اسپیکر SRS-XV900

اگر واقعاً به دنبال حجم صدای بالا در اسپیکر بلوتوث هستید، پس رونمایی سونی از بزرگترین اسپیکر بلوتوث خود با معرفی SRS-XV900 ممکن است توجه شما را جلب کند.

اگرچه تا ماه اکتبر به طور رسمی در دسترس نیست، اما به نظر می رسد SRS-XV900 در حال حاضر به عنوان یکی از بهترین سیستم های اسپیکر بلوتوث برای مجالس بزرگ رتبه بندی می شود: بیش از 24 ساعت زمان پخش با باتری قابل شارژ را ارائه می دهد و حتی می تواند رقیب UE باشد. Hyperboom behemoth می تواند به عنوان یکی از بهترین اسپیکر های بلوتوثی که دیده ایم باشد.

 

اتصالات در اسپیکر SRS-XV900

اتصال بی سیم به بلوتوث 5.2 با اتصال سریع برای دستگاه های اندروید و پشتیبانی از کدک SBC و AAC و همچنین LDAC که کدک بلوتوث سونی است اجرا می شود. یک پورت USB برای پخش آهنگ و شارژ دستگاه دیگر وجود دارد و می توان اسپیکر را با کنترل های لمسی خازنی در بالای آن کنترل کرد. با نرم افزار های Sony Music Center Party و Fiestable سازگار است و همچنین می تواند با حداکثر 100 اسپیکر متصل و همگام شود و برای ایجاد حجم صدای زیاد در فضاهای مختلف مناسب است. فضایی که ایجاد میکند نور محیط را افزایش می دهد.

 

SRS-XV900
سونی قدرتمند ترین اسپیکر خود سری SRS-XV900 را معرفی کرد 10

 

طرفداران کارائوکه می توانند با یک سوکت جک که برای میکروفون و دیگری برای گیتار در نظر گرفته شده است، بهترین استفاده را از همخوانی آهنگ ببرند. یک EQ سفارشی 3 باندی وجود دارد، و سونی می‌گوید طراحی اسپیکر همه جهته SRS-XV900 می‌تواند صدای تلویزیون شما را از طریق درگاه دیجیتال اپتیکال تقویت کند.

 

صدا در SRS-XV900

داخل بدنه بزرگ اسپیکر دارای چیدمان درایور 4 جهته با یک ووفر 12 اینچی به جلو که با درایورهای میان رده 2 در 4.7 اینچی صدا را پخش می کند. همچنین دارای 2 درایور توییتر 2 اینچی در جلو، با 4 درایور 1.5 اینچی دیگر که در یک طرف بدنه و 2 توییتر در عقب توزیع شده اند. پورت تقویت کننده جت بیس سونی در پایه بدنه اسپیکر نوید ارائه بیس عمیق و قدرتمند را می دهد.

 

اسپیکر SRS-XV900
سونی قدرتمند ترین اسپیکر خود سری SRS-XV900 را معرفی کرد 11

 

علیرغم ادعای اینکه بلند ترین اسپیکر سونی در سری X است (در برگه جدید باز می شود)، در بیانیه مطبوعاتی سونی هیچ اطلاعاتی در مورد قدرت توان خروجی وجود ندارد، به جز اینکه گفته می شود SRS-XV900 قوی ترین و بلندترین اسپیکر بلوتوث این شرکت است.

 

اسپیکر SRS-XV900 بزرگ و پرکار است

SRS-XV900 با ارتفاع تقریباً 35 اینچی، به طور قابل توجهی بزرگتر از هر اسپیکر بلوتوثی است که تاکنون دیده ایم. برخلاف بسیاری از اسپیکر های سری X قابل حمل خود، XV900 را نمی توان به عنوان یک طراحی اسپیکر قابل حمل تعریف کرد.  وزن آن بسیار سنگین و حدود 26 کیلوگرم است.

خوشبختانه، (با توجه به وزن) همراه با یک دسته و دارای دو چرخ‌ در پشت پایه است که به آن اجازه می‌دهد دقیقاً مانند سطل زباله چرخ‌دار (سطل چرخ‌دار برای خوانندگان بریتانیایی) به سمت بالا برود و یا در جای خود بچرخد. به راحتی در هر فضایی که استفاده کنید قابلیت مانور دادن در جابه جایی آن خواهید داشت.

 

SRS-XV900
سونی قدرتمند ترین اسپیکر خود سری SRS-XV900 را معرفی کرد 12

 

سونی می‌گوید برای حفظ آهنگ‌های فضای باز در تمام طول روز و شب، ۲۵ ساعت عمر باتری خواهید داشت، در حالی که شارژ ۱۰ دقیقه‌ای، ۳ ساعت زمان پخش را برای شما به ارمغان می‌آورد.

در حال حاضر مقاومت در برابر آب را مشخص نکرده است، اما مدل های قبلی دارای رتبه IPX4 بود که محافظت در برابر پاشش آب سبک و رطوبت را ارائه می دهد، بنابراین منطقی است که مدل جدید نیز به طور مشابه محافظت می شود.

انتظار می رود سیستم اسپیکر بلوتوث سونی SRS-XV900 از ماه اکتبر با MSRP حدود 1199 دلار / 999 پوند / 1199 یورو در دسترس قرار گیرد. گزینه های رنگ موجود فقط به رنگ های مشکی محدود می شود.