بهترین هدفون ها برای عاشقان موسیقی

 

بهترینِ بهترین ها : Sony WH1000XM3 Noise Cancelling Headphones

بهترین هدفون های سال ۲۰۲۱ برای عاشقان موسیقی | Best Headphones of 2021

اگر راحتی هدفون بی سیم را خواهان هستید اما همچنان می خواهید مطمئن شوید که هنوز بهترین تجربه موسیقی ممکن را دارید ، توجه به کدک های بلوتوث مهم است.  برای داشتن صدای عالی ، باید مطمئن شوید که فایل های موسیقی شما دارای فرمت با کیفیت بالا هستند و هدفون و دستگاه پخش کننده شما از کدک های بلوتوث AptX HD یا تکنولوژی LDAC پشتیبانی می کنند.

اینجا است که هدفون Sony WH1000XM3 وارد میدان می شود. هدفون های پیشرو در صنعت از طیف وسیعی از کدک های بلوتوث ، از جمله AptX HD و LDAC برای کیفیت عالی صدا پشتیبانی می کنند و این تنها آغاز چیزی است که این هدفون بی سیم سونی را خیره کننده می کند.

Sony WH1000XM3 همچنین از تکنولوژی نویز کنسلسنگ فعال که بهترین در سطح خود می باشد، بهره می برد که دارای یک پردازنده اختصاصی در بخش بالایی بند هدفون است و به نویز کنسلینگ کمک می کند. شما همچنین گزینه اتصال سیمی را در اختیار خواهید داشت که دامنه پاسخ فرکانسی را افزایش می دهد.

” با سیم 4 هرتز تا 40 کیلو هرتز، بدون سیم 20 هرتز تا 40 کیلو هرتز”. این هدفون سونی دارای تعدادی ویژگی های مفید برای افزایش کیفیت زندگی نیز می باشد، مانند شارژ سریع که ده دقیقه شارژ کردن امکان پنج ساعت استفاده از هدفون را برای شما فراهم می نماید درحالی که با شارژ کامل این مدت به سی ساعت افزایش پیدا می کند، کنترل های دارای حسگر لمسی و میکروفون داخلی که برای تماس های صوتی و  استفاده از دستیارهای صوتی کاربرد دارد.

بهترین از نظر تولید صدا: Sennheiser HD 650

بهترین هدفون های سال ۲۰۲۱ برای عاشقان موسیقی | Best Headphones of 2021

Sennheiser با مدل HD650 خود ، گزینه ای با قیمت مناسب تری را ارایه می دهد. فقط بخاطر داشته باشید که این هدفون ، امپدانس 300 اهمی دارد، بنابراین با هیچ یک از جک های قدیمی موبایل و یا لپ تاپ ها کار نخواهد کرد. برای دریافت صدای بلند از این هدفون شما به یک آمپلی فایر نیازمند هستید ، ولی بعد از اتصال ، صدای بسیار فوق العاده ای را دریافت خواهید کرد.

هدفون 650 HD دارای طراحی دور گوش پشت باز می باشد. با این هدفون در صدای موسیقی خود غرق خواهید شد و همه این ها به لطف دامنه پاسخ 10 هرتز تا 39500 هرتز و طراحی بدون نقص خواهد بود. شما باید در یک مکان ساکت به موسیقی گوش دهید چون پشت باز بودن این هدفون صدای بیرون را به شما و صدای هدفون را به بیرون انتقال خواهد داد.

هدفون HD650 با وزن بیش از نیم پوند روی سر سبک است و دارای هدبند نرم و گوشی  های راحت و قابل تنفس می باشد.  نظرات مشتریان در مورد هدفون بسیار مثبت بوده است.  با این حال ، به دلیل وابستگی آنها به آمپر با کیفیت برای پخش صدا ، تجربه شما بستگی به این دارد که این هدفون  را با چه چیزی جفت کنید.

