معرفی اسپیکر Sonos Indoor Outdoor Set

مجموعه اسپیکرهای بی سیم Sonos Indoor Outdoor Set شامل یک جفت بلندگوی هوشمند برای صدای کنترل شده در حداکثر دو اتاق و فضای باز است که شامل One و Sonos Move می باشد.

Move یک اسپیکر هوشمند با دوام است که برای گوش دادن موسیقی در فضای باز همانند اسپیکر JBL Charge 5 به خوبی عمل می کند. بنابراین می توانید با Sonos Move و One صدایی بی نظیر در خانه مانند اسپیکر Anker Flare 2 A3165 و فراتر از آن را دریافت کنید. برای آن که بتوانید اطلاعاتی کامل تر دریافت کنید، می توانید با تهران اسپیکر همراه باشید.

نگاه اجمالی

معرفی اسپیکرهای بی سیم سونوس Sonos Indoor Outdoor Set

  • مقاوم در برابر آب گواهینامه IP56
  • دریافت صدایی درخشان را در هر نقطه
  • قابلیت تولید بیس عمیق و یک منظره صوتی وسیع
  • تنظیم خودکار Trueplay ience برای صدایی متعادل
  • استفاده از دستیار Google و آمازون الکسا برای تنظیمات
  • دارای یک پایه شارژ برای دستیابی به شارژ سریع
  • کنترل دستگاه با برنامه Sonos و Apple AirPlay 2
  • میکروفون طراحی شده مناسب ضبط صدای هوشمند و حذف نویز
  • دارای یک توییتر با شلیک رو به پایین برای یک پاسخ فرکانسی بالا
  • یک ووفر میانی برای پخش فرکانس های صوتی میان رده به همراه بیس عمیق
  • دو آمپلی فایر دیجیتالی Class-D مطابق با درایورهای بلندگو و معماری آکوستیک

مشخصات Move

Move اولین اسپیکر Sonos Indoor Outdoor Set با بلوتوث است. می توان از آن به عنوان بلندگوی خانگی استفاده کرد. این قابلیت را دارد تا با سایر بلندگوهای Sonos Indoor Outdoor Set ترکیب شود. می توانید آن را در حال حرکت با خود داشته باشید و در صورت عدم اتصال به WiFi از بلوتوث برای کنترل آن استفاده کنید.

با Sonos Move قابل حمل، می توانید صدای بی نظیر Sonos را با خود همراه کنید. طراحی مقاوم در برابر آب و مقاوم در برابر سقوط یا افتادن به این معنی است که هنگام حرکت نباید نگران آسیب دیدن آن باشید. با داشتن استاندارد IP56 ، Move می تواند رطوبت و ضربات را تحمل کند. ضمن آنکه به لطف عمر باتری 11 ساعته Move ، موسیقی را از دست نخواهید داد و این بخشی از سیستم صوتی  Sonos Indoor Outdoor Set است که شما را شگفت زده می کند.

کنترل صدا در Move

Google Assitant و Amazon Alexa در Move ساخته شده اند و می توانند هنگام اتصال به WiFi برای کنترل موسیقی، پاسخ به سوالات ، بررسی اخبار و موارد دیگر به راحتی استفاده شوند.

با میکروفون طراحی شده ، Move از ضبط صدای هوشمند و حذف نویز استفاده می کند تا اطمینان حاصل شود که می تواند دستورات شما را به خوبی دریافت کند. اگر کمی حریم خصوصی می خواهید، دکمه بی صدا را در پنل بالای صفحه فشار دهید تا قدرت دستیار صوتی قطع شود. ضمن آن که Move می تواند با استفاده از فناوری Auto Trueplay، به طور خودکار هنگام بلند شدن صدا و با توجه به محیط جدید، مجدداً صدا را کالیبره کند و آن را متناسب با محیط تنظیم نماید.

معرفی اسپیکرهای بی سیم سونوس Sonos Indoor Outdoor Set

طراحی MOVE

این سیستم با ابعاد 240*126*160 میلی متر در Sonos Move طراحی شده و به رنگ مشکی عرضه گردیده است. طراحی یکپارچه تمام مشکی با روکش مات صاف، برای ظاهری که در هر خانه ای مناسب است.

ضمن آنکه در قسمت صفحه بالایی آن کنترل های لمسی برای افزایش صدا یا کاهش آن، پیمایش میان آهنگها و پخش یا مکث آن طراحی شده است و می تواند میکروفون را قطع کند. همچنین دارای LED جهت نشان دادن وضعیت و بازخورد صوتی است.

وزن این دستگاه Sonos Indoor Outdoor Set ،3 کیلوگرم است که شامل باتری نیز می شود. همچنین مجهز به منبع تغذیه و آداپتورهای USB-C است که می تواند از یک یا چند سطح خروجی 12V/3A ، 15V/3A ، 20V/2.25A پشتیبانی کند.

مشخصات ONE

Sonos One نیز یک بلندگوی هوشمند با کنترل صدا برای کنترل آسان بدون دست، در سیستم صوتی Sonos Indoor Outdoor Set است. آنها به تنهایی عالی به نظر می رسند. اما می توانند برای سیستم صوتی فراگیر 5.1 Sonos ، قدرت بالاتر را ایجاد کنند. شما می توانید از بین دستیار Google و Amazon Alexa برای کنترل صدای اسپیکر ، انتخاب کنید.

با استفاده از برنامه Sonos ، این دستگاه را از طریق WiFi به صورت بی سیم کنترل کنید. برای ایجاد تنظیمات چند اتاق، با سایر بلندگوهای Sonos Indoor Outdoor Set گروه بندی کنید. ضمن آن که می توانید بین Apple Airplay 2 ، Spotify Connect یا کنترل صوتی یکی را انتخاب کنید.

تنظیمات عالی

در سیستم صوتی Sonos Indoor Outdoor Set ، بیس بطور شگفت انگیزی عمیق بوده و شما می توانید یک منظره صوتی وسیع و تنظیم خودکار Trueplay ience را تجربه کنید که صدا را به طور کامل در جایی که هستید و آنچه که به آن گوش می دهید متعادل می کند.

ضمن آنکه این امکان برای شما فراهم است تا از حداکثر 10 ساعت زمان پخش مداوم و صدای عمیق و قدرتمند لذت ببرید. می توانید به راحتی مجدداً آن را شارژ کنید و با استفاده از پایه موجود، یا با شارژر USB-C ، در حال حرکت آن را تغذیه نمایید. با وجود پایه شارژ موجود جهت شارژ سریع و دسته ارگونومیک، حمل این سیستم بسیار آسان است.

معرفی اسپیکرهای بی سیم سونوس Sonos Indoor Outdoor Set

ویژگی های فنی

Sonos Indoor Outdoor Set دارای ویژگی های برجسته و ممتازی است که آن را قادر می سازد تا صدایی در کیفیت بالا را برای شما فراهم نماید. دو آمپلی فایر دیجیتالی Class-D که کاملا مطابق با درایورهای اسپیکر و معماری آکوستیک تنظیم شده اند، در این سیستم به چشم می خورد.

آرایه میکروفون تعبیه شده در این سیستم، از ضبط صدای هوشمند و حذف نویز استفاده می کند. ضمن آنکه یک توییتر با شلیک رو به پایین ، یک پاسخ فرکانسی واضح را با فرکانس بالا ایجاد می کند که به طور مساوی برای یک منظره صوتی فوق گسترده ، ارائه می شود. از سویی دیگر، یک ووفر میانی که در محفظه این سیستم قرار گرفته است، پخش وفادار فرکانس های صوتی میان رده را به همراه بیس عمیق و بی نقص، تضمین می کند.

راه اندازی آسان

راه اندازی Sonos Indoor Outdoor Set چند دقیقه طول می کشد و کنترل با برنامه Sonos ، AirPlay 2 بسیار ساده است. می توانید سیستم خود را سفارشی کنید و هر جا که می خواهید، آنچه را که دوست دارید، گوش دهید. به راحتی می توانید با این سیستم قدرتمند، از صدایی شفاف و با جزئیات زیاد که اتاق را با هر میزان صدا پر می کند، لذت ببرید.