معرفی هدفون Beyerdynamic DT 297 PV MK II

هدفون زیبا و حرفه ای Beyerdynamic DT 297 PV MK II با طراحی سبک و جمع و جور دا که برای تعدیل صدا مناسب است. این هدست دارای سیستم مگنت نئودیمیم قدرتمند است که قادر است دقت بسیار بالا و تولید گفتار بهینه را برای درک بهتر فراهم کند. میتوانید برای دریافت اطلاعاتی کامل در خصوص این محصول، با تهران اسپیکر همراه باشید.

نگاهی اجمالی 

معرفی هدفون مانیتورینگ Beyerdynamic DT 297 PV MK II

  • طراحی بسته و کاپ های گوش و کابل یک طرفه قابل تعویض و هدبند با قابلیت تنظیم
  • ابعاد محصول 23.11*22.1*11.94 سانتی متر و وزن 240 گرم
  • برخورداری از امپدانس 250 اهم و پاسخ فرکانس 10 الی 30.000 هرتز
  • سطح فشار صدا 100 دسی بل SPL
  • ساختار هدفون دور گوش(over-ear) همراه با پوشش پارچه مخملی مشکی
  • کپسول میکروفون خازنی با کیفیت بالا با ویژگی قطبی کاردیوئید
  • قابلیت ایجاد پاسخ باس بسیار خوب و همراه با تکنولوژی نویز کنسلینگ
  • میکروفون با طرح انعطاف پذیر و چرخان برای موقعیت یابی بهینه
  • کیفیت تولید گفتار بسیار بالا و قابل فهم در میکروفون
  • سیستم هدفون نئودیمیوم قدرتمند برای دقت تولید صوتی بسیار عالی
  • پاسخ فرکانس بهینه شده مطابق با مقررات IRT

طراحی مناسب هدفون

DT 297 PV MK با کیفیت ساخت و عملکرد بالا در آلمان ساخته شده و از قطعاتی مرغوب و قابل تعویض برای آن بهره گرفته شده است تا بتواند دوام و طول عمر بالاتری را تضمین نماید. این هدفون سیمی، همراه با وزن 240 گرم بوده و ابعاد 23.11*22.1*11.94 سانتی متر دارد که با طراحی دور گوش(over-ear) عرضه شده است تا بتواند تناسب و راحتی مناسبی را برای کاربر ایجاد نماید.

کاپ های گوشی این هدفون محیطی و نرم بوده و راحتی قابل توجهی را ارائه می دهند که به شکل مدور طراحی شده و دارای سیستم پیشرفته می باشد تا بتواند به سادگی راحتی کامل و تناسب قابل قبولی را هنگام استفاده در طولانی مدت، در زمان گوش دادن به موسیقی ها و یا بازی های مهیج ایجاد کند. ضمن آن که هدبند این هدفون ها نیز قابلیت تنظیم دارند تا بتوان روی اندازه های متفاوت سر به خوبی قرار گرفته و فشار مضاعفی را ایجاد ننماید.

همچنین باید اشاره کرد که کابل و کاپ های هدفون Beyerdynamic DT 297 PV MK II قابلیت تعویض داشته و به راحتی می توان آن ها را هنگام آسیب دیدگی جابجا نمود. البته این محصول ساخت آلمان بدون کابل اتصال ارائه شده است و برای استفاده از آن باید به صورت مجزا خریداری شود.

ساختار میکروفون منعطف

همچنین کپسول خازنی میکروفون با کیفیت بالا همراه با ویژگی الگوی دو قطبی و کاردیوئید طراحی شده است که می تواند پاسخ باس بسیار خوبی را منتقل کرده و صدای محیط را به درستی با تکنولوژی نویز کنسلینگ جدا می کند. این میکروفون به شکل گردن غازی و بسیار انعطاف پذیر و چرخان بوده و به راحتی می توان از آن در موقعیت های مناسب در سمت چپ و راست استفاده نمود.

این هدفون مجهز به کپسول کندانسور با پاسخ باس طولانی است. میکروفون را می توان به صورت انعطاف پذیر به طور مناسب قرار داد. فاصله مطلوب تا دهان حدود 5 تا 10 سانتی متر است. پاسخ فرکانس برای این فاصله مطابق با توصیه های IRT است. ضمن آنکه نگهدارنده میکروفون قابلیت چرخش دارد تا بتوان از میکروفون در هر دو سو استفاده کرد.

اتصالات مناسب

معرفی هدفون مانیتورینگ Beyerdynamic DT 297 PV MK II

اتصالات به کار گرفته شده در هدفون  Beyerdynamic DT 297 MK II  کاملا کاربردی می باشد. کابل به خوبی با بخش های میکروفون و کاپ های گوشی متصل شده و دارای ساختاری مقاوم و با دوام است تا بتواند طول عمری مفید را داشته باشد. ضمن آنکه این کابل با طراحی پلاگین یک طرفه همراه است و به دلیل قابلیت جدا شدن، می توان در زمان آسیب دیدگی، بدون نیاز به تعویض کل هدفون، بخش کابل آن را جایگزین نمود.

کیفیت صوتی

هدفون های DT 297 PV MK II با پاسخ فرکانسی 10 تا 30000 هرتز و نویز کنسلینگ عالی در محیط طراحی شده اند. این هدفون از امکانات جدید بهبود ایمنی در برابر RFI و تداخل فرکانس رادیویی برخوردار می باشد.

بنابراین برداشت صدای متعادل در این هدفون ها می تواند آن ها را برای پخش مناسب نموده و محصولی کاربردی برای علاقه مندان موسیقی باشد. این محصول با امپدانس 250 اهم و حساسیت 100 دسی بل قادر است تا کیفیت صوتی بالا و در سطح حرفه ای را ایجاد کرده و منتقل نماید.