بهترین از نظر قیمت: Anker Soundcore Life Q30

بهترین هدفون های سال ۲۰۲۱ برای عاشقان موسیقی | Best Headphones of 2021

Anker Soundcore  مارک صوتی متعلق به برند Anker می باشد و قیمتی که بر روی Anker Soundcore Life Q30  قرار داده شده است با در نظر گرفتن ویژگی های بسیار خوبی که این هدفون دارد آن را به یک گزینه خرید با ارزش تبدیل کرده است.

از آنجایی که متخصصین Anker در این بخش یعنی بخش باتری سکان دار هستند، واقعا تعجب برانگیز نیست که چقدر باتری های این هدفون عملکرد و عمر خوبی دارند. شرکت Anker قول طول عمر باتری 40 ساعت را با روشن بودن نویز کنسلینگ فعال و طول عمر 60 ساعت را با خاموش بودن سیستم آن میدهد.

این طول عمر باتری زیاد حتی در هدفون های پریمیومی مثل مدل های WH سونی و مدل های QC بوز نیز وجود ندارد، پس دیدن این طول عمر باتری با قیمت 70 دلار واقعاً شگفت انگیز است.

کیفیت صدا و نویز کنسلینگ در این هدفون تحسین برانگیز است. در برگه مشخصات دامنه پاسخ فرکانسی بسیار فراتر از محدوده رسمی شنوایی گوش انسان ذکر شده است ،پس پوشش صدایی فراوانی خواهید داشت.

کیفیت صدا اندکی شبیه باس سنگین می باشد اما می توانید از نرم افزار اکولایزر خود آنکر استفاده کرده و تنظیمات دلخواهتان را انجام دهید تا صدای با کیفیت بهتر و جزئیات بیشتر دریافت نمایید. با تنظیمات بهینه شده برای سفر ، کارهای اداری و سایر موارد ، می توانید حذف سر و صدا را متناسب با محیط اطراف خود تنظیم کنید.

یک حالت شفافیت نیز وجود دارد تا از حالت صدای خود و مقدار صدا در مکان های عمومی آگاه باشید. کل بسته در اینجا نیز واقعا عالی به نظر می رسد.  طراحی آن به اندازه برخی از محصولات ممتاز ظریف نیست ، اما قطعاً توجه کافی به جزئیات برای ظاهر خوب وجود دارد. گوشی ها بسیار نرم هستند، اما وزن سنگین آن می تواند باعث خستگی بعضی از کاربران شود. در حالت کلی تناسب هدفون و مخصوصا هارد کیس ویژه مسافرت آن با درنظر گرفتن قیمت بسیار مناسب هدفون، Q30 را به یکی از با ارزش ترین انتخاب ها در بازار رقابتی هدفون ها تبدیل می کند.

بهترین برای استفاده در هنگام ورزش:Jaybird X4

بهترین هدفون های سال ۲۰۲۱ برای عاشقان موسیقی | Best Headphones of 2021

آیا مسافر متروید؟ دونده ماراتن هستید؟ هرجا که باشید و بخواهید به موسیقی گوش دهید ، Jaybird X4 هدفونی است که موسیقی شما را براساس سبک زندگی شما، در بیرون از خانه تا ورزش تنظیم می کند. از نرم افزار Jaybird برای تنظیم بیس یا تریبل و ذخیره تنظیمات خود برای دفعات بعدی گوش دادن استفاده کنید.

با استفاده از باله های گوشی قابل تعویض، Speed Chinch قابل تنظیم و سری های سیلیکونی Comply Ultra Foam، ایرباد ها متناسب با فرم گوش شما تنظیم می شوند و راحتی و امنیت را در طول روز برایتان تضمین میکنند. این هدفون هشت ساعت عمر باتری را برای شما ارائه می دهد و فقط با ده دقیقه شارژ می تواند به مدت یک ساعت کار کند. این هدفون علاوه بر کنترل میزان صدا و رد کردن آهنگ ها ، به شما امکان می دهد تنها با لمس یک دکمه به تماس ها پاسخ دهید و آنها را خاتمه دهید.