب و قدرتمندی داشته باشید، باید بتواند از همه اتفاقاتی که در محیط بازی رخ می دهد آگاه باشد. بنابراین نیاز به ابزار های تخصصی برای این موضوع دارد.حالا می رویم بع سراغ معرفی هدست های مخصوص برای بازی با لپ تاپ، این هدست ها که برای استفاده در پلتفرم pc مناسب باشند، یک سری ویژگی هایی دارند که در ادامه به معرفی برخی از این محصولات خواهیم پرداخت.

وقتی برای خرید یک هد ست گیمینگ به بازار مراجعه می کنید با برند های زیادی رو به رو می شوید. اما برخی از برند ها مطرح تر و خوش نام تر هستند. در میان برند ها و شرکت هایی که هدفون و هدست های حرفه ای و گیمینگ را تولید کرده اند، شرکت جی بی ال یکی از مطرح ترین ها است. که ما در این مقاله قصد معرفی هدفون های مخصوص بازی با لپ تاپ از برند جی بی ال jbl را داریم.

در میان هدست های گیمینگ جی بی ال سری کوانتوم، مدل های زیر مناسب برای استفاده با لپ تاپ هستند.

  • هدست مخصوص بازی جی بی ال Headset Gaming JBL 100
  • هدست مخصوص بازی جی بی ال Headset Gaming JBL 200
  • هدست مخصوص بازی جی بی ال Headset Gaming JBL 400
  • هدست مخصوص بازی جی بی ال Headset Gaming JBL 300
  • هدست مخصوص بازی جی بی ال Headset Gaming JBL 600
  • هدفون سیمی گیمینگ جی‌بی‌ال JBL Quantum ONE
  • هدست مخصوص بازی جی بی ال Headset Gaming JBL 800

تمامی مدل های طراحی شده در سری کوانتوم جی بی ال، سازگاری یک پارچه با انواع پلتفرم ها را دارند. اما تفاوتی که هر یک دارند این است که، ممکن است نوع اتصال هر یک متفاوت باشد. در ادامه توضیح اجمالی در رابطه با هر یک از مدل ها و نحوه اتصال آن ها به لپ تاپ یا رایانه شخصی را خواهیم داد.

هدست مخص وص بازی جی بی ال Headset Gaming JBL 100

کوانتوم 100 سازگاری یکپارچه با اکثر سیستم عامل ها دارد. پش تیبانی از صدای  Windows Sonic و سیستم صدای موجود در ویندوز 10 و Xbox One همچنین دیگر سیستم عامل های  Mac ، PlayStation، Nintendo Switch  و پلتفرم های تلفن همراه سازگار است. امکان یک اتصال بدون تاخیر با این هدفون به صورت سیمی وجود دارد. و اتصال به صورت بلوتوث و بیسیم ندارد.

هدست مخصوص بازی جی بی ال Headset Gaming JBL 200

این هدفون با همه سیستم عامل های مک (Mac)، وی آر (VR) ، ایکس باکس (Xbox)، پلی استیشن  (PlayStation) و Nintendo Switch و همچنین تمامی سیستم عامل های موبایل و کامپیوتر های شخصی و کنسول های بازی سازگاری دارد. نوع اتصال در این هدوفون به صورت سیمی است و از اتصال بی سیم و بلوتوث پشتیبانی ندارد.

هدست مخصوص بازی جی بی ال Headset Gaming JBL 300

نحوه اتصال در این هدفون به دستگاه های دیگر به صورت سیمی است، این هدفون با پلتفرم های ، Gaming Console و… پشتیبانی می کند. و دارای کابل اتصال مخصوص است.طول کابل کابل‌ها و کارت صدا این هدفون دارای کابل‌های اتصال مخصوصی می‌باشد. طول کابل 1.2 متر است که درون جعبه این محصول قرار دارد.

هدست مخصوص بازی جی بی ال Headset Gaming JBL 400هدفون های مخصوص بازی با لپ تاپ

در کوانتوم 400 هم نوع اتصال به صورت سیمی است. این هدفون هم مانند سایر هدفون های سری کوانتوم سازگاری گسترده دارد با سیستم عامل ها و پلتفرم های کنسول های بازی و لپ تاپ و موبایل.

هدست مخصوص بازی جی بی ال Headset Gaming JBL 600

امکانات اتصال در کوانتوم 600 به نسب نوع های قبلی بیشتر است. در این هدفون ها هم به صورت سیمی و هم به صورت بیسیم امکان اتصال به دستگاه های جانبی وجود دارد.لوازم های جانبی که همراه این محصول ارائه می شوند، یک عدد دانگل و سیم برای اتصال سیمی است. همچنین از اتصال با بلوتوث هم پشتیبانی می شود.

هدست مخصوص بازی جی بی ال Headset Gaming JBL 800

نوبت به معرفی کوانتوم 800 می رسد. این هدفون جزو قدرت مند های این برند است. نحوه اتصال در این هدفون به صورت باسیم و بدون سیم است که برای اتصال با سیم هم به صورت usb و هم به صورت aux امکان پذیر است. لذا برای اتصال بدون سیم از فناوری بلوتوث بهره گرفته می شود.

هدفون سیمی گیمینگ جی‌بی‌ال  JBL Quantum ONE

یک هدفون سیمی همه کاره برای استفاده در هر پلتفرمی است که بهترین صدا را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

هدفون های گیمینگ جی بی ال جزو قدرتمند ترین و محبوب ترین هدست ها هستند. در مدل های مختلف سری کوانتوم هم که باهم بررسی کردیم، سازگاری گسترده یکی از ویژگی های مشترک در بین مدل های مختلف هدفون های جی بی ال بود.