هدفون AKG K553 MKII

هدفون AKG K553 MKII انعطاف پذیری نویز را با هدفون های پشت بسته و صدای شفافی که یادآور طراحی های پشت باز است، فراهم می کند. در این هدفون مبدل های 50 میلی متری به روز شده تعبیه شده است که از صدای بالایی بهره می برند، در حالی که گوشی های نرم باعث راحتی بیشتر در جلسات طولانی می شوند. برای دریافت اطلاعات بیشتر، با تهران اسپیکر همراه باشید.

در یک نگاه

  • هدفون استودیویی Circumaural مناسب برای نظارت، میکس و مسترینگ
  • دارای پاسخ فرکانس 20 هرتز تا 20 کیلوهرتز برای کیفیت صدایی واضح
  • گوشی های گرد و چرمی بسیار بزرگ قابل تعویض همراه با فوم بسیار نرم
  • شامل کابل مستقیم 6 اینچی قابل جدا شدن
  • رابط 3.5 میلیمتری روکش طلا با آداپتور 1/4 اینچی
  • فناوری پیشرفته پشت بسته برای جداسازی موثر صدا همراه با کیفیت صدای دقیق و باز
  • درایورهای مبدل 50 میلی متر برای تولید دقیق صدا و پاسخ باس طولانی
  • امپدانس پایین 32 اهم برای ارائه سطح صوتی بالا در هر دستگاهی
  • مکانیزم Fold-Flat 2D-Axis برای نگهداری و حمل و نقل آسان

 

معرفی هدفون AKG K553 MKII

 

بررسی اجمالی

هدفون استودیویی آ کا جی K553 MKII ویژگی های عایق کننده نویز را با یک طرح پشت بسته با صدای بزرگ ترکیب می کنند. این هدفون با درایورهای عالی و امپدانس پایین، بازتولید دقیق صدا را با پاسخ باس طولانی ارائه می دهد. آنها به اندازه کافی راحت و دقیق هستند و می توانند برای لپ تاپ و دستگاه های تلفن همراه استفاده شوند. ضمن آن که آنها را برای مسافرت یا اتصال به هر پخش کننده، ایده آل می کند.

درایورهای کاربردی

به لطف درایورهای کم فشار، می توانید هنگام گوش دادن به موسیقی در تبلت یا تلفن هوشمند خود انتظار صدای عالی را داشته باشید. فراتر از آن، یک کابل جداشونده باعث افزایش طول عمر هدفون شما می شود. وقتی از مانیتورهای استودیوی خود دور هستید، می توانید به صدای هدفون AKG K553 MKII برای ویرایش، میکس و گوش دادن انتقادی، اعتماد کنید.

 

معرفی هدفون AKG K553 MKII

 

طراحی پشت بسته هدفون

تمایز میان هدفون پشت بسته و پشت باز، به طراحی بخشی از هدفون می پردازد که ناحیه پشت درایور را در یک خط مستقیم و از کنار سر شما پوشش می دهد. هدفون های پشت بسته K553 MKII از خروج و نشت صدا از میکروفون جلوگیری می کنند.

نکته ای که در این نوع طراحی وجود دارد این است که فشار داخل هدفون را به دام می اندازد که باعث ایجاد فرکانس های پایین کاذب می شود. از طرف دیگر، هدفون های پشت باز این مسئله را نداشته و دقت و وضوح برجسته ای را ارائه می دهند که برای شنیدن انتقادی مناسب است. هدف AKG K553 MKII ترکیبی از ویژگی های جدا کننده نویز هدفون های پشت بسته با صدای شفاف و جادار طرح های پشت باز است.

 

معرفی هدفون AKG K553 MKII

 

طراحی بالای گوش

در مورد هدفون، طراحی بالای گوش و روی گوش به بالشتکی که بین بلندگوهای هدفون (درایورها) و گوش شما قرار دارد، بستگی دارد. البته به ندرت از هدفون روی گوش برای کاربردهای حرفه ای استفاده می شود. اگرچه، آنها برای گوش دادن روزمره عالی هستند و می توانند شما را از آنچه در اطرافتان می گذرد، آگاه نماید. از طرف دیگر، هدفون های بالای گوش مانند AKG K553 MKII میرایی عالی در برابر صدای خارجی ارائه می دهند.

این هدفون بالای گوش با مبدل های ارتقا یافته 50 میلی متری، می تواند عایق بندی عالی صدا را در حد همان هدفون های پشت بسته ایجاد کرده و صدای جادار و شفاف را ارائه نماید. ضمن آنکه دارای قابلیت تاشدگی است و برای حمل بسیار راحت بوده و می توانید از آن هنگام فعالیت های روزمره استفاده کنید. همچنین کابل جداشونده باعث افزایش عمر هدفون می شود که در پلاگین 1/8 اینچ خاتمه یافته و همراه با آداپتور 1/4 اینچ ارائه می شود.

K553 MKII با وزن سبک 10.8 اونس طراحی شده است و مجهز به گوشی های نرمی است که قابل جدا شدن بوده و حداکثر راحتی را در طول ساعت ها شنیدن مداوم فراهم می کند. مکانیزم محور 2D شما را قادر می سازد تا هدفون را به صورت مسطح برای ذخیره سازی راحت تنظیم کنید.

این هدفون دارای سطح ساختاری مشکی و طراحی منحصر به فرد است و از ثبات کامل و عملکرد بالایی برخوردار می باشد. بنابراین می توانید آن را در مدت طولانی و برای گوش دادن به موسیقی های خود و انواع پادکست ها استفاده کرده و از صدایی واضح و شفاف لذت ببرید.

 

معرفی هدفون AKG K553 MKII

 

عملکرد افسانه ای AKG Sonic

با بهره گیری از میراث 70 ساله نوآوری در طراحی، AKG کیفیت و راحتی بی نظیری را در این محصول ارائه می دهد. AKG K553 MKII اوج پالایش ویژگی ها بوده و از مبدل ها و ساختاری مناسب برخوردار است. وقتی در مورد موسیقی جدی هستید و به دنبال چیزی بیش از صدای بیس در هدفون خود می گردید، به فرکانس های پایین و ظریف نیاز دارید. این هدفون با مبدل های خود، برای ایجاد فرمت کم فرکانس بیشتر و بازتولید دقیق باس طراحی شده است و شنیدن محتواهای متفاوت را همانطور که در نظر گرفته شده است، آسان تر می کند.

K553 MKII برای ارائه بهترین ها و عرضه در سطح جهان طراحی شده است که می تواند با یک طراحی بسته و جهت ایجاد انزوای سر و صدا اقدام کند، در حالی که مطابق با مرحله صوتی باز و دقیق ارائه می شود. اکنون این هدفون به عنوان یکی از بهترین محصولات AKG می تواند با ارائه دقیق ترین صدا و با استفاده از استانداردهای تعیین شده، کیفیت بالایی را فراهم نماید. آینده نگری این برند تا بدان جاست که کابل و بالشتک های گوشی را قابل تعویض طراحی کرده است تا بتواند طول عمری مناسب برای آن تامین نماید